Ha luitjes,
Ben bezig met het OC'en van mijn 2600+ barton. Hij is nog gelocked dus ik werk alleen maar met m'n FSB. Dat ging totdat hij crashte goed. Temps waren idle ongeveer 43 graden en alles zag er goed uit. Ik ging telkens met stapjes van 2 naar boven totdat hij bij de 188Mhz bij het booten de volgende melding gaf:
Windows could not start because the following file is missing or corrupted
\windows\system32\config\system
You can attempt to repair this by by starting windows setup blabalbablabla........
Deze melding komt me trouwens bekend voor. Ik heb veel met Norton Ghost gewerkt en ik krijg deze melding ook als het Ghosten afgebroken wordt en de C schijf niet op active staat. Heb er nog niet naar kunnen kijken, doe ik vanavond (schoonouders
). Heb gelukkig een Ghostimage van 3 dagen terug dus veel schade heb ik niet geleden
Heb dit alleen nog nooit meegemaakt....
Iemand een idee hoe het komt dat de HDD verminkt wordt als de FSB te hoog wordt?
Groeten,
Jeffrey
Specs
Mycom standaard 300W voeding, Voltlijnen zijn ok (Max +/- 10% afwijking)
Barton 2600+ stepping A2 @ 1.75V
MSI KT400
Powercolor ATI radeon 9800 Pro @ XT 420/375
1x 1GB Corsair Value (3-3-3-8) @ 2.8V
2x HDD
2x CD/DVD
Zoals alle bartons staat m'n multiplier op 11,5. Bij het crashen bootte hij direct naar deze foutmelding.
Ben bezig met het OC'en van mijn 2600+ barton. Hij is nog gelocked dus ik werk alleen maar met m'n FSB. Dat ging totdat hij crashte goed. Temps waren idle ongeveer 43 graden en alles zag er goed uit. Ik ging telkens met stapjes van 2 naar boven totdat hij bij de 188Mhz bij het booten de volgende melding gaf:
Windows could not start because the following file is missing or corrupted
\windows\system32\config\system
You can attempt to repair this by by starting windows setup blabalbablabla........
Deze melding komt me trouwens bekend voor. Ik heb veel met Norton Ghost gewerkt en ik krijg deze melding ook als het Ghosten afgebroken wordt en de C schijf niet op active staat. Heb er nog niet naar kunnen kijken, doe ik vanavond (schoonouders
Iemand een idee hoe het komt dat de HDD verminkt wordt als de FSB te hoog wordt?
Groeten,
Jeffrey
Specs
Mycom standaard 300W voeding, Voltlijnen zijn ok (Max +/- 10% afwijking)
Barton 2600+ stepping A2 @ 1.75V
MSI KT400
Powercolor ATI radeon 9800 Pro @ XT 420/375
1x 1GB Corsair Value (3-3-3-8) @ 2.8V
2x HDD
2x CD/DVD
Zoals alle bartons staat m'n multiplier op 11,5. Bij het crashen bootte hij direct naar deze foutmelding.