Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Antivirus?
microsoft anti spyware?
probleem lijkt hem in je pc dus te zitten..
gezien ie flipt.. zonder internet hoord ie ook niet te flippen..
[ Voor 43% gewijzigd door Duinkonijn op 23-07-2005 20:34 ]
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Weet trouwens niet de naam - is wel een vrij recente geloof ik, amper een maand.
Hier kon uw advertentie staan
Denk -zoals Nitroglycerine ook al zegt- idd aan een soort van virus. Pc is vanmiddag gescand met NAV, maar zonder resultaat ("Detected: 0"
@ harryslinger: Nope
Sta nog steeds open voor suggesties.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
• Probeer vanaf de PC waarop je het modem kunt pingen even of je er toevallig wel heen kan telnetten. Als dat wel lukt, maar je niet bij de webinterface kan komen, check dan even of er geen verdwaalde proxy in je browser is ingesteld.
• Gebruik je DHCP? Check dan even of je PC's wel de verwachte IP/DNS/gateway-gegevens krijgen. En als je geen DHCP gebruikt, check dan natuurlijk of de config op je PC's nog wel klopt.
Heb jij een glazen bol? Beetje voorbarige conclusie namelijkNitroglycerine schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:37:
Weet bijna zeker dat het een worm is die ik zelf ook heb opgelopen. Kon niet meer surfen - p2p en msn ging wel goed. Uiteindelijk heb ik m'n pc opnieuw moeten installeren.
Weet trouwens niet de naam - is wel een vrij recente geloof ik, amper een maand.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Dan kan het zo zijn dat de encryptionkey niet goed is ingevuld op het werkstation.
De diagnostics van je netwerkkaart kan dan laten zien dat er wel een verbinding tot stand is gekomen maar dat er geen netwerkverkeer mogelijk is.
Ik gebruik zelf een ASUS USB wireless adapter en daar kreeg ik in eerste instantie die melding ook.
Probeer ook vooral eens een 3e externe computer op het netwerk aan te sluiten; gaat dat wel goed?