[IE] Status bar bij Full-Screen (F11)

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53
Ik heb op mijn laptop, als ik in IE naar full screen ga, een status bar. Op mijn desktop pc heb ik daar geen last van. Hoe kan ik die statusbar uitzetten?

Als ik status bar uitzet in het menu beeld, dan komt er bij Full-screen toch weer een status bar.

Ik heb IE 6 met XP sp2

edit:

O ja, op mijn desktop staat een engelse versie van IE geinstalleerd, op mijn laptop een nederlandse versie van IE...

Niet dat dat uit zou moeten maken, maar toch...

[ Voor 25% gewijzigd door Swerfer op 23-07-2005 14:51 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 08:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Rechtermuisknop StatusBar -> Auto-Hide

[ Voor 14% gewijzigd door glashio op 23-07-2005 14:56 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Swerfer
glashio schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:56:
Rechtermuisknop StatusBar -> Auto-Hide
Dat werkt niet, ik krijg niks bij een rechtermuisknop op de status bar...

Tevens wil ik dat de status bar totaal niet verschijnt, zoals op mijn desktop...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Start IE eens vanaf de commandline met de -k optie? Dat is de kiosk-mode :)

• Swerfer
G33rt schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:29:
Start IE eens vanaf de commandline met de -k optie? Dat is de kiosk-mode :)
Dat heb ik ook al gedaan, maar dan heb je ook geen toolbar meer.

En dat is geen oplossing voor mijn probleem. F11 (full screen) hoort geen status bar te hebben volgens mij. Ik ben dit namelijk nooit eerder tegengekomen...

• Swerfer
Heeft er niemand een oplossing? Misschien middels een registry wijziging of zo? Ik las namelijk dat sinds SP2 altijd een statusbar wordt weergegeven uit veiligheids overwegingen. Dan is het vreemde wel dat ik op mijn desktop pc geen last heb van een statusbar...

Dus:

Op mijn Desktop PC heb ik Engelse XP met SP2 --> geen statusbar bij F11 (Full-screen)
Op mijn Laptop heb ik Nederlandse XP met SP2 --> wel een statusbar bij F11 (Full-screen)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:X
Le-zen :P

[ Voor 88% gewijzigd door RobIII op 24-07-2005 11:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Swerfer
* kick *

Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem.

Mijn vraag nu is of er meer mensen zijn die bij een echte full-screen (F11) in IE een statusbar hebben op een XP SP2 machine. Zo ja, is het dan een Nederlandse of Engelse versie?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een Nederlandse Windows XP Pro met SP2 en ik heb in IE geen statusbalk.

Verwijderd

Rechtsklik in volledig scherm op de standaardwerkbalk (met de knoppen Vorige, Volgende enz.) en vink Menubalk aan. Ga dan naar menu Beeld en vink Statusbalk uit, en verberg vervolgens de menubalk weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 00:53 ]

• Swerfer
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:52:
Rechtsklik in volledig scherm op de standaardwerkbalk (met de knoppen Vorige, Volgende enz.) en vink Menubalk aan. Ga dan naar menu Beeld en vink Statusbalk uit, en verberg vervolgens de menubalk weer :)
Dit werkt. Ook na afsluiten en opnieuw opstarten van IE.
Dat zoiets simpels toch zo moeilijk kan zijn 8)7

Pagina: 1