Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT?] Cookie trashen na X aantal minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Ja ik weet van het bestaan van BUG af maar vond hem hier wat gepaster omdat dit de meeste users niet zal boeien. :P
Sinds ik crew ben en dus van de benodigde extra rechten ben voorzien, ben ik ook een stuk voorzichtiger geworden met het account. Nu zit ik redelijk vaak op GoT op mijn werk en soms wordt je dan weggeroepen door een collega/ voor een klant. En dan heb ik soms niet altijd de tijd om uit te loggen of klik ik het scherm per ongeluk weg. Nu kan GoT mijn collegas gelukkig niet boeien dus eventueel openstaande account boeien hen weinig.

Is het niet een idee om bij het login scherm een extra veldje in te voeren waarin je een getal kan invullen zolang je cookie leeft. Dus stel je vult 5 minuten in, dat dan na 5 minuten geen activiteit je cookie serverside (of client als dat makkelijker is) getrasht word.
Is dit handig of compleet overbodig? :)

Ja het argument dat ik goed op mijn account moet letten hoef je niet te zeggen want dat snap ik ook wel, maar dit is gewoon net ff 1 tikkeltje makkelijk voor het geval dat je het een keer vergeet/ geen tijd hebt. :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Net zoals de fp bedoel je ? :)

Ja, da's een idee, en afaik is dat ook het idee om te gaan doen na de magische merge.

Ik weet niet waarom dit niet in React Bugs en Featurerequests zou kunnen, dus een move daarheen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Na de merge neemt de FP volledig de inlog functionaliteit over, inclusief de mogelijkheid om je sessie tot x minuten te beperken (dat wil zeggen: na x minuten inactiviteit wordt je sessie serverside getrashed).

Intentionally left blank

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Jullie zijn geweldig :>

En wanneer is de merge? :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

de merge komt binnenkort ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.