Kun je misschien een foto plaatsenPnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:48:
Ik heb de blokker lcd tv gekocht en hij is wel mooi (vga input)..vanavond nog even met een dvd kijken, want vindt de zwartweergave nog niet echt goed, maar dat kan ook aan het signaal liggen..
Verwijderd
Waar kan ik meer techn. info vinden? Specs?PnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:48:
Ik heb de blokker lcd tv gekocht en hij is wel mooi (vga input)..vanavond nog even met een dvd kijken, want vindt de zwartweergave nog niet echt goed, maar dat kan ook aan het signaal liggen..
www.vestel.nl
volgens mij is het de Denver 27"
Al kan ik geen PIP ontdekken (heb hem ook)
Op de doos staat Vestel 2727
Ik maak vanavond wel een paar pics
Verwijderd
Hoe is de ghosting (16ms) en die 600:1 merk je daar iets van?mirelia schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:06:
www.vestel.nl
Ehhh ik ben een newbie op dit gebied
Ghosting kan ik me wat van voorstellen maar 600:1??
Ik verdiep me er wel even in en dan hoor je het later
noobmirelia schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:11:
animus maximum donatum atque maximum punium est
Valt me op dat er geen Sony schermen bij staan. Net of die nieuwe Bravia serie niet mooi of kwalitatief goedkoop is.
Verwijderd
Met ghosting bedoel ik dat het vorige beeld niet blijft hangen, dat je een soort van waas ziet van wat daarvoor net gebeurde.mirelia schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:11:
600:1 staat voor contrast, hoe hoger hoe beter. (Ben zelf ook niet zo goed in het onthouden van benamingen, alleen in wat de functies zijn. Dus het zou ook een andere benaming hebben, maar het houd basicly in: hoe hoger, hoe mooier beeld)
Verwijderd
Voornamelijk omdat het een topic is voor aanbiedingen? Zie nooit zoveel Sony's voor ergggg goedkoop (zoals meeste hier in dit topic) worden aangeboden/verkocht.Black Sparrow schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:26:
Valt me op dat er geen Sony schermen bij staan. Net of die nieuwe Bravia serie niet mooi of kwalitatief goedkoop is.
Zal zo een foto plaatsen (helaas met mijn mda compact)..Het is gewoon een helemaal zilveren kunstof tv met een degelijke zilveren voet..
Aansluitingen standaard zoals meestal naar beneden aan de achterkant en een paar in de zijkant verwerkt..
Zal later uitgebreidere ervaringen posten en foto's!
edit:
Ik krijg LOTR dvd niet fullscreen met geen enkele scherminstellingen
wat doe ik fout
Ik krijg LOTR dvd niet fullscreen met geen enkele scherminstellingen
[ Voor 11% gewijzigd door PnD op 11-01-2006 17:53 ]
wazig trouwens dat die Vestel niet bij elke Blokker wordt aangeboden, hier iig niet
Is stiekem een 21inch met een hoop plastic eromheenPnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:51:
[...]
edit:
Ik krijg LOTR dvd niet fullscreen met geen enkele scherminstellingenwat doe ik fout
Heb je nog bij de Blokker gevraagd of ze Dell voucher accepteren als betaalmiddel
[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 11-01-2006 18:26 ]

Beter krijg ik het helaas voor elkaar..
Als ik maar een beetje schuin richting de tv kijk krijg ik bij zwart beeld al een groene wazige strook bovenin..Dit is toch niet normaal?
Dat is nou het verschil tussen een knaken-TV en een goeie TV.PnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:48:
Als ik maar een beetje schuin richting de tv kijk krijg ik bij zwart beeld al een groene wazige strook bovenin..Dit is toch niet normaal?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
dank voor het uitproberen, maak ik iig geen miskoopPnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter krijg ik het helaas voor elkaar..
Zou je mening ook ff op kieskeurig zetten, zal een hoop mensen helpen denk ik. Eb als ik jouw was had ik hem gewoon terug gebracht.
Bedankt voor je behulpzame antwoord 
Is vaak genoeg bewezen dat goedkoop niet altijd slecht hoeft te zijn..
Hij geeft een gaaf beeld, de zwartweergave is ook goed..
Voor het geld mag je zeker niet klagen..Als ik dat dvd gedoe niet perfect krijg gaat ie zeker terug, anders twijfel ik nog even..
Inruilen was geen probleem..
Voor het geld mag je zeker niet klagen..Als ik dat dvd gedoe niet perfect krijg gaat ie zeker terug, anders twijfel ik nog even..
Een tijdje terug (ca. kerst) was ik bij de Blokker in Roermond. Daar stond achter in een hoekje inderdaad een Vestel 27" met een prijskaartje 499,-- maar daarnaast een groot bord "Vestel tv € 799,-" Daarna ben ik er nog eens geweest en stond ie voor 499,-. Ben ook in blokker Maasbracht geweest en daar stond ie niet. Zal ook wel met de grootte van de betreffende Blokker te maken hebben.PnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:05:
Bedankt voor je behulpzame antwoord
Hij is afgeprijst vanaf 799 inderdaad..De groene waas die ik bovenin zie bij zwart beeld is ook alleen bij dvd's..dus zal wel aan mijn speler liggen..
Krijg alleen volledig beeld bij dvd's niet voor elkaar
Krijg alleen volledig beeld bij dvd's niet voor elkaar
Bij mij doet ie het perfect
Had alleen gisteren 1 keer een probleempje met het terugschakelen van een Divxje kijken naar Satellietontvanger
Toen was het beeld even dubbel
Aan en uit was de oplossing
Verder is het voor zover ik kan zien echt geen miskoop voor deze centen
Had alleen gisteren 1 keer een probleempje met het terugschakelen van een Divxje kijken naar Satellietontvanger
Toen was het beeld even dubbel
Aan en uit was de oplossing
Verder is het voor zover ik kan zien echt geen miskoop voor deze centen
Verwijderd
is er hier misschien iemand die weet of het verschil tussen de jvc lt26a60 en lt26s60 duidelijk merkbaar is?
sarcastisch bedoeld neem ik aan
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 21:47 ]
ik heb deze(vestel 2727) tv ook sinds vanmidag en moet zeggen dat het voor 499€ een uitstekende tv is.
Ik zal hieronder even kort de + en - punten neerzetten
+Prijs
+Geen last van ghosting bij xbox games(getest met nfsu,timespliters2,motortrax)
+Mooie zwart weergave(neem hierbij wel in achting dat een philips van 2000€ een mooiere weergave
heeft)
+Standaar een muurbeugel met schroeven en pluggen bijgeleverd, evenals een vga kabel, plus nog een paar tulip kabeltjes
-Geen component aansluiting(vga is de enige hoge resolutie ingang)
-Geen pip
-Design, het is niet de mooiste tv op de markt, maar aan de muurhangend(dus zonder die lelijke voet
eronder is het nog best oke)
Al met al ik vind ik het een "nette" televisie voor het geld, zeker voor mij als student
Ik zal hieronder even kort de + en - punten neerzetten
+Prijs
+Geen last van ghosting bij xbox games(getest met nfsu,timespliters2,motortrax)
+Mooie zwart weergave(neem hierbij wel in achting dat een philips van 2000€ een mooiere weergave
heeft)
+Standaar een muurbeugel met schroeven en pluggen bijgeleverd, evenals een vga kabel, plus nog een paar tulip kabeltjes
-Geen component aansluiting(vga is de enige hoge resolutie ingang)
-Geen pip
-Design, het is niet de mooiste tv op de markt, maar aan de muurhangend(dus zonder die lelijke voet
eronder is het nog best oke)
Al met al ik vind ik het een "nette" televisie voor het geld, zeker voor mij als student
Ben ik dan de enige waarbij bij dvd's gewoon balken onder en bovenin het beeld blijven staan? Heb hem scart aangesloten..
Bij mij zat er trouwens maar 1 tulpkabeltje bij..3,5jack ding naar 2x tulp en een vga-vga kabel
Bij mij zat er trouwens maar 1 tulpkabeltje bij..3,5jack ding naar 2x tulp en een vga-vga kabel
[ Voor 49% gewijzigd door PnD op 11-01-2006 22:32 ]
Heb je wel met de beeldinstellingen gespeeld (volledig of auto)??
Ik had overigens geen tulpkabeltjes erbij
Maar die van mij was denk ik al gebruikt want de afstandsbediening had er al batterijen inzitten
Ook de manual was duidelijk gelezen
Blokker maar even bellen voor korting oid
Anders krijgen ze hem gewoon terug (al hangt ie al aan de muur)
Ik had overigens geen tulpkabeltjes erbij
Maar die van mij was denk ik al gebruikt want de afstandsbediening had er al batterijen inzitten
Ook de manual was duidelijk gelezen
Blokker maar even bellen voor korting oid
Anders krijgen ze hem gewoon terug (al hangt ie al aan de muur)
Ja heb alle soorten instellingen geprobeerd en allebei de scart ingangen..blijven altijd wel balkjes staan of de ondertiteling valt weg..
Morgenavond dvd speler van mijn vriendin proberen..
Vreemd is ook dat bijvoorbeeld het menu vd dvd wel op het hele scherm weergegeven wordt, maar de film weer niet
Morgenavond dvd speler van mijn vriendin proberen..
Vreemd is ook dat bijvoorbeeld het menu vd dvd wel op het hele scherm weergegeven wordt, maar de film weer niet
[ Voor 33% gewijzigd door PnD op 11-01-2006 23:17 ]
Domme vraag misschien, maar is die DVD wel 16:9 ? Of is 't misschien een 1.85:1 of 2.35:1 formaat? Dan krijg je namelijk ook op een breedbeeld TV balken in beeld. Menu is meestal ook in die gevallen 4:3 of 16:9 zodat het wel past.
Groetjes, FaceDown.
Het gaat om nu toe om dvd's vd videoland:
- stealth (poepfilm trouwens
) 16x9
- LOTR 1 16x9 Anamorphic
- 15 minutes 16:9 en er staat ook 2,35:1 onder en weer anamorphic
- stealth (poepfilm trouwens
- LOTR 1 16x9 Anamorphic
- 15 minutes 16:9 en er staat ook 2,35:1 onder en weer anamorphic
Misschien een instelling van de DVD-speler inderdaad.. Maar je gaat morgen een andere speler proberen lees ik al.
Groetjes, FaceDown.
Hm, ik denk dat ik er toch ook maar een ga halen. Kan em altijd nog terug brengen als ie niet bevalt, maar 500 euro voor 27" is toch geen geld lijkt me, ik heb nu nog een 13(?)" tvtje uit begin jaren negentig.
Een ding dat ik wel graag weet van iemand die em heeft, Zapt ie een beetje lekker? ik heb er een hekel aan als een tv lang doet over het kanaal switchen
Een ding dat ik wel graag weet van iemand die em heeft, Zapt ie een beetje lekker? ik heb er een hekel aan als een tv lang doet over het kanaal switchen
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hij zapt gelijk en het beeld komt met een kleine vertraging binnen, niet storend (voor mij).
Heb al wat gewijzigd in mijn dvd speler en de balkjes zijn al wat smaller
Morgen even een andere dvd speler en scart kabel testen om ook te kijken of die groene gloed bovenin dan weg gaat..
Zo niet dan ruil ik hem in voor geld of een nieuwe..Ben wel tevreden over de tv voor de rest
Heb al wat gewijzigd in mijn dvd speler en de balkjes zijn al wat smaller
Morgen even een andere dvd speler en scart kabel testen om ook te kijken of die groene gloed bovenin dan weg gaat..
Zo niet dan ruil ik hem in voor geld of een nieuwe..Ben wel tevreden over de tv voor de rest
Maar die Vestel ondersteunt dus geen HDTV? Hij kan de resolutie toch wel aan of heb ik het nu mis? Welke aansluitingen zitten erop?
En heeft iemand toevallig een betere foto bij daglicht van het apparaat?
En heeft iemand toevallig een betere foto bij daglicht van het apparaat?
[ Voor 38% gewijzigd door FaceDown op 12-01-2006 14:40 ]
Groetjes, FaceDown.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.FaceDown schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:28:
Maar die Vestel ondersteunt dus geen HDTV? Hij kan de resolutie toch wel aan of heb ik het nu mis? Welke aansluitingen zitten erop?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Uit mijn hoofd voorlopig deze aansluitingen:
- 2x scart
- 2x svideo
- 2x tulp
- 1x vga niet te vergeten (dankje onderbuurman
)
- 2x scart
- 2x svideo
- 2x tulp
- 1x vga niet te vergeten (dankje onderbuurman
[ Voor 31% gewijzigd door PnD op 12-01-2006 15:30 ]
En natuurlijk 1x VGA...15p Sub-D neem ik aan?PnD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:51:
Uit mijn hoofd voorlopig deze aansluitingen:
- 2x scart
- 2x svideo
- 2x composiet (tulp)
Ik ga zo dadelijk even naar de Blokker om te kijken. Ben benieuwd.
Groetjes, FaceDown.
Nou nou, de TS is ook achterhaald zeg. Ik bedoel, aanbiedingen blijven vaak niet langer dan een week actief en de laatste TS update is op 11 december geweest. Laat dan iemand anders het bijhouden die er WEL zin en tijd voor heeft. Voor mij geen LCD aanbieding, ik heb zojuist de BenQ DV3750 besteld
Nu afwachten
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Opzich heb je gelijk, maar als we elkaar gewoon in de posts op de hoogte houden vd aanbiedingen heeft het topic ook wel nut
Ja wie kijkt er nou naar openingsposts.
Maaruh PnD weet jij hoe het nou zit met HDTV, of deze dat ondersteunt?
En klopt het dat je geluid dat je via de kabel binnenkrijgt niet door kunt sturen naar je versterker?
En klopt het dat je geluid dat je via de kabel binnenkrijgt niet door kunt sturen naar je versterker?
[ Voor 32% gewijzigd door FaceDown op 12-01-2006 15:29 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
heb je een hdtv die eigenlijk geen hd ondersteund, logica.....Gutteguttegut schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:04:
[...]
En natuurlijk 1x VGA...15p Sub-D neem ik aan?

Doe er dan op zijn minst nog component bij
HDTV heb ik eigenlijk geen idee van, ben de term nog niet tegengekomen in de handleiding ofzo en weet eigenlijk ook niet wat je er voor nodig hebt dat ie hdtv ready is 
Dit zijn een paar specs die ik nog in mijn telefoon had staan:
Aspect Ratio Breedbeeld (16:9)
Contrast Ratio 600:1
Kijkhoek 170° Horizontaal / 170° Verticaal
Lichtopbrengst 550 cd/m2
Maat (Diagonaal in Centimeters) 68,58 Centimeter
Maat (Diagonaal in Inches) 27 Inch
Reactietijd 16 ms.
Resolutie WXGA (1280 X 720)
Ik lees altijd over 1080p en 720p enzo? Misschien kun je hier iets mee?
Dit zijn een paar specs die ik nog in mijn telefoon had staan:
Aspect Ratio Breedbeeld (16:9)
Contrast Ratio 600:1
Kijkhoek 170° Horizontaal / 170° Verticaal
Lichtopbrengst 550 cd/m2
Maat (Diagonaal in Centimeters) 68,58 Centimeter
Maat (Diagonaal in Inches) 27 Inch
Reactietijd 16 ms.
Resolutie WXGA (1280 X 720)
Ik lees altijd over 1080p en 720p enzo? Misschien kun je hier iets mee?
720p betekent 720 beeldlijnen.. dat zou HDTV betekenen. Nog even een vraagje (had ik erbij geedit in mijn vorige post) Klopt het dat je geluid dat je via de kabel binnenkrijgt niet door kunt sturen naar je versterker?
edit:
http://money.howstuffworks.com/tv-buying-guide14.htm
Dit bevestigt wat ik hierboven al zeg. De TV kan inderdaad 720p HDTV aan. Volgens de hierboven gegeven bron is 1080i niet eens zo interessant. Het enige wat de TV niet heeft (denk ik) is een HDTV tuner. Echter; maatschappijen als Essent die digitale TV leveren, leveren ook een decoder (tuner) erbij, dus volgens mij is dat sowieso geen probleem. DVD-weergave zou heel mooi moeten zijn, als je beschikt over een progressive scan DVD speler.
edit:
Dit bevestigt wat ik hierboven al zeg. De TV kan inderdaad 720p HDTV aan. Volgens de hierboven gegeven bron is 1080i niet eens zo interessant. Het enige wat de TV niet heeft (denk ik) is een HDTV tuner. Echter; maatschappijen als Essent die digitale TV leveren, leveren ook een decoder (tuner) erbij, dus volgens mij is dat sowieso geen probleem. DVD-weergave zou heel mooi moeten zijn, als je beschikt over een progressive scan DVD speler.
[ Voor 54% gewijzigd door FaceDown op 12-01-2006 15:34 ]
Groetjes, FaceDown.
offtopic:
wordt een beetje slowchat zo, maar om het nou weer in een post erboven erin te editten is ook zo wat
wordt een beetje slowchat zo, maar om het nou weer in een post erboven erin te editten is ook zo wat
Heb het nog niet getest, maar lijkt me zowiezo dat je geluid via scart naar je stereo kan sturen en volgens mij ook via tulp..
Zal het vanavond (pas rond 10 uur helaas) proberen..
Als ik mijn pc op deze vestel aansluit krijg ik aan linkerkant een balk van 1,5 cm zwart de resolutie is goed ingestelt op 1280 X 720 rara wat doe ik fout ?
Haha allemaal ex-dell w2600 klanten hier 
Heb je de verschillende tv beeld instellingen geprobeerd?
Bij mij ging ie in 1x goed met mijn laptop aansluiten..
Heb je de verschillende tv beeld instellingen geprobeerd?
Bij mij ging ie in 1x goed met mijn laptop aansluiten..
In het menu zoeken naar een beeld schuif optie, zo'n <- -> icoon en even meer naar links slepenB0MBACI schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:55:
Als ik mijn pc op deze vestel aansluit krijg ik aan linkerkant een balk van 1,5 cm zwart de resolutie is goed ingestelt op 1280 X 720 rara wat doe ik fout ?
Ik heb 'm gezien en ik ben niet echt enthousiast. In vergelijking met andere (merk-)LCD-TV's uit het lage segment is het inderdaad best aardig beeld. Maar de scherpte en kleuren vond ik eigenlijk best beroerd als ik het vergelijk met een betere CRT-TV. Het valt me op dat de goede kwaliteit LCD-TV's eigenlijk pas tussen de 1500 en 2000 euro begint. Voor een paar honderd euro heb je echter al een hele goede 2e hands CRT-TV. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=38920.0
Je hebt dan wel een grote kast staan natuurlijk, maar de beeldkwaliteit is 100x beter en daar gaat het mij uiteindelijk om.
Je hebt dan wel een grote kast staan natuurlijk, maar de beeldkwaliteit is 100x beter en daar gaat het mij uiteindelijk om.
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 12-01-2006 17:50 ]
Groetjes, FaceDown.
In vergelijking met een goede crt zullen de kleuren inderdaad mischien tegenvallen, maar op een crt kan je geen high defenition(hdtv) materiaal kijken, wat op deze vestel wel kan! en dat is toch wel een groot voordeel, bovendien wil ik niet zo'n grote kast in mn kleine kamertje hebben.
PnD Weet je misschien of ze er nog veel hadden staan in roosendaal? Hier in BoZ hebben ze ze namelijk niet meer. Anders rijd ik morgen ff langs (waar zit de blokker daar btw tegenwoordig, die was toch afgefikt?)
Verwijderd
Maar heb je nou betere kwaliteit bij. De LCD schermen of een 'gewone' breedbeeld tv wat betreft de next generation gameconsules (xbox 360, PS3) en dvd's?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 18:26 ]
Tja het is altijd een keuze tussen eigenschappen en geld. Ik kan nu niet meer zo goed naar een crt kijken omdat ik zwarte lijntjes tusen elke "pixel" zie zitten, bij een lcd zit daar gewoon geen ruimte tussen. Als het uiteindelijk om beeldkwaliteit gaat dan moet je dus ook nooit MAAR 500 euro uitgeven of je nu crt of lcd kiestFaceDown schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:49:
Ik heb 'm gezien en ik ben niet echt enthousiast. In vergelijking met andere (merk-)LCD-TV's uit het lage segment is het inderdaad best aardig beeld. Maar de scherpte en kleuren vond ik eigenlijk best beroerd als ik het vergelijk met een betere CRT-TV. Het valt me op dat de goede kwaliteit LCD-TV's eigenlijk pas tussen de 1500 en 2000 euro begint. Voor een paar honderd euro heb je echter al een hele goede 2e hands CRT-TV. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=38920.0
Verwijderd
er zit wel degelijk hdtv op en die kan je natuurlijk ook gebruiken, maar ik vind alleen een vga port een beetje magertjes. De meeste hd apparaten gebruiken component of dvi. Stel dat de ps3 of andere apparaten niet met een dvi of vga kabel komen. Bij de ps3 heb jedan drie verloop stukjes nodig om hem aan te kunnen sluiten HDMI->DVI->VGA. Plus dat je waarschijnlijk kwaliteitsverlies hebt en je moet constant wisselen tussen hd apparaten.FaceDown schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:30:
720p betekent 720 beeldlijnen.. dat zou HDTV betekenen. Nog even een vraagje (had ik erbij geedit in mijn vorige post) Klopt het dat je geluid dat je via de kabel binnenkrijgt niet door kunt sturen naar je versterker?
edit:
Of jullie moeten zeggen voor de prijs neem ik dat dan maar voor lief. Ik zou dan iig iets meer geld uitgeven voor een hdtv die het wel heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 18:54 ]
de goedkoopste hdtv met hdmi kost 750€, 250€ meer dus, wat ik persoonlijk een te groot bedrag vond. Ik had het geld er wel voor gespaard, maar heb voormezelf besloten deze tv voor 500€ te kopen, en ondertussen alvast door te sparen voor een sed tv met een resolutie van 1920*1080.
Ik kan nu ondertussen toch van hdtv genieten voor een leuk bedrag.
Ik kan nu ondertussen toch van hdtv genieten voor een leuk bedrag.
Geen idee hoeveel ze er nog hadden bij de blokker in Roosendaal, want ze halen de dozen van achteruit het magazijn.
Hij staat midden op de nieuwe markt (tijdelijk gebouw ivm afgefikte blokker)..
Ik ga nu even uitgebreid testen en beslissen of ik hem hou..
Hm, zal ze morgenochtend vroeg dan wel ff bellen en langsgaanPnD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:45:
Geen idee hoeveel ze er nog hadden bij de blokker in Roosendaal, want ze halen de dozen van achteruit het magazijn.
Verwijderd
Wat is tegenwoordig het aanbod van 26-30 inch beeldschermen met HDMI? zijn 30 inch ook een beetje betaalbaar en de moeite waard? (hoor voornamelijk over 32" of 26" schermen
Mijne gaat morgen in ieder geval terug..
Die groene waas bovenin als het zwart is, is ook bij een andere dvd speler met een andere scart kabel..Duidelijk een probleem met de SCART ingang dus.
Of ik me geld terug eis of met een vervangende terugga, zie ik morgen wel..Denk wel mijn geld terug..
Zouden andere mensen is kunnen kijken als ze de scart gebruiken en bovenin zwart hebben..als je dan een beetje schuin erop kijkt komt er bij mij een groene waas..
Die groene waas bovenin als het zwart is, is ook bij een andere dvd speler met een andere scart kabel..Duidelijk een probleem met de SCART ingang dus.
Of ik me geld terug eis of met een vervangende terugga, zie ik morgen wel..Denk wel mijn geld terug..
Zouden andere mensen is kunnen kijken als ze de scart gebruiken en bovenin zwart hebben..als je dan een beetje schuin erop kijkt komt er bij mij een groene waas..
edit:
sorry heb het geluid via hifiset niet meer getest en hij zit al in de doos
[ Voor 31% gewijzigd door PnD op 13-01-2006 00:04 ]
ey ik weet hoe dat komtPnD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:10:
Mijne gaat morgen in ieder geval terug..
edit:
Je moet gewoon de source veranderen, naar SCART 1 RGB
Want als je op source drukt dan heb je SCART 1, SCART 1 RGB, SCART 2, SCART 2 RGB
Je moet dus de RGB pakken dan gaat die groene waas weg
Verwijderd
het is toch evengoed vreemd als je een waas hebt ook zonder dat je rgb gebruikt.B0MBACI schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:10:
[...]
ey ik weet hoe dat komt
Want als je op source drukt dan heb je SCART 1, SCART 1 RGB, SCART 2, SCART 2 RGB
Ik heb de verschillende sources gebruikt, maar het ging niet weg helaas..B0MBACI schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:10:
[...]
ey ik weet hoe dat komt
Hmm dan is er inderdaad wat mis ik had het met mn xbox en dvd speler bij alle twee was het kiezen van de SCART RGB voldoende om die rare waas weg te halenPnD schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:31:
[...]
Ik heb de verschillende sources gebruikt, maar het ging niet weg helaas..
Ja het was ook vreemd dat je die waas als je er perfect voorzat niet/nauwelijks zag en zodra je een beetje schuin erop zag je het heel goed..
he bah, hij's op, tot dinsdag wachten

Heb je ook de blokker bij het Dijkcentrum Roosendaal geprobeerd?
nee, maar die weet ik ook niet echt te zittenPnD schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:56:
Heb je ook de blokker bij het Dijkcentrum Roosendaal geprobeerd?
wazig dat ze hem weer binnen krijgen, het was toch een magazijn opruim actie?
Maar welke filialen krijgen hem nu wel of niet? Ben al bij twee geweest, en allebei weten ze totaal niets van die tv.
Hoorn centrum (hoek veemarkt) heeft hm iig niet meer.
Ik heb de mijne vanmiddag teruggebracht.
Hoefde niet eens een reden te geven oid. Ze hebben zelfs de doos niet opgemaakt en zelfs niet aangeraakt
raar 
Toch was het een leuke tv voor het geld, maar ik kijk nog even verder..
Hoefde niet eens een reden te geven oid. Ze hebben zelfs de doos niet opgemaakt en zelfs niet aangeraakt
Baalde je zeker dat je er geen oude boeken ingedaan had?PnD schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:03:
Ik heb de mijne vanmiddag teruggebracht.
Hoefde niet eens een reden te geven oid. Ze hebben zelfs de doos niet opgemaakt en zelfs niet aangeraaktraar
Nou ik heb em binnen, net beeld geeft ie iig wel, een groene gloed kan ik nergens ontdekken. Het enige vreemde ik kan hem niet aanzetten met de afstandsbediening
wel uit, maar aan gaat niet, zou ik op een speciale knop moeten drukken ofzo?
@bigfoot: ja zeker
Ik had geen problemen met aanzetten, gewoon met de aan/uit-knop of door een zendernummer in te drukken..
Ik had geen problemen met aanzetten, gewoon met de aan/uit-knop of door een zendernummer in te drukken..
Verwijderd
In de Makro krant van as week staat een Vestel 80 cm LCD TV. Model is de Vestel 2627.
Specificaties:
80 cm WXGA LCD-scherm
Breedbeeld
1280x768 Beeldpunten
Contrastratio 600:1
Helderheid 500 CD/M2
178 graden kijkhoek
Stereo
Teletekst
Aansluitingen o.a. 2x scart, audio-in, S-VHS-in
Inclusief LCD-voet en muurbeugel
1 jaar garantie aan huis
De prijs voor al dit moois is 642 euro.........
Ik kan echter helemaal nergens iets over dit apparaat vinden. (Ook gegoogled etc.....)
Iemand die mij er iets meer over kan vertellen??
Specificaties:
80 cm WXGA LCD-scherm
Breedbeeld
1280x768 Beeldpunten
Helderheid 500 CD/M2
178 graden kijkhoek
Stereo
Teletekst
1 jaar garantie aan huis
Ik kan echter helemaal nergens iets over dit apparaat vinden. (Ook gegoogled etc.....)
incl btw ?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:10:
In de Makro krant van as week staat een Vestel 80 cm LCD TV. Model is de Vestel 2627.
Specificaties:
80 cm WXGA LCD-scherm
Breedbeeld
1280x768 Beeldpunten
Helderheid 500 CD/M2
178 graden kijkhoek
Stereo
Teletekst
1 jaar garantie aan huis
tis de Vestel 30" Washington, misschien vind je daar meer mee?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:10:
Specificaties:
80 cm WXGA LCD-scherm
Breedbeeld
1280x768 Beeldpunten
Helderheid 500 CD/M2
178 graden kijkhoek
Stereo
Teletekst
1 jaar garantie aan huis
Verwijderd
Weet jij toevallig of dat apparaat HD Ready is?greatgonzo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:48:
[...]
tis de Vestel 30" Washington, misschien vind je daar meer mee?
De vestel 27" schijnt dat wel te zijn dus dan lijkt me de 30 ook
http://kieskeurig.nl/revi...44DA7C1256F590056A862.htm met een paar ervaringen,Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:54:
Iemand ervaring met Vestel en met de Vestel Washington in het bijzonder?
Heeft de makro versie btw een dvi ingang ? en dubbele tuner ?
[ Voor 4% gewijzigd door B0MBACI op 15-01-2006 18:56 ]
Verwijderd
Als de Makro versie inderdaad de Vestel Washington is (wat ik overigens betwijfel) dan zou deze een DVI-ingang en een dubbele tuner moeten hebben.B0MBACI schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:53:
[...]
http://kieskeurig.nl/revi...44DA7C1256F590056A862.htm met een paar ervaringen,
Heeft de makro versie btw een dvi ingang ? en dubbele tuner ?
ik denk dat het net zoals bij de blokker aanbieding, een versie is met mindere mogelijkheden dan de washington, maar wel hetzelfde paneel
Het is een aanbieding bij de Makro. Normale consumenten mogen daar niet kopen dus geld het hele consumentenkooprecht niet.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:22:
1 jaar garantie mag toch niet conform het europese wetsysteem?
Ik heb de 27" versie, en vind het voor het geld(499€) zeker het aankijken waard!Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 19:56:
En zijn die panelen het aankijken waard?
Kan het hier alleen maar mee eens zijn, dvd's zien er echt helemaal top uit. Geen last van rare dingen, gewoon strak beeld.jaguarxj16 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:19:
[...]
Ik heb de 27" versie, en vind het voor het geld(499€) zeker het aankijken waard!
Same here!!!jaguarxj16 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:19:
[...]
Ik heb de 27" versie, en vind het voor het geld(499€) zeker het aankijken waard!
Na bijna een week nog steeds perfect tevreden
Dat denk ik ook helaasjaguarxj16 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 19:42:
ik denk dat het net zoals bij de blokker aanbieding, een versie is met mindere mogelijkheden dan de washington, maar wel hetzelfde paneel
Verwijderd
Same here, die worden immers overal als beste getest.Black Sparrow schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:26:
Het gaat in deze topic vooral om aanbiedingen kwa prijs en niet prijs/kwaliteit mocht die sony opeens in prijs zakken zal die hier wel verschijnenVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:34:
[...]
Same here, die worden immers overal als beste getest.
Iemand al die Makro Vestel gekocht ?
[ Voor 6% gewijzigd door B0MBACI op 16-01-2006 13:55 ]
OepsVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:59:
Aanbieding gaat pas morgen (=dinsdag) in........
Verwijderd
Ben vandaag bij de Makro wezen kijken.
Ben van één ding direct overtuigd geraakt: Mijn LCD TV wordt GEEN Vestel, Techwood, TVE of welk ander B-merk dan ook. Wat een enorm verschil in beeldkwaliteit.
De mijne wordt een LG of een Samsung.
Ben van één ding direct overtuigd geraakt: Mijn LCD TV wordt GEEN Vestel, Techwood, TVE of welk ander B-merk dan ook. Wat een enorm verschil in beeldkwaliteit.
En wat is het verschil in prijs voor een 32inch zwamzwoem of LGVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:28:
Vlos310 weetje toevallig of die dsub of dvi ingangen heeft ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:28:
Verwijderd
Vanaf vandaag bij Karwei:
Techwood 68cm
Responsetijd: 8 ms
Resolutie: 1280x720
Constrastratio: 900:1
Helderheid: 550cd/m2
Kijkhoek: 176 graden
met gratis wandsteun twv 49,95
Prijs: 679
Techwood 68cm
Dan kun je beter voor de Samsung LCD-TV LE27T51 27", DVI denk ik..
750 euro bij 4launch
750 euro bij 4launch
Verwijderd
Heb ik gezien, heeft echter geen PC-ingangVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:11:
Vanaf vandaag bij Karwei:
Techwood 68cm
Dit topic is gesloten.