Toon posts:

converteren avi to dvd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met behulp van verschillende software als TPMGenc en avi2DVD heb ik meerdere malen een avi bestand proberen te converteren. het converteren gaat opzich goed. het probleem is dat het ontzettend lang over doet om een simpele avi bestandje te converteren naar dvd formaat. het duurt zeker een hele dag om dit voor elkaar te krijgen. Mensen die ik ken doen er zon 2 uurtje over. kan dit liggen aan mijn pc (heb p2.5 ghz + 512 mb). Nog een probleem die ik tegen ben gekomen is dat de geconverteerde bestanden niet op een dvd past terwijl ik met de bovengenoemde software duidelijk heb aangegeven op welke medium ik de bestanden wil gaan branden. kunnen jullie misschien mij helpen?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:17

Caveman

whahoehaha

Met die specs zou Tmpgenc er ongeveer 2 tot 3 uur over moeten doen om een avi om te vormen, tenminste als het een het een avi is die ongeveer 1,5 uur duurt. De grote van het bestand is niet helemaal bepalend wat de tijdsduur van de omvorming gaat worden, meer de tijdsduur van de avi.
Als je de project wizard in TMPGenc gebruikt zou het niet fout moeten gaan. Er zijn zat tutorials te vinden over de instellinegen die je moet doen met TMPgenc. Als die info nu ook eens geeft, instellingen van tmpgenc en info over het avi bestand (codec, fps, audio) dan kunnen we misschien wat meer zeggen waarom het niet goed gaat...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !