[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.869 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:17
idd.. dat wou ik ook doen, alleen ik wil geen orange abo, aangezien orange bij mij stukken duurder uitvalt per maand, waardoor ik het voordeel in aanschafprijs van de lcd tv langzaam kwijt raak.

Edit:

Volgens mij is de tv daar ook op nu!

[ Voor 12% gewijzigd door koentjuh op 22-06-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een dell W3202MC 32" lcd tv gekocht met 25% korting. moet zeggen ben er erg blij mee icm xbox 360 en MCE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:10

sanook

_/-\o_

koentjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:09:
iemand ervaring met http://www.telecomadvies.nl

Hij is daar nu gratis bij een orange abonnement.
Wát is daar nu gratis bij een Orange abonnement ?

Ik kom geen akties tegen specifiek voor Orange
koentjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:09:
En de bellen is een 0900 nummer, dat kan op het moment niet meer hier!
Wat je hiermee bedoelt is me ook een raadsel...
Dat is het enige wat ik begrijp, maar ik ben het er wel mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:40:
[...]

Ik heb ze ook gemailed, met de vraag of ik er een goedkope nokia bij kan krijgen ipv die Sony Erikson tegen bijbetalling.\

EDIT:
Kunnen misschien meer eigenaren hem eens een uurtje of 4-5 gewoon aan laten staan?
Hij staat bij ons zo'n 10-18 uur per dag aan (tja, wat wil je met 4 kinderen in huis?). Zou er een soort van slaapstand inzitten als het toestel na een x-aantal uren geen commando ontvangen heeft?
Vrijwel alles gaat hier namelijk via de Samsung DIGI ontvanger en de A.B. van de Otic wordt dus nauwelijks ter hand genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 16:18

BKJ

Vandaag de OTIC gehaald in Haren (Groningen): blijkt ie gewoon 399 euro te zijn! Actie omdat het net een nieuwe winkel is. Er lagen er nu nog een stuk of 5.... Snel zijn dus!

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hvangent schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:33:
[...]

Wát is daar nu gratis bij een Orange abonnement ?

Ik kom geen akties tegen specifiek voor Orange
Hij is er sinds vandaag afgehaald bij telecomadvies.nl

En ik kon hem vandaag ook idd voor 399 kopen, was alleen mijn pin pas vergeten dus morgen even terug gaan en hopen dat die het aan zijn college heeft doorgegeven. Scheelt toch weer 70 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dezelfde winkel winkel of een ander belcompany filiaal?
Gewoon na te melden dat hij ergens anders €399,- was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook die OTIC gehaald maar zou deze graag aan de muur bevestigen. Wie kan mij helpen aan welke steun ik het beste kan gebruiken en waar kan ik deze bestellen.
Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:10:
Ik heb vandaag ook die OTIC gehaald maar zou deze graag aan de muur bevestigen. Wie kan mij helpen aan welke steun ik het beste kan gebruiken en waar kan ik deze bestellen.
Alvast hartelijk dank.
VESA 200 bevestiging, zo uit mn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:10:
Alvast hartelijk dank.
Kijk eens bij de link en dan onderaan de pagina.

http://www.robertwebbe.nl/OTIC_OTL-2718.html
Volgens mij staat het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mycom aanbieding
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/113988mcl.jpg
MIRAI 32" DTL-532W100 LCD/TV
€799,-
Merk MIRAI
Type DTL-532W100
Schermgrootte 32 inch
Beeldformaat 16:9
Resolutie 1366 x 768
Inkijkhoek h 176 - v 176
Helderheid 550 cd/m2
Contrastverhouding 1000:1
Beeldscherm technologie LCD
Response tijd 8 ms
Aantal tuners 1x
Ontvangst normen PAL, SECAM, NTSC
Digitale progressive scan Ja
Automatisch zender zoeken Ja
Automatische formaat controle Ja
Ingebouwde speakers Ja
Vermogen speakers 8 watt
Picture in Picture Ja
On screen display Ja
Comb filter Nee
Teletekst Ja
Teletekst geheugen 252 pagina?s
TOP/FLOF Nee
Kinderslot Nee
Timer Ja
Scart ingang 2x
S-Video ingang 1x
Composiet video-in 1x
PC-ingang 1x
Hoofdtelefoon aansluiting 1x
HDMI in 1x
Co-axiaal Nee
AV connectie (zijkant) Ja
Energieverbuik 200 Watt
Energieverbruik standby 1 Watt
Breedte 94,4 cm
Hoogte 52 cm
Diepte 12 cm
Gewicht 15 kg
Kleur Zilver/grijs
VESA bevestiging 20 cm Meters
Afstandbediening Ja

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke tv die Mirai, het enige stukje review die ik kon vinden was:
Leuke TV voor weinig met een groot nadeel.... Het beeldschermformaat staat op automatisch, afhankelijk van je TV-signaal en verspringt om de paar seconden/minuten. In de gebruiksaanwijzing van een pagina of 8 staat niet hoe je die functie uit kan zetten dus ik heb een sterk vermoeden dat het helemaal niet kan. Dat is dus erg vervelend en ongelofelijk dom! Voor spelletjes en DVD is hij prima voor TV absoluut niet. (een paar dagen in bezit)
Iemand anders nog ervaringen met de Mirai 32"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Bij de Media Markt is een 107 cm Plasma scherm van Vestel in de aanbieding. Helaas weet ik het type nummer niet meer. De prijs is in elk geval 999.

Iemand die meer over deze tv kan vertellen? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Benn1e schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:58:
Bij de Media Markt is een 107 cm Plasma scherm van Vestel in de aanbieding. Helaas weet ik het type nummer niet meer. De prijs is in elk geval 999.

Iemand die meer over deze tv kan vertellen? Is het wat?
Als je erzelf naar kijkt wat vind je zelf? Ik persoonlijk vind het zo'n beetje de grootste bagger tv die je bij mm kan kopen, de tv is ook niet hd ready, geef iets meer geld uit dan heb je een tv waar je echt wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:55:
In dezelfde winkel winkel of een ander belcompany filiaal?
Gewoon na te melden dat hij ergens anders €399,- was?
Euh, nou het was in Groningen zelf. Dat ligt 8 km van Haren en was voornemens de tv te halen. Toen gaf hij mij de tip dat ik hem dan beter in haren kan halen, aangezien die daar dus 70 € goedkoper was wegens de opening.

Toen hij voor mij ging bellen om er één te reserveren kwam hij later terug met de opmerking dat ik hem dna hier ook wel voor dat geld mee kon krijgen.

Nog even wat pics voor hen die het interesseerd:(voetbal aan, met PIP, zodat ik kan swappen tussen ned2 en rtl7)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/koentb/foto/tv/DSCI0002.JPG
De tv zelf

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/koentb/foto/tv/DSCI0003.JPG
De afstandsbediening

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/koentb/foto/tv/DSCI0005.JPG
De zijkant

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/koentb/foto/tv/DSCI0006.JPG
de knopjes!

Erg tevreden mee, alleen enige minpuntje is de zap snelheid!

[ Voor 12% gewijzigd door koentjuh op 23-06-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Net een Otic opgehaald in Haren (GN) super TV voor een super prijs (399,-)
Moet nog ff een beugeltje kopen voor aan de muur, maar wie weet hoe dit type aansluiting heet?

Hmmmmm ik moet eens leren lezen, keek zomdaar ov er die schitterende link heen die hierboven wordt genoemd...direct 2 ophang beugeltjes besteld...(ga morgen nog maar een halen voor beneden...)

[ Voor 37% gewijzigd door sjolmers op 23-06-2006 21:36 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag mijn Otic omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Helaas loopt deze ook na verloop van tijd vast. Het lijkt dus echt een software probleem te zijn en ik denk persoonlijk dat er toch een of andere slaapstand geactiveerd wordt. Het lijkt dus niet exemplarisch.

Ik verwacht daarom dat gebruikers die TV kijken via de "gewone" antenne-kabel geen problemen met vastlopers zullen hebben en dat gebruikers, die enkel via een externe bron kijken, ook regelmatig geconfronteerd zullen worden met een vastloper. Jammer van deze misser, verder een prima toestel voor dit bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herken dat probleem niet. Ik kijk voornamelijk via de vga ingang naar materiaal, maar vastlopers heb ik nog nooit gehad!? Misschien kun je je jou situatie beter uitleggen? welke bron gebruik je? Wellicht wordt je tv ook te warm. Heb je hem in een dichte kast gestopt? Die van mij staat vrij op het buro, maar wordt dan ook loeiheet, dus ik kan me voorstellen dat hij in dichte ruimtes wat moeite met de hitte kan krijgen. Welke resolutie stuur je het scherm aan? Het lijkt me eerder te liggen aan het signaal dat je de tv voert, dan aan de tv zelf. Ik heb nog niemand met een zelfde probleem gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:49:
Ik herken dat probleem niet. Ik kijk voornamelijk via de vga ingang naar materiaal, maar vastlopers heb ik nog nooit gehad!? Misschien kun je je jou situatie beter uitleggen? welke bron gebruik je? Wellicht wordt je tv ook te warm. Heb je hem in een dichte kast gestopt? Die van mij staat vrij op het buro, maar wordt dan ook loeiheet, dus ik kan me voorstellen dat hij in dichte ruimtes wat moeite met de hitte kan krijgen. Welke resolutie stuur je het scherm aan? Het lijkt me eerder te liggen aan het signaal dat je de tv voert, dan aan de tv zelf. Ik heb nog niemand met een zelfde probleem gehoord
Er is hierboven nog iemand meer waarbij hij 1x vastgelopen is. Ik ben dus zeker niet de enige en dat ik alleen met 2 toestellen hetzelfde probleem heb lijkt me wel heel erg toevallig?

De TV staat bovenop een (lage) kast en heeft aan alle zijden een prima ventilatie. Optimaler qua plaatsing kan dus niet. Ik heb er 2 apparaten op aangesloten. Via Scart 2 de Samsung 9401R en via component 1 mijn Media-center. Resolutie is via scart 2 gewoon normaal en via mijn HTPC 720P.
Hij is tot nu toe echter voornamelijk via scart 2 gebruikt.

Update: 1:39 uur, reageert niet meer op AB. Vastloper na minder dan 3 uur. 8)7

Zou een van de bezitters van deze Otic deze eens op Scart-2 kunnen zetten voor een x-aantal uren zonder daarbij de AB van de Otic te gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:14:
Zou een van de bezitters van deze Otic deze eens op Scart-2 kunnen zetten voor een x-aantal uren zonder daarbij de AB van de Otic te gebruiken?
Klinkt niet bekend, maar ik zal zondag eens een testje voor je doen. Dan ben ik weer thuis. Hier nog geen vastloper gehad, maar gebruik ook gewoon analoog signaal (wat mij overigens positief verbaasd, daar ik bij de mediamarkt altijd vond dat het beeld zo slecht was).

Maargoed, ik zal er eens een dvd in gooien binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
voor degenen die de acer actie van panorama hebben besteld; hoe lang zat er ongeveer tussen het betalen en het ontvangen van de televisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Vanmiddag de Otic gehaald en het is echt een fantastisch toestel voor dat geld. De installatie ging prima en het werkt allemaal super.

Er is maar 1 nadeel, zoals al vaker genoemd in dit topic, de zapsnelheid. Dat gaat nog een puntje van ergernis worden vermoed ik ;)

Mocht iemand een oplossing weten zodat er sneller gezapt kan worden dan zou dat erg fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ìk heb vandaag bewust om het uur mijn Otic eens wakker gehouden door op de display knop van de AB te drukken, meer niet. Dit is tot nu toe voldoende geweest om een vastloper te voorkomen.

Hoewel niet in te stellen via het menu (ik heb het tenminste niet kunnen vinden) ziet het er toch steeds meer naar uit dat er een soort van slaapstand na een x-aantal uren actief wordt.
Nogmaals voor alle duidelijkheid, ik zap niet via de Otic maar via een Samsung 9401R digitale ontvanger.

Een heel groot probleem vind ik het overigens niet, enkel een beetje vervelend. Voor dit bedrag krijgt men een prima toestel met dito beeld en zolang ik voor dit geld niets vergelijkbaars aan kan komen blijft ie mooi staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Opvallend, ik gebruik precies dezelfde apparatuur als jij en heb nog nooit problemen er mee gehad. Geen vast loper of wat dan ook. Ach jah zo houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:04:
Opvallend, ik gebruik precies dezelfde apparatuur als jij en heb nog nooit problemen er mee gehad. Geen vast loper of wat dan ook. Ach jah zo houden :)
Heb je ook de analoge antenne op de Otic aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met de resolutie van de Otic. Ik heb een DVI naar HDMI kabel gekocht en kan op mijn pc geen andere resolutie doorgeven dan alleen 420p, heb een ATI x600. Als ik via mn laptop aansluit via vga kan ik geen andere resolutie instellen dan 1280x1024 daarin zit een ATI x1300. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:19:
voor degenen die de acer actie van panorama hebben besteld; hoe lang zat er ongeveer tussen het betalen en het ontvangen van de televisie?
Iets meer dan een week.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:58:
[...]

Heb je ook de analoge antenne op de Otic aangesloten?
Nee, via scart heb ik de digitale ontvanger aangesloten om lekker makkelijk te kunnen zappen en alles. En upc heb ik dus niet meer en dus ook geen antenne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:07:
Ik heb wat problemen met de resolutie van de Otic. Ik heb een DVI naar HDMI kabel gekocht en kan op mijn pc geen andere resolutie doorgeven dan alleen 420p, heb een ATI x600. Als ik via mn laptop aansluit via vga kan ik geen andere resolutie instellen dan 1280x1024 daarin zit een ATI x1300. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Heb je de hogere resoluties wel actief gemaakt via het ATI control-center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ATI control center niet eens op mijn pc staan. Heb hem net gedownload en het werkt nu perfect. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hi allemaal.
Alternate heeft ook een 32" acer tv in de aanbieding.
Afbeeldingslocatie: http://www.digitallowprices.com/images/AT3201W.jpg
Acer AT3201W

Voor 749 euro (ex 8 euro verwijderingsbijdrage)
klik

In de pricewatch momenteel: 878.76
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=119088

Specs:
Tuner

1 Tuner, PAL, Secam
Beeld
32 inch ( 81 cm ) beelddiagonaal
1366x768 pixels resolutie
16:9 beeldformaat
16,7 miljoen kleuren
Instellingen
12 ms reactietijd (zwart-wit-zwart)
800 : 1 contrast
500 cd/m² helderheid
170 graden horizontale kijkhoek
170 graden verticale kijkhoek
Eigenschappen
OSD (On Screen Display), digitaal filter, PIP (Picture-In-Picture), auto power off
eatures
equalizer
Speakers
Ja, Speaker: 10W+10W, 3D surround, SRS: WoW
Ingangen
1 x VGA
1 x DVI-D (met HDCP)
1 x componenten (3x Cinch)
1 x S-Video
1 x VideoCinch
2 x Scart
1 x StereoCinch
Uitgangen
1 x hoofdtelefoon
Energieverbruik
Gebruik
210 Watt
Standby
5 Watt
Gewicht
20.7 kg
Formaat (BxHxD)
1018 mm x 616 mm x 210 mm
Toebehoren
Handboek, Afstandbediening, S-Video- VGA-, VideoCinch-, Scart- en Componentkabel.
Overige informatie
De prijs is exclusief een verplichte verwijderingsbijdrage van EUR 8,- per apparaat.
Garantieperiode
12 maanden

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
steefje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:33:
... maar daar heb je toch een versterker voor. Ik zou er iig niet meer over twijfelen maar gewoon halen, want hij is bijna overal uitverkocht.
Hoe sluit je er een versterker op aan dan? Ik zou graag op het analoge-tv signaal graag een versterker op aan willen sluiten, maar de tv heeft geen sound-output? Zelfs geen hoofdtelefoon ofzo (slechts ingangssignaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:: wie heeft er een bestel-adres of info voor een SCART -> VGA kabel.
Ik begrijp uit de handleiding dat alleen de vga-ingang RGB heeft.
Daar ik een scart router heb met alleen RGB wil ik deze kabel gebruiken.
Verder is deze LCD, naar mijn mening, helemaal top!! Zeker voor dit geld (470)

Waarom is trouwens

OTIC 27"lcd tv : tips en hints gesloten??

Nu moeten we een hele hoop informatie doorworstelen die niet eens over de OTIC lcd tv gaat.
Juist nu een hoop mensen deze tv hebben gekocht en met vragen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Nu online
ik vond de sluiting van het topic ook al raar, de mycom lcd's hadden ook een eigen topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Daar voor kan je het best de desbetreffende mod mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:03:
Daar voor kan je het best de desbetreffende mod mailen :)
Dat had ik al gedaan, de reactie was niet veelzeggend. Het is en blijft een persoonlijke keuze van een modje of hij (of zij in dit geval) een topic open wil laten of dicht wil gooien.

Maar, gezien de mooie afbeelding via onderstaande link is het haar vergeven 8)
http://www.canaria.nl/img/canaria.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
jaguarxj16 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:03:
ik vond de sluiting van het topic ook al raar, de mycom lcd's hadden ook een eigen topic toch?
persoonlijk denk ik dat het misschien temaken heeft met de magere startpost :)

als je toch een topic maakt over de hele otic lcd, dan moet je toch wel een beetje fatsoenlijke startpost hebben met foto's, uitleg en specificaties denk ik. maar das alleen mijn gedachte hoor. weet neit of dat ook de reden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De gene die nu een otic topic wilt maken, kan het best de mod mailen en toestemming vragen. Met daarin duidelijk de eisen van de ts. Staat overgins ook in de faq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Ik probeerde gisteren via de Y Pb/Cb Pr/Cr aansluitingen mijn DVD speler aan te sluiten op de OTIC, maar het beeld was roze en leek nergens op, heeft iemand een idee hoe dit kan.
Kan het een kapotte kabel zijn of is er iets anders aan de hand?

[ Voor 3% gewijzigd door sjolmers op 26-06-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sjolmers schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:53:
Ik probeerde gisteren via de Y Pb/Cb Pr/Cr aansluitingen mijn DVD speler aan te sluiten op de OTIC, maar het beeld was roze en leek nergens op, heeft iemand een idee hoe dit kan.
Leen van iemand een werkende kabel en vergelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjolmers schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:53:
Heb je de andere aansluiting ook al geprobeerd? Ik heb met mijn Media Center in ieder geval geen probleem met deze aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

hmz, na twee weken trouwe dienst van m'n Otic gebeurde er vandaag tijdens het zappen van de tv kanalen iets heel dubieus. Opeens begon de opbouw van het complete scherm gaar te worden en heel snel bewegen. Vrees dat ik terug moet voor garantie...

dit is het beeld via m'n D-SUB aansluiting.... *snik*

Afbeeldingslocatie: http://www.maxow.nl/pics/DSC00598mini.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dat ziet er niet gezond uit nee!! Idd even mee terug gaan! Hoelang zit er eigenlijk garantie op deze toestelletjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
koentjuh schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:03:
Dat ziet er niet gezond uit nee!! Idd even mee terug gaan! Hoelang zit er eigenlijk garantie op deze toestelletjes?
Een jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Dank u, ik was het vergeten te vragen, en kon het zosnel niet vinden in de gebruiksaanwijzing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:14:
[...]

Hij is er sinds vandaag afgehaald bij telecomadvies.nl

En ik kon hem vandaag ook idd voor 399 kopen, was alleen mijn pin pas vergeten dus morgen even terug gaan en hopen dat die het aan zijn college heeft doorgegeven. Scheelt toch weer 70 euro!
hoi mag ik vragen welke winkel je hem hebt gekocht? voor 399 bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 06:25:
[...]

hoi mag ik vragen welke winkel je hem hebt gekocht? voor 399 bedankt
Staat in het topic :) (Haren GN.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kecin schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:07:
Hi allemaal.
[afbeelding]
Acer AT3201W
Dat is wel een HELE nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
sjolmers schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:40:
[...]

Staat in het topic :) (Haren GN.)
Nee, in mijn geval groningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

koentjuh schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Nee, in mijn geval groningen!
In Groningen omdat de winkel in Haren het doet en in Haren omdat ze daar net open zijn bij wijze van openingsstunt.

Een voordeel van Haren boven Groningen: parkeren voor de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:51

The Zep Man

🏴‍☠️

Gewetensvraag voor alle die-hard Tweakers:

Is het iemand al gelukt om via VGA/DVI-A of via HDMI/DVI-D een perfect pixel resolutie van 1366x768 op het scherm te toveren? Een perfect pixel resolutie van 1360x768 lukt me op beide uitgangen van een Nvidia kaart. Ik weet dat de meeste video-uitgangen alleen maar resoluties welke deelbaar zijn door 8 ondersteunen. Echter, volgens verschillende bronnen (het forum van Powerstrip, bijvoorbeeld) ondersteunen Nvidia kaarten elke resolutie met behulp van DVI-D.

Indien niemand het weet dan geeft het niets. Ik kan wel leven met 3 rijen ongebruikte pixels aan beide kanten. Alleen als het mogelijk is, dan maak ik er natuurlijk graag gebruik van. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:24:
Gewetensvraag voor alle die-hard Tweakers:

Is het iemand al gelukt om via VGA/DVI-A of via HDMI/DVI-D een perfect pixel resolutie van 1366x768 op het scherm te toveren? Een perfect pixel resolutie van 1360x768 lukt me op beide uitgangen van een Nvidia kaart. Ik weet dat de meeste video-uitgangen alleen maar resoluties welke deelbaar zijn door 8 ondersteunen. Echter, volgens verschillende bronnen (het forum van Powerstrip, bijvoorbeeld) ondersteunen Nvidia kaarten elke resolutie met behulp van DVI-D.

Indien niemand het weet dan geeft het niets. Ik kan wel leven met 3 rijen ongebruikte pixels aan beide kanten. Alleen als het mogelijk is, dan maak ik er natuurlijk graag gebruik van. ;)
Ik kon via VGA een resolutie op de Otic kiezen van 1366 en 1360, ik heb echter een ATI 700 Pro in mijn Media Center zitten.
Inmiddels is de aansluiting via component tot stand gebracht en daarmee worden de keuzes voor resolutie via de Otic niet meer getoond (ik heb mijn VGA kabel ook niet meer aangesloten). Via het ATI control-center heb ik de selectie 480P 720i 720P en 1080i kunnen maken. Nu geeft de Otic bij overschakeling naar het Media Center 720P in het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:50:
[...]

Ik kon via VGA een resolutie op de Otic kiezen van 1366 en 1360, ik heb echter een ATI 700 Pro in mijn Media Center zitten.
Is deze resolutie pixel perfect op het scherm?
Inmiddels is de aansluiting via component tot stand gebracht en daarmee worden de keuzes voor resolutie via de Otic niet meer getoond (ik heb mijn VGA kabel ook niet meer aangesloten). Via het ATI control-center heb ik de selectie 480P 720i 720P en 1080i kunnen maken. Nu geeft de Otic bij overschakeling naar het Media Center 720P in het display.
Component is ook alleen bedoeld voor een aantal resoluties: 480i/p (720x480), 720i/p (1280x720) en 1080i/p (1920x1080). Mijn vraag had betrekking op DVI-A/VGA (analoog) en DVI-D/HDMI (digitaal), niet op de TV-out van een videokaart. :+

[ Voor 1% gewijzigd door The Zep Man op 28-06-2006 15:11 . Reden: Type fout gecorrigeerd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kecin schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:07:
Hi allemaal.
[afbeelding]
Acer AT3201W

Voor 749 euro (ex 8 euro verwijderingsbijdrage)
klik

In de pricewatch momenteel: 878.76
[afbeelding]
Zo, die heb ik me mooi een aangeschaft. Goede reviews over gelezen!
Denk dat hij mijn 53 cm LG TVtje wel pwnd!

Vraag me alleen af of zij de oude tv ook meenemen. Volgens mij moeten zij dat ivm die verwijderingsbijdrage of niet?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Als het goed is niet, die verwijderingensbijdrage betaal je op je nieuwe tv en wordt ook voor je nieuwe tv 'gebruikt'.

Als het goed is heb je op je oude TV ook verwijderingsbijdrage betaald. Dat geld wordt gebruikt om - als jij je oude tv weg gaat gooien - de onderdelen te verbranden/recyclen oid. :X

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:30:
[...]
Is deze resolutie pixel perfect op het scherm? :+
Als je bedoelt of het scherm volledig gebruikt wordt? Ja dus.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:30:
[...]
Component is ook alleen bedoeld voor een aantal resoluties: 480i/p (720x480), 720i/p (1280x720) en 1080i/p (1920x10180). Mijn vraag had betrekking op DVI-A/VGA (analoog) en DVI-D/HDMI (digitaal), niet op de TV-out van een videokaart. :+
Algemene informatie, mogelijk kunnen andere users er wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Algemene informatie, mogelijk kunnen andere users er wat mee
Er zit nog een fout in ook. :X

OK, omdat ik toch even niets te doen heb. :P

De meest gebruikte resoluties van Component video:
NaamResolutieTypeAspect ratio
480i (NTSC)720x480interlaced4:3 of 16:9
480p (NTSC)720x480progressive4:3 of 16:9
576i (PAL)720x576interlaced4:3 of 16:9
720p1280x720progressive16:9
1080i1920x1080interlaced16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 11:10

sanook

_/-\o_

Dell heeft een 37 inch LCD TV in de aanbieding tot 1 augustus voor € 1476,-

nu de 25% aktie voor het 32 inch model is afgelopen is de aktie verplaatst naar het 37 inch model, daar gaven ze eerst 10% korting op maar is nu ook bijna 25% van de originele prijs af, zie hier

PCM test staat hier

[ Voor 12% gewijzigd door sanook op 28-06-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Bij MediaMarkt Arena een Hyundai ImageQuest HLT-3274 voor 777 euro
Als ik de aanbieding op de website zo bekijk heeft dit 32” scherm hele mooie specs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:58:
[...]

Zo, die heb ik me mooi een aangeschaft. Goede reviews over gelezen!
Denk dat hij mijn 53 cm LG TVtje wel pwnd!

Vraag me alleen af of zij de oude tv ook meenemen. Volgens mij moeten zij dat ivm die verwijderingsbijdrage of niet?
Sorry Ivo.nl :P

Elke winkel is verplicht om je oude tv (of andere zooi) aan te nemen zelfs als stap je zonder iets te kopen die winkel binnen met je rotte bak. Het geld dat je nu betaalt gebruiken ze om oudjes (toen betaalde je dit nog niet) te recyclenen, hetzelfde als met de aow zeg maar. Maar eh laatst bleek dus dat alle oudjes worden VERKOCHT aan handelaars en die zooi gaat dan naar China of andere gare landen die goedkope tv's nodig hebben. Nu hebben ze dus miljoenen/miljarden :? in kas liggen waar ze niks mee doen. Ze willen nu dus de bijdrage voorlopig afschaffen om het potje op te maken, maar dat willen sommige belanghebbende natuurlijk niet.

[ Voor 13% gewijzigd door BARACUS op 28-06-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een Philips 23pf4321 besteld bij Diga4U.nl voor 467,00 euro, incl verwijderingsbijdrage ed. Dus ik meteen geld overgemaakt, zodat ik hem in het weekend zou kunnen ophalen.
Krijg ik vandaag een mailtje dat de TV helaas al is uitverkocht :(
Nu moet ik weer achter me geld aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:23:
[...]

Er zit nog een fout in ook. :X

OK, omdat ik toch even niets te doen heb. :P

De meest gebruikte resoluties van Component video:
NaamResolutieTypeAspect ratio
480i (NTSC)720x480interlaced4:3 of 16:9
480p (NTSC)720x480progressive4:3 of 16:9
576i (PAL)720x576interlaced4:3 of 16:9
720p1280x720progressive16:9
1080i1920x1080interlaced16:9
Wat is er "fout"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik had het al verbeterd in mijn post voor die post. Lees maar onder wat er gewijzigd is bij 'edit'.

Schreef per ongeluk 10780i ofzoiets. Die tabel klopt wel. ;)

[edit]
@0range
Zie het voordeel van betalen onder rembours voor dat soort producten. ;) Kan je nog klagen dat het ~€ 15 of meer is, maar je hoeft geen tijd te besteden om je geld terug te krijgen indien er iets fout gaat. Plus bij de meeste winkels versturen ze het dan sneller i.p.v. op de banktransactie te wachten. Vooral bij winkels waar je minder ervaring mee hebt is deze methode zeer handig. Willen ze je bestelling niet versturen omdat een bepaald product een zeer lange levertijd voor hun heeft? Geen probleem, één mailtje en het is over. Geen gezeur/stress over geld. :)

[edit2]
Nog een opmerking: iemand die kan beschrijven hoe je in het service menu van de Otic OTL-2718 kan belanden krijgt mijn dank, welke net zo lang duurt als de levensduur van mijn nieuwe monitor. ;)

[ Voor 75% gewijzigd door The Zep Man op 28-06-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Laatst online: 01-08 12:26
Heb van de week ook een Otic gehaald, ben er wel redelijk tevreden mee :) voor die prijs helemaal natuurlijk.

Dingen die me opvielen:
- PiP werkt bij mij alleen als ik m'n samsung kastje met scart aansluit, en daarnaast een gewone coax kabel aansluit :? Zal wel te maken hebben met 2 aparte tuners / ingangen ofzo.
- Vastlopers geen last van, wel digitale tv met samsung kastje. :)

- Met Playstation 2 aangesloten, flipt het scherm als de ps2 omswitched van PAL naar NTSC..
op te lossen door even van source te switchen en weer terug, maar wel vreemd..

minder puntje wat me opviel gisteren is dat als de tv net aan staat (na tijdje uit te hebben gestaan) dat de voeding bromt :? als ie paar minuten aan staat is het weg..
Ben nog aan het twijfelen om er mee terug te gaan, nu gewoon garantie,.. klinkt toch niet echt lekker.

Iemand anders ook een brommende voeding als ie net aan staat?

[ Voor 6% gewijzigd door sarcast op 30-06-2006 11:10 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
sarcast schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:09:
Heb van de week ook een Otic gehaald, ben er wel redelijk tevreden mee :) voor die prijs helemaal natuurlijk.

Dingen die me opvielen:
- PiP werkt bij mij alleen als ik m'n samsung kastje met scart aansluit, en daarnaast een gewone coax kabel aansluit :? Zal wel te maken hebben met 2 aparte tuners / ingangen ofzo.
Dat is ook logisch, aangezien jou samsung decorder waarschijnlijk maar 1 tuner heeft, dus je maar 1 zender kunt kijken. In de tv zelf zitten 2 tuners, dus via coax alleen werkt PiP prima!
Is me niet opgevallen, zal er eens opletten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarcast schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:09:

Dingen die me opvielen:
- Vastlopers geen last van, wel digitale tv met samsung kastje. :)

- Met Playstation 2 aangesloten, flipt het scherm als de ps2 omswitched van PAL naar NTSC..
op te lossen door even van source te switchen en weer terug, maar wel vreemd..

minder puntje wat me opviel gisteren is dat als de tv net aan staat (na tijdje uit te hebben gestaan) dat de voeding bromt :? als ie paar minuten aan staat is het weg..
Ben nog aan het twijfelen om er mee terug te gaan, nu gewoon garantie,.. klinkt toch niet echt lekker.

PIP werkt op elke ingang, ik kijk tegelijk naar digitale TV (scart 2) en component. Je kunt de PIP source selecteren via het menu of de afstandsbediening.

Als er een brom inzit dan kan ik hem in ieder geval niet horen.

Vastlopers heb ik nog steeds maar ik kan er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Laatst online: 01-08 12:26
hm.. dat van die tuner dat klopt wel ja.

Baal wel beetje van het brommen, maar het is binnen een minuut weg, en overstemt het geluid niet echt van de tv.. Ene kant heb ik zoiets van ik moet geen brom tv, straks word het erger of kapt ie er mee.

Andere kant, straks krijg ik een model terug met vastlopers of dooie pixels :|

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verkopen ze de BelCompany tv nog steeds? Mijn tv is er vanmiddag namelijk compleet mee gestopt.. en dit is natuurlijk een stuk leuker om aan te schaffen als een nieuwe CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Nu online
bel s rond bij wat belcompany's of ze de tv nog hebben staan. dan weet je of ze de tv nog hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de belcompany in den haag centrum zag ik ze iig nog staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu zelf een paar weken de Otic

maar vindt wel dat ie erg warm wordt is dat normaal?
staat ongeveer 15 cm van de muur af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Ze zijn er nog wel...heb er gister 1 aangeschaft ze zijn nog maar 470 euro:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:33:
ik heb nu zelf een paar weken de Otic

maar vindt wel dat ie erg warm wordt is dat normaal?
staat ongeveer 15 cm van de muur af
Dit viel mij idd ook op. Maar ze gebruiken ook meer stroom dan normale crts, dus het is denk ik normaal. Hij doet het nog perfect bij me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

DaannO schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:24:
[...]

Dit viel mij idd ook op. Maar ze gebruiken ook meer stroom dan normale crts, dus het is denk ik normaal. Hij doet het nog perfect bij me :)
Plus het feit dat een CTR een grote kast heeft zodat de warmte beter verdeelt kan worden, een LCD zo veel mogelijk dicht is om er voor te zorgen dat er geen backlight naar buiten kan (via de achterkant), en natuurlijk alle componenten bij een LCD dicht op elkaar zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

heeft iemand misschien de code om in het service menu te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjolmers schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:05:
heeft iemand misschien de code om in het service menu te komen?
Er is vrijwel geen informatie te vinden op www over dit toestel dus een eventuele service-code zal wel een erg lastig verhaal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb een Otic kunnen bemachtigen hoor :)

Even kort getest want heb een hoop te doen, wou alleen weten of hij in orde was. Alle pixels werken naar behoren zo te zien en het beeld valt me echt niet tegen voor de prijs! Vooral de kijkhoek ben ik positief verbaasd over.
De kleuren staan wel vreselijk saturated maar dat is allemaal wel aan te passen. Topding voor het geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk de Atec 32inch aangeschaft( € 869,00 @ euromaxi.nl)

moet zeggen dat ik er zeeer tevreden over ben !
heb sinds kort UPC digitale televisie wat ook prima werkt.
En uiteraard heb ik mijn pc via DVI aangesloten op het scherm en de HD films draaien perfect !
Had aan het begin paar trailers/demo filmpjes gedownload om een beetje te pronken bij de visite !
Die waren erg onder de indruk, alleen uitleggen hoe hdtv werkt aan wat oudere mensen gaat niet altijd vlekkeloos 8)7

Alleen world of warcraft spelen is een beetje teveel van het goede ! wat een gigantisch scherm is het dan :)

Het scherm heeft mooi beeld, zuiver (evt surround) geluid.
makkelijk te bedienen, kortom prima scherm !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Ik heb dus de OTIC en ik heb al een vervelend nadeel gevonden. Wellicht niet van toepassing voor de meesten van jullie maar toch.

Ik ben slechthorend en maak dus gebruik van Teletekst. Maar wanneer de ondertiteling aanstaat lijkt het wel alsof sommige regels van teletekst niet weergegeven wordt. Dan zie je dus alleen een halve zin en dat gebeurt dus regelmatig.

Willen mede-bezitters van de Otic eens kijken of ze hetzelfde probleem hebben?

888 is de ondertiteling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn1e schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:01:
Ik heb dus de OTIC en ik heb al een vervelend nadeel gevonden. Wellicht niet van toepassing voor de meesten van jullie maar toch.

Ik ben slechthorend en maak dus gebruik van Teletekst. Maar wanneer de ondertiteling aanstaat lijkt het wel alsof sommige regels van teletekst niet weergegeven wordt. Dan zie je dus alleen een halve zin en dat gebeurt dus regelmatig.

Je mist aan de onderzijde of aan de zijkant tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:35:
Heb eindelijk de Atec 32inch aangeschaft( € 869,00 @ euromaxi.nl)

moet zeggen dat ik er zeeer tevreden over ben !
heb sinds kort UPC digitale televisie wat ook prima werkt.
En uiteraard heb ik mijn pc via DVI aangesloten op het scherm en de HD films draaien perfect !
Had aan het begin paar trailers/demo filmpjes gedownload om een beetje te pronken bij de visite !
Die waren erg onder de indruk, alleen uitleggen hoe hdtv werkt aan wat oudere mensen gaat niet altijd vlekkeloos 8)7

Alleen world of warcraft spelen is een beetje teveel van het goede ! wat een gigantisch scherm is het dan :)

Het scherm heeft mooi beeld, zuiver (evt surround) geluid.
makkelijk te bedienen, kortom prima scherm !
Knal eens wat foto's online als je wilt :P ff meegenieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Ik heb het ook wel eens bij de normale teletekst pagina's. Het valt me op dat het vooral gebeurt als het signaal wat minder is. Lijkt wel alsof hij bepaalde regels niet doorkrijgt. Ik denk dat je er weining aan kunt doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Requiem19 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:34:
[...]

Ik heb het ook wel eens bij de normale teletekst pagina's. Het valt me op dat het vooral gebeurt als het signaal wat minder is. Lijkt wel alsof hij bepaalde regels niet doorkrijgt. Ik denk dat je er weining aan kunt doen helaas.
Zelf geen last van, maar dat komt omdat ik digitale tv heb, dus de teletekst functie van de decoder gebruikt! Maar idd, analoog is soms wat regels zwart in teletekst. viel mij ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertiteling via Ned-2 gaat perfect (Tour de France), TXT van Otic gebruikt en niet van de Samsung 9401R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Het is nu rust bij het voetbal op Nederland 2 maar de Teletekst blijft af en toe haperen. Net of er een halve zin wegvalt.

Ik kijk momenteel analoog (net wel digitale tv besteld overigens)

Wat ik ook heb is dat wanneer de tv aangaat hij wat rode strepen vertoont, na verloop van tijd trekt dat weer bij. Nog meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn1e schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:56:
Het is nu rust bij het voetbal op Nederland 2 maar de Teletekst blijft af en toe haperen. Net of er een halve zin wegvalt.

Ik kijk momenteel analoog (net wel digitale tv besteld overigens)

Wat ik ook heb is dat wanneer de tv aangaat hij wat rode strepen vertoont, na verloop van tijd trekt dat weer bij. Nog meer mensen die dit hebben?
Ja ik, TV heb ik later omgeruild. Het exemplaar wat ik nu heb heeft dit in ieder geval niet.

Dus, als het niet teveel gesjouw voor je betekent dan bell (<< B) ) je even met de winkel waar je hem gehaald hebt en dan kun je hem waarschijnlijk zo omruilen voor een andere (als ze er nog zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 08:47
Ik heb nu 2 weken ook de OTIC en ben zeer tevreden. Er zijn ongetwijfeld betere tv's, maar niet ovor dit geld.
1 nadeel dat ik nu ondervind: ik heb digitale tv met UPC, via scart op de OTIC aangesloten, tevens analoge kabel ook.

Ik kan geen teletekst zien op een scart aansluiting, wel op de gewone coax aansluiting. Dit is vrij vervelend.

Is dat normaal voor de OTIC 27 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idX schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:52:
Ik heb nu 2 weken ook de OTIC en ben zeer tevreden. Er zijn ongetwijfeld betere tv's, maar niet ovor dit geld.
1 nadeel dat ik nu ondervind: ik heb digitale tv met UPC, via scart op de OTIC aangesloten, tevens analoge kabel ook.

Ik kan geen teletekst zien op een scart aansluiting, wel op de gewone coax aansluiting. Dit is vrij vervelend.

Is dat normaal voor de OTIC 27 inch?
Nee, is volgens mij niet normaal.
Ik heb via scart-2 een Samsung 9401R aangesloten en de TXT komt vanaf de OTIC A.B.. Dus niet de TXT functie van de Samsung maar van de Otic.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Kunnen jullie niet (opnieuw) een OTIC topic starten?
Ik zou hier toch graag weer LCD/Plasma aanbiedingen willen lezen…per slot van rekening is dat het onderwerp van dit topic !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simsim schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:45:
Ik zou hier toch graag weer LCD/Plasma aanbiedingen willen lezen…per slot van rekening is dat het onderwerp van dit topic !
is ooit gedaan heb ik gezien maar was toen gesloten :S en werdt er hierna verwezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simsim schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:45:
Mee eens!! Of men veranderd de naam van dit topic in: "Otic LCD TV", en we beginnen een nieuw topic LCD/Plasma aanbiedingen. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:41
Dit topic wordt over 8 posts gesloten, tenminste dat is de bedoeling. Ik raad aan om gewoon alsnog een Otic LCD TV topic te starten, maar dan met een beetje nette startpost met dingen als het trage zappen en andere problemen die vaak voorkomen te vermelden. Dan gaan wij hier verder met Plasma/LCD aanbiedingen, waar dit topic voor bedoeld is.

http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/

Om maar wat nieuwe aanbiedingen te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Na de Otic 2 dagen gebruikt te hebben is er eigenlijk maar 1 ding waar ik me aan erger, voor de rest is het echt een prima tv voor mij :)

Ik heb mijn HTPC via de VGA aangesloten, en nu moet ik 7x op de source knop drukken om die te kunnen bekijken.. beetje veul :/ Plus dat wanneer ik gewoon 7x snel op de knop druk, het nog steeds 15sec duurt voor hij beeld geeft van die ingang.

Oja en helaas geen audio-uitgang kunnen ontdekken om tv-geluid via de versterker te luisteren, maar ik koop wel een scart-verloopje daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik heb even overlegd met een mod, en er mag een otic topic geopend worden. Ik heb er nu geen tijd voor, dus iemand anders mag hem openen. Echter moet het wel een informatieve ts zijn. Dus plaatjes van de tv, de specs van de tv en bekende problemen er in verwerkt. Dus niet alleen post hier je ervaringen over de tv :)

Als niemand hem voor vanavond heeft geopend, dan open ik hem zelf dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 06-07-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:59:
Na de Otic 2 dagen gebruikt te hebben is er eigenlijk maar 1 ding waar ik me aan erger, voor de rest is het echt een prima tv voor mij :)

Ik heb mijn HTPC via de VGA aangesloten, en nu moet ik 7x op de source knop drukken om die te kunnen bekijken.. beetje veul :/ Plus dat wanneer ik gewoon 7x snel op de knop druk, het nog steeds 15sec duurt voor hij beeld geeft van die ingang.

Oja en helaas geen audio-uitgang kunnen ontdekken om tv-geluid via de versterker te luisteren, maar ik koop wel een scart-verloopje daarvoor.
Ik zat met hetzelfde probleem maar ik gebruik de PIP functie om het lange wachten te omzeilen.

Dus zet je HTPC als bron voor PIP. Dan schakel je PIP in op je AB, vervolgens PIP-swap en dan exit. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:17:
Ik heb even overlegd met een mod, en er mag een otic topic geopend worden. Ik heb er nu geen tijd voor, dus iemand anders mag hem openen. Echter moet het wel een informatieve ts zijn. Dus plaatjes van de tv, de specs van de tv en bekende problemen er in verwerkt. Dus niet alleen post hier je ervaringen over de tv :)

Als niemand hem voor vanavond heeft geopend, dan open ik hem zelf dan :)
Oké, ik verwacht dat jij de eerste zal zijn die eraan zal beginnen. Ik doe het maar niet uit "faal-angst" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:20:
Dit topic wordt over 8 posts gesloten, tenminste dat is de bedoeling. Ik raad aan om gewoon alsnog een Otic LCD TV topic te starten, maar dan met een beetje nette startpost met dingen als het trage zappen en andere problemen die vaak voorkomen te vermelden. Dan gaan wij hier verder met Plasma/LCD aanbiedingen, waar dit topic voor bedoeld is.

http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/

Om maar wat nieuwe aanbiedingen te posten.
Dit is geen aanbieding maar reclame voor een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkTemple
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:42:
[...]

Nee, is volgens mij niet normaal.
Ik heb via scart-2 een Samsung 9401R aangesloten en de TXT komt vanaf de OTIC A.B.. Dus niet de TXT functie van de Samsung maar van de Otic.
Ik gebruik ook de TXT functie van de Otic a.b., hij gaat sowieso al helemaal niet op teletekst, dus niet eens zwart scherm.

Zijn er mensen die wel teletekst hebben met een UPC digitale aansluiting op de OTIC scart 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:19:
[...]

Dit is geen aanbieding maar reclame voor een winkel.
oh nee? Misschien moet je eens 'Flash player' installeren.
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.