Bij quelle.nl hebben ze een lcd-tv voor een mooie prijs, maar is de tv zelf ook van mooie kwaliteit?
Op internet kan ik er geen extra specs over vinden en ook geen reviews. Ik kan zelfs de fabrikant op internet nergens vinden. Wie maakt dit ding?
Dus wilde ik het hier eens proberen. Kent iemand dit apparaat? Of zijn er ervaringen?
Belangrijk voor mij is of ik er via DVI een computer op aan kan sluiten. Hij heeft een DV-ingang, maar of daar de DVI van een pc op kan?
Hieronder de specificaties zoals deze op quelle.nl staan, dit is ook het enige dat ik op internet kan vinden.
Prijs is €799,95 voor de 26" en €1099,- voor de 32". Met daarbij 4 jaar garantie.
UNIVERSUM LCD-breedbeeldtelevisie
* Voorbereid voor HDTV (high definition television) - de TV van de toekomst met super beeldkwaliteit
* Met 68 cm zichtbare beelddiagonaal
* Slechts 11 cm diep!
* Resolutie (pixel): 1280 x 720 WXGA
* Beeldhelderheid: 550 cd/m²
* Contrastverhouding: 900:1
* Kijkhoek tot 170º
* Kabel/hyperbandtuner met 100 mogelijke programma's
* Automatische zenderinstelling/-weergave
* Teletekst met 10 pagina's opslagcapaciteit
* Kinderbeveiliging en sluimerfunctie
* Aansluitingen: DV-ingan, S-video-in, AV-in, audio-uit, hoofdtelefoon, 2x Scart
* Max. vermogen: 100 watt
* Afm. incl. voet ca.: B/H/D 80/45/26 cm
Op internet kan ik er geen extra specs over vinden en ook geen reviews. Ik kan zelfs de fabrikant op internet nergens vinden. Wie maakt dit ding?
Dus wilde ik het hier eens proberen. Kent iemand dit apparaat? Of zijn er ervaringen?
Belangrijk voor mij is of ik er via DVI een computer op aan kan sluiten. Hij heeft een DV-ingang, maar of daar de DVI van een pc op kan?
Hieronder de specificaties zoals deze op quelle.nl staan, dit is ook het enige dat ik op internet kan vinden.
Prijs is €799,95 voor de 26" en €1099,- voor de 32". Met daarbij 4 jaar garantie.
UNIVERSUM LCD-breedbeeldtelevisie
* Voorbereid voor HDTV (high definition television) - de TV van de toekomst met super beeldkwaliteit
* Met 68 cm zichtbare beelddiagonaal
* Slechts 11 cm diep!
* Resolutie (pixel): 1280 x 720 WXGA
* Beeldhelderheid: 550 cd/m²
* Contrastverhouding: 900:1
* Kijkhoek tot 170º
* Kabel/hyperbandtuner met 100 mogelijke programma's
* Automatische zenderinstelling/-weergave
* Teletekst met 10 pagina's opslagcapaciteit
* Kinderbeveiliging en sluimerfunctie
* Aansluitingen: DV-ingan, S-video-in, AV-in, audio-uit, hoofdtelefoon, 2x Scart
* Max. vermogen: 100 watt
* Afm. incl. voet ca.: B/H/D 80/45/26 cm