Toon posts:

harde schijf weg na reset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

na het resetten van mijn pc ben ik opeens mijn twee harde schijf met daarop twee partities helemaal kwijt. nergens meer te vinden. in het bios zie ik hem wel terug maar in windows niet. voor de reset is er niks geinstalleerd of verwijderd dus weet ook niet wat ik eventueel verkeerd gedaan heb. de schijf is een western digital 160 gb. wie kan mij helpen om eventuele info weer terug te krijgen. of hoe dit probleem op te lossen.

mvg maikel

Verwijderd

Staat hij wel bij het schijfbeheer van windows? (configuratiescherm, systeembeheer)

Verwijderd

Topicstarter
jep daar staat ie gewoon tussen. en in het bios ook maar in verkenner zie ik niks terug.

Verwijderd

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik wil het nog wel een keer zeggen. Ik heb zelf erg goede ervaringen met testdisk. Het staat ergens in de faq vermeld. Voor het programmaatje zelf moet je even googlen. Het is trouwens freeware en kan gewoon in windows gerund worden. Het is in staat partitietabellen te repareren en / of terug te toveren :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:20:
jep daar staat ie gewoon tussen. en in het bios ook maar in verkenner zie ik niks terug.
Je ziet hem (dus) nog wel met windows, maar je ziet de partities niet meer.

Wat zegt hij in schijfbeheer? Ziet hij nog partities of vind hij dat hij 'unallocated' is?