Hallo, ik speel al een redelijk tijdje GTA SA en een week geleden heb ik mijn computer geformatteerd. Daarna alles weer netjes geinstalleerd: Windows SP2, chipset drivers, geluidskaartdrivers, GTA. Maar ik heb nu een probleem wat ik voorheen niet had, namelijk kleine krakerige tikjes in mijn geluid.
Het gebeurt meestal met regen maar ook wel op andere momenten wanneer de framerate laag is (~30). Het gebeurt met de radio aan, maar ook zonder. Het tikken is niet afhankelijk van het volume van mijn boxensetje. Buiten GTA heb ik het niet. (bv. winamp). Zelf dacht ik dat het misschien aan de directSound driver ligt? Ik hoop dat iemand een tip heeft. Bij voorbaat dank!
mijn configuratie:
Athlon XP 2800+
1024mb DDR ram
Audigy 2 ZS OEM met Creative Inspire 5300 boxen
9800pro videokaart
Het gebeurt meestal met regen maar ook wel op andere momenten wanneer de framerate laag is (~30). Het gebeurt met de radio aan, maar ook zonder. Het tikken is niet afhankelijk van het volume van mijn boxensetje. Buiten GTA heb ik het niet. (bv. winamp). Zelf dacht ik dat het misschien aan de directSound driver ligt? Ik hoop dat iemand een tip heeft. Bij voorbaat dank!
mijn configuratie:
Athlon XP 2800+
1024mb DDR ram
Audigy 2 ZS OEM met Creative Inspire 5300 boxen
9800pro videokaart