Toon posts:

[Outlook 2003]Instellingen blijven niet behouden

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem dat mij zeer verveelt. Ik gebruik Outlook 2003 en heb ook Adobe Acrobat 7 geïnstalleerd.
Standaard installeert Adobe dan de PDFMaker 7.0 taakbalk in Outlook. Die vind ik zeer vervelend en zorgt voor een lelijke opmaak. Daarom vink ik die gewoon uit...maar dat vindt Outlook blijkbaar niet tof. De volgende keer dat ik Outlook opstart staat die taakbalk er gewoon weer.
Ook via geavanceerd op "Delete" drukken brengt niets op, heropstarten en de taakbalk staat weer op zijn oude plaats. Dit is zeer vervelend.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Als je Acrobat nou uninstalleerd en dan opnieuw installeerd zonder PDFMaker?

Staat PDFMaker niet in je software lijst?

Verwijderd

Topicstarter
littledreamer schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:25:
Als je Acrobat nou uninstalleerd en dan opnieuw installeerd zonder PDFMaker?

Staat PDFMaker niet in je software lijst?
Neen, PDFMaker wordt altijd geïnstalleerd bij de volledige versie van Acrobat. De enige oplossing die ik ken is eerst acrobat installeren en dan pas office, maar dat lijkt mij nu toch wel wat gek...Software uninstallen en herinstalleren om een taakbalk goed te krijgen. Volgens mij gaat het hier toch om een of andere bug. (ik kan moeilijk geloven dat Microsoft er opzettelijk voor gezorgd heeft da je je taakbalk niet onder controle hebt)

• littledreamer

littledreamer

Dingen enzo!

Op een of andere manier zou ik in Acrobat gaan zoeken, is het niet tijdens de installatie dan wel in de instellingen. Ergens is die balk gewoon uit te schakelen naar ik aanneem :?

Verwijderd

Topicstarter
littledreamer schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:23:
Op een of andere manier zou ik in Acrobat gaan zoeken, is het niet tijdens de installatie dan wel in de instellingen. Ergens is die balk gewoon uit te schakelen naar ik aanneem :?
Ja hoor, die balk is uit te schakelen. Heel eenvoudig in outlook rechtermuisknop op de taakbalk en dan op de PDFMaker klikken zodat hij gedeselecteerd wordt. Zolang Outlook open blijft staan blijft dat dan ook behouden. Maar als ik afsluit houdt hij blijkbaar die wijziging niet bij, en de volgende keer staat hij er gewoon terug.

• littledreamer

littledreamer

Dingen enzo!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:05:
[...]

Ja hoor, die balk is uit te schakelen. Heel eenvoudig in outlook rechtermuisknop op de taakbalk en dan op de PDFMaker klikken zodat hij gedeselecteerd wordt. Zolang Outlook open blijft staan blijft dat dan ook behouden. Maar als ik afsluit houdt hij blijkbaar die wijziging niet bij, en de volgende keer staat hij er gewoon terug.
In Acrobat zelf is niets terug te vinden? :?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*uche*

Introducing:

Het concept: Add-in.

Klik extra --> opties ---> tablad overige ---> geavanceerde opties ---> invoegtoepassingen.
daar staat waarschijnlijk iets acrobat-erigs ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1