Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iexplore.exe start zomaar bij booten en zorgt voor problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
iexplore.exe start zomaarop bij inloggen - booten maakt niet uit welke user op de pc

Volgens mij start het normaal niet mee maar sinds ik newsbin heb geïnstalleerd heb ik problemen vastlopen hangen zonder hoge cpu usage. ( newsbin unistalled probleem blijft)

als ik iexplore.exe kill na het booten/inloggen ben ik van alle problemen af.

ik snap niet waar het opstart of wat het opstart msconfig opstarten staat het nergens mij ik heb alle dingen die opstarten uitgevinkt en het probleem blijft, ik heb geen spyware op mijn pc ik heb zo'n beetje alle anti spyware programma geprobeerd. geen enkel programma startup manager ziet het starten maar het draait wel meteen nadat ik ben ingelogd

een scriptje voor in de map opstarten die iexplore.exe killed na het booten zou het probleem ook al oplossen kan iemand dat maken en posten !?

(de problemen die zich voordoen niet kunnen knippen en plakken dingen verschuiven(balken) op dingen klikken dan gebeuren er andere dingen ect extra functie knoppen op keyboard laten pc vastlopen als je aanraakt) maar als je iexplore.exe 1x killed werkt alles normaal je kan daarna alles gewoon starten. in het register kan ik ook niks vinden in (run / run once)

een heel raar probleem waar ik geen iedee van heb hoe op te lossen format C: vind ik weet een beetje te, en op google valt er ook niks over te vinden

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 17:55
Het lijkt er op dat je spyware hebt, wat je even zou kunnen doen is naar de "Veilige modus met netwerkondersteuning" booten en dan Hitman pro even draaien met de virus scan optie aangevinkt, deze moet de meeste spyware/virusen wel van je pc kunnen halen.
BruceLee schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:01:
een scriptje voor in de map opstarten die iexplore.exe killed na het booten zou het probleem ook al oplossen kan iemand dat maken en posten !?
dit kan met een snelkopeling naar "tskill iexplore" , echter kan je beter de oorzaak van het probleem zoeken in plaats van de symptomen bestrijden.

edit:

hier eventueel nog een FAQ [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

[ Voor 68% gewijzigd door eXcyle op 23-07-2005 17:21 ]

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
het probleem blijft ook na nog een keer hitman gerunned te hebben in safe mode met netwerk

--- in safe mode start hij die iexplore.exe niet mee ...

dit kan met een snelkopeling naar "tskill iexplore"

oke ik heb t al kan ik het ook nog onzichbaar laten gebeuren ? -hide ofzo ?

nu heb ik idd een mooie tijdelijke oplossing :P

nu nog wachten tot iemand hier weet wat de oorzaak van t probleem is

[ Voor 73% gewijzigd door BruceLee op 23-07-2005 17:40 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
BruceLee schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:30:
het probleem blijft ook na nog een keer hitman gerunned te hebben in safe mode met netwerk

--- in safe mode start hij die iexplore.exe niet mee ...

dit kan met een snelkopeling naar "tskill iexplore"

oke ik heb t al kan ik het ook nog onzichbaar laten gebeuren ? -hide ofzo ?

nu heb ik idd een mooie tijdelijke oplossing :P

nu nog wachten tot iemand hier weet wat de oorzaak van t probleem is
Ik denk, net zoals eXcyle, dat je een beetje last van spyware hebt. Hitmanpro is geen allesoplossend programma helaas, download HijackThis even en bekijk de info die je krijgt.

Even voor de duidelijkheid, in HijackThis moet je NIET alles zomaar aankruisen en verwijderen, er staan ook essentiële onderdelen in. HijackThis is vooral bedoelt om te kijken wat er allemaal wordt opgestart en zo heb je dus op 1 plaats een overzicht en kun je makkelijk bekijken wat er allemaal niet in thuis hoort. Probeer wel eerst even om zelf de rommel eruit te filteren, mocht je er niet aan uitkomen, plaats dan de inhoud van de logfile hier en geef even aan waarvan je denkt dat het rommel is.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-07-2005 17:56 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Een extra hulp zou ook [google=filename.exe] kunnen zijn. Waarbij filename.exe natuurlijk de .exe is die je niet vertrouwd. ;)

Al met al, is dit meer iets voor Beveiliging & Virussen, dus ik verplaats je topic even. :)

Signature