Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort samenbellen 500

Pagina: 1
Acties:

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het zit zo, ik heb nu 8 maanden een prepay telefoon van telfort maar ik wil overstappen naar een abbonement. Kan ik met mijn telfort prepay telefoon overstappen naar een telfort abbonement en mijn nummer behouden?

Ik zou over willen stappen op het abbonement: samenbellen 500, mijn vriendin heeft ook een telfort nummer dus dat zou heel erg goed uitkomen, ook bel ik geregelt naar vaste nummers. Is het zo dat je maar 1 x per maand een sms bundel van 5 euro kan kopen of kan je er meerdere kopen per maand? Ik zou graag 2 x een smsbundel van 5 euro willen per maand.

Kan iemand mij herderheid geven want de ene site zegt zus en de andere zegt zo, en de klantenservice is in het weekend niet te berijken.

Verwijderd

Je kan één berichtenbundel toevoegen.

Maar de klantenservice is gewoon bereikbaar in het weekend.

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:54:
Je kan één berichtenbundel toevoegen.

Maar de klantenservice is gewoon bereikbaar in het weekend.
Dan heb ik denk ik het verkeerde nummer want er word gezegt dat ze van maandag tot vrijdag berijkbaar zijn.

• WPN
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

als je van prepay naar abo gaat, maar bij dezelfde provider blijft dan kan jeje nummer niet behouden, tenminste dat was vorige jaar in juli zo, toen stapte ik over van prepay naar abbo en wou bij orange blijven en nummerbehouden, maar werd mij vertelt dat dat niet mogelijk was (ik vond dat onzin maar ok)

voor de rest is het met sms bundel bij telfort je koopt een smsbundel van 6 euro, en dat zijn dan iets van 60 sms'ies per maand, dus als je meer wilt koop je een grotere bundel

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• darkdesign
  • Niet online
Peluso schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:24:
als je van prepay naar abo gaat, maar bij dezelfde provider blijft dan kan jeje nummer niet behouden, tenminste dat was vorige jaar in juli zo, toen stapte ik over van prepay naar abbo en wou bij orange blijven en nummerbehouden, maar werd mij vertelt dat dat niet mogelijk was (ik vond dat onzin maar ok)

voor de rest is het met sms bundel bij telfort je koopt een smsbundel van 6 euro, en dat zijn dan iets van 60 sms'ies per maand, dus als je meer wilt koop je een grotere bundel
Dat is wel lastig want ik wil graag mijn nummer behouden. En voor telfort samenbellen 500 is er maar 1 bundel.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:52
Het kan dus wel. Ik kan zo het pdfje niet vinden, maar je zal als je ernaar vraagt aan de Telfort ks het formulier wel kunnen vinden.

Ikzelf ben van prepay > telfort 200 overgestapt met een behoud van me telefoonnummer.
Je hebt in de beginperiode wel een nieuw telefoonnummer. Als je het formulier faxt of op de post doet, zou je oude nummer binnen 2 weken overgezet moeten zijn op je nieuwe SIMkaart. (oftewel: ze verwijderen dan het nummer van je oude SIM, en zetten die over op je nieuwe SIM).
Ik heb er wel zelf achteraan moeten bellen, aangezien het na 3 weken nog niet gedaan was... Toen hebben ze het alsnog rechtgetrokken.

http://specs.tweak.to/5253

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:52
Op me laptop stond het pdf-je nog:
http://sjowhan.tweakdsl.nl/telfortsimswap.pdf

edit: ik zie nog wel dat waar ik me telefoon + abonnement gekocht heb als dealer staat. Vraag even aan de KS of dit problemen geeft, zoja, zouden ze een 'nieuw' pdf-je moeten sturen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Sjowhan op 24-07-2005 09:47 ]

http://specs.tweak.to/5253

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik zou es gaan kijken bij een andere provider. eerst leek me overstappen van prepaid telfort naar abo TF wel interessant, tot ik zag dat je voor een appel en een ei een sim only kaart kon bestellen bij andere providers zoals T-Mobile. Telfort samenbellen kan ook maar dat is toch alleen voordelig als je vrienden ook TF bellen?

[ Voor 17% gewijzigd door REDFISH op 24-07-2005 09:49 ]

• darkdesign
  • Niet online
REDFISH schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:48:
Ik zou es gaan kijken bij een andere provider. eerst leek me overstappen van prepaid telfort naar abo TF wel interessant, tot ik zag dat je voor een appel en een ei een sim only kaart kon bestellen bij andere providers zoals T-Mobile. Telfort samenbellen kan ook maar dat is toch alleen voordelig als je vrienden ook TF bellen?
Mijn vriendin heeft dus ook telfort :+ ! en naar vaste nummers in nederland gelden die 500 minuten ook.

Maar ik kan mijn nummer geen 2 weken kwijt zijn.

Edit: andere provider kan niet, er zit een simlock op mijn toestel.

[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 24-07-2005 10:56 ]

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
darkdesign schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:47:
[...]

Mijn vriendin heeft dus ook telfort :+ ! en naar vaste nummers in nederland gelden die 500 minuten ook.

Maar ik kan mijn nummer geen 2 weken kwijt zijn.

Edit: andere provider kan niet, er zit een simlock op mijn toestel.
Dan kun je ook niet switchen naar een abbo met die foon.

Een abbo sim is weer anders dan een prepaid sim. Andersom kan het wel, maar een foon met een prepay lock van telfort kan geen abbo kaart in van telfort. ;)

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• darkdesign
  • Niet online
EvoII schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:44:
[...]

Dan kun je ook niet switchen naar een abbo met die foon.

Een abbo sim is weer anders dan een prepaid sim. Andersom kan het wel, maar een foon met een prepay lock van telfort kan geen abbo kaart in van telfort. ;)
Dat is bale zeg, morgen maar even bellen wat er voor andere oplossingen zijn.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 15:43

n00bs

Het is weer Zomer!

Soms kunnen ze wel een abbo gewoon aan!
En je kan voor 10 Euro je lock bij een winkel eraf laten halen... als je dat doet raad ik je aan of via www.gsmweb.nl Telfort samenbellen aan te schaffen, dan kost je de sim met abbo maar 2.50 per maand.

Verwijderd

darkdesign schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:09:
Dan heb ik denk ik het verkeerde nummer want er word gezegt dat ze van maandag tot vrijdag berijkbaar zijn.
0800 4444444

• darkdesign
  • Niet online
Dit nummer van telfort is niet meer in gebruik word er gezegt door de automatische telefoonbeantwoorder aan de andere kant van de lijn :+

• darkdesign
  • Niet online
Even een korte samenvatting wat ik heb gedaan:
-Gebeld met de klantenservice
-Nog een keer gebeld met de klantenservice

-Er werd mij gezegt dat ik mijn nummer even kwijt zou zijn en dat ik niet in aanmerking zou komen voor de korting die op de site voor een los abbonement zonder toestel zou gelden, beetje een discussie gehad waarom dat niet zo zou zijn, omdat ik al een toestel heb. Ik zou worden doorverbonden met de afdeling die zou gaan over de abbonementen, maar schijnbaar was die niet berijkbaar door een of andere computer storenis dus werd mij gevraagt of ik later in de week zou kunnen terugbellen. Het was allemaal niet duidelijk voor mij wat het allemaal precies inhoud en wat het mij zou gaan kosten, maar er werd opgehangen zonder te vragen of ik alles had begrepen.

-Ik belde dus nog een keer, en ik werd door een andere mevrouw een stuk beter geholpen, die legde alles goed uit en zou dat ik de eerste 3 maanden gratis zou krijgen en ze zei dat wat er op de site staat een beetje krom neergezet is. Ze noemde alle opties op hou ik zou kunnen overstappen en mijn nummer kon behouden, ik heb gekozen voor: zelfde toestel+simkaart+telefoonnummer, als ze mij behandelt hebben in het systeem word mijn prepay overgezet naar abbonement, ik krijg een smsje waneer dat gebeurt is, in de tussentijd ben ik gewoon nog te berijken op mijn nummer, tijdens het overzetten ben ik nogsteeds gewoon te berijken.

Ik kreeg bij de eerste telefoniste een heel ander verhaal te horen dan bij de 2de telefoniste. De eerste telefoniste zij ook dat die 50% korting per maand alleen gelde bij verlengingen terwijl ik op de site van telfort lees:

> LET OP Slechts € 3,50 per maand!
> GEEN Aansluitkosten t.w.v. € 50,00
> GRATIS Voicemail binnen Nederland
> LET OP Is jouw toestel geschikt?
> KIES De juiste online shop

ACTIE: Exclusief bij Telfort Online, Samenbellen 500 (12 mnd): normaal € 12,50 per maand NU slechts € 3,50 per maand!

Er staat duidelijk: GEEN Aansluitkosten t.w.v. € 50,00
Dus ik kan aannemen dat het hier niet over een verlenging gaat want dan is er helemaal geen spraken van aansluitkosten.

Beetje heel erg mislijdend van telfort.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Pfff dombo ;)

ik zei al vorige keer dat je op www.gsmweb.nl ook dit abonnement kan aanschaffen voor maar 2.50 per maand!!! ook geen aansluitkosten(wat Telfort kent dit al jaren niet meer).

Verder moet je de Telfort klantenservice niet bellen want ze vertellen je allemaal wat anders. Ik heb verder gelukkig geen problemen meer met Telfort en ben bij hen 100en Euro's goedkoper uit dan bij bv KPN, Orange, Vodafone maar de klantenservice communiceert niet goed met elkaar en/of andere afdelingen!

ps: verlenging is altijd duurder of levert minder aan cashback op

[ Voor 54% gewijzigd door n00bs op 26-07-2005 14:41 ]

Verwijderd

Peluso schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:24:

miss is het antwoord al gegeven. je kunt wel degelijk je nummer behouden. alleen mogen winkels dit niet doen. van een provider naar een andere provider mogen winkelketens nummerbehoud aanvragen. als je alleen van een prepaid naar een abbo wil bij de zelfde provider dan mogen winkelketens dit niet doen. geen idee waarom, maar het mag niet (iig niet bij orange, miss wel bij andere providers). dit wil orange graag zelf doen. als je dit wilt moet je dus je abbo bij orange zelf afsluiten (orange shop of online).

• darkdesign
  • Niet online
n00bs schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:30:
Pfff dombo ;)

ik zei al vorige keer dat je op www.gsmweb.nl ook dit abonnement kan aanschaffen voor maar 2.50 per maand!!! ook geen aansluitkosten(wat Telfort kent dit al jaren niet meer).

Verder moet je de Telfort klantenservice niet bellen want ze vertellen je allemaal wat anders. Ik heb verder gelukkig geen problemen meer met Telfort en ben bij hen 100en Euro's goedkoper uit dan bij bv KPN, Orange, Vodafone maar de klantenservice communiceert niet goed met elkaar en/of andere afdelingen!

ps: verlenging is altijd duurder of levert minder aan cashback op
Ik een dombo? :+ Ik heb allang gekeken op dat linkje van jou, maar dan krijg ik een nieuwe simkaart en duurt het een hele tijd voor mijn nummer is omgezet en ben ik mijn nummer een tijdje kwijt en dat kan ik niet veroorloven. Voor die paar euro meer word mijn prepay omgezet naar een abbonement zonder dat ik iets hoef te doen, en ik krijg een smsje waneer ik ben over geschakelt zonder dat mijn nummer ook maar 1 moment uit de lucht is geweest, daar ging het mijn hoofdzakelijk om ;) En het is al zo goedkoop dus ik heb niks te klagen 8)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ok :p

ook goed :)
Ik heb ook gezocht naar verlengingen voor je, maar dat koste inc abbo op jaarbasis iets van 65 Euro... dus duurder dan die 3.50 die jij had gevonden

ps: die dombo was niet serieus bedoeld ;)

• darkdesign
  • Niet online
n00bs schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:19:
ok :p

ook goed :)
Ik heb ook gezocht naar verlengingen voor je, maar dat koste inc abbo op jaarbasis iets van 65 Euro... dus duurder dan die 3.50 die jij had gevonden

ps: die dombo was niet serieus bedoeld ;)
@ps, ja dat snap ik vandaar die geweldige :+ smiley 8)

Ik zit nu te wachten op het contract, daar mogen ze van mijn part wel een beetje mee opschieten want ik wil het hebben voor ik zelf op vakantie ga, dan kan ik der al flink gebruik van maken!
Pagina: 1