Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 14% gewijzigd door glashio op 23-07-2005 14:56 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Dat werkt niet, ik krijg niks bij een rechtermuisknop op de status bar...glashio schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:56:
Rechtermuisknop StatusBar -> Auto-Hide
Tevens wil ik dat de status bar totaal niet verschijnt, zoals op mijn desktop...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dat heb ik ook al gedaan, maar dan heb je ook geen toolbar meer.G33rt schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:29:
Start IE eens vanaf de commandline met de -k optie? Dat is de kiosk-mode
En dat is geen oplossing voor mijn probleem. F11 (full screen) hoort geen status bar te hebben volgens mij. Ik ben dit namelijk nooit eerder tegengekomen...
Dus:
Op mijn Desktop PC heb ik Engelse XP met SP2 --> geen statusbar bij F11 (Full-screen)
Op mijn Laptop heb ik Nederlandse XP met SP2 --> wel een statusbar bij F11 (Full-screen)
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem.
Mijn vraag nu is of er meer mensen zijn die bij een echte full-screen (F11) in IE een statusbar hebben op een XP SP2 machine. Zo ja, is het dan een Nederlandse of Engelse versie?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 00:53 ]
Dit werkt. Ook na afsluiten en opnieuw opstarten van IE.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:52:
Rechtsklik in volledig scherm op de standaardwerkbalk (met de knoppen Vorige, Volgende enz.) en vink Menubalk aan. Ga dan naar menu Beeld en vink Statusbalk uit, en verberg vervolgens de menubalk weer
Dat zoiets simpels toch zo moeilijk kan zijn