Toon posts:

Gforce 2 van Creative...welke drivers ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey forummers en tweakers,

Ik zoek geschikte drivers voor mn gforce want die flipt in sommige spellen. Ook gaan spellen zoals Deux-ex zeer traag.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/filiusg/damn.jpg

Verwijderd

Deus ex. heb je de laatste patch(es) installed, ff zoeken ernaar want zit d3d fixes in.

Kwa driver. probeer wat detonators van nvidia uit, vraag me niet welk versie nummer want elke tweaker weet dat wat bij mij snel is bij jouw waardeloos kan zijn. Ik draai zelf versie 6.49 en dat gaat prima, tis bij mij winme dat de boel traag maakt......:(

Prozzie

Verwijderd

Ik gebruik zelf op een Creative GF2MX de detonators 6.49... ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar sommige spellen (vb deux ex) gaan nooit snel draaien op een gforce 2 ? vreemd.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:09
Creative Fasttrax Drivers 6.34.

Die bevallen zeer goed, hebben zeer goed overklok mogelijkheden in zich en hoge stabiliteit.

For the latest FastTrax Driver update, visit : Creative FastTrax Driver support
http://www.americas.creative.com/graphics/FastTrax/

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Creative drivers hebben hier mijn hele systeem in de war gegooid, draai nu al maanden naar volle tevredenheid detonator drivers van Nvidia (6.11 volgens mij), ga daar is mee aan het klooien.

Flickr | Lego collectie

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Op zondag 14 januari 2001 11:51 schreef Filiusg het volgende:
Maar sommige spellen (vb deux ex) gaan nooit snel draaien op een gforce 2 ? vreemd.
Komt door de Unreal engine

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Mmm das zuur dan....heb nog wel 2 voodoo 2's liggen. Die gooi ik er dan maar weer in.

Verwijderd

Topicstarter
Ok die creative zooi gedownload zoals u zei....alles werkt. Alleen nu doen alle spellen met de Quake engine (quake3, alice etc) het niet meer ! Ook niet als ik de oude Nvidea install...grrr
Pagina: 1