Toon posts:

Hotmail login probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 3.738 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik hoop dat ik nou niet een "allangaanwezig" topic start, maar heb net na 3 kwartier zoeken, niet veel hierover kunnen vinden (verwijs me er naar als het er wel is :P).

Ik heb sinds een paar dagen, een probleem met hotmail. Als ik naar hotmail.com ga, en daar mijn adres en pass. invoer, op volgende klik, dan krijg ik een 404 error. Heel appart, want op mijn zusjes account, kan ik bijv, wel inloggen (op dezelfde pc). Ik heb geen antivirus / firewall draaien, en aan mijn IE, ligt het dus ook niet. Als ik op google zoek naar "hotmail login problem" krijg ik tientallen topics met precies hetzelfde probleem, maar nergens een oplossing (die werkt). Op msn kan ik wel inloggen, en op passport.net kan ik dat ook. Ik heb hotmail support al gemaild, maar die mailen niet terug :r . Ik word hier echt heel erg gefrusteerd van, zeker als ik me nu aanmeld en op msn zie dat er 6 ongelezen mailtjes staan :( . Aangezien een paar van mijn topics eens zijn weg gehaald omdat ik er niet duidelijk genoeg was, zet ik alles nog maar eens op een rijtje:

Ik heb een planet comfort verbinding (3.2Mbit downstream).
Ik kan niet inloggen op mijn hotmail account, op dezelfde pc wel op andere accounts |:( .
Op msn kan ik wel inloggen, maar via daar naar mijn mails gaan, geeft dezelfde error.

Kan iemand mij helpen? Ik heb gisteren 4 uur gegoogled, maar niks kunnen vinden!

Bvd,
Joost

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:32

r0b

En wat staat er in C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts? (hosts is hierbij een bestand). :)

edit:
Ho wacht, zusje haar account op dezelfde pc werkt wel? Dat is vreemd. Maar kijk het toch nog even na.

En wat staat er in de 404? Welk bestand kan niet gevonden worden, en waar? Graag alles hiervan even copy/pasten indien mogelik. :)

[ Voor 64% gewijzigd door r0b op 23-07-2005 01:20 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:51

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

En lukt het je wel op een andere pc in te loggen?

Rail Away!

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
ik heb hetzelfde gehad...
toen is er uit gekomen dat er een virus op de pc zat,
ik kon wel op andere pc's inloggen...

misschien ff een goeie virusscanner installeren!! |:(

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 15:37

ripperke

w00t!

_/-\o_ toch niet alleen! :)

maar goed, het ligt dus aan hotmail, met mijn account kan ik er perfect op, met het account van me vriendin niet. Ookal verschillende pc's / verbindingen geprobeerd.. dus dude chill out ;)

mss kan het handig zijn, als je naar hotmail gaat connect ik met mijn account op "bay108" & me vriendin op "bay110". eerst genoemde werkt wel, 2e niet.

Heb ondertussen ookal eens naar microsoft gemaild, zal het hier posten moest ik antwoord krijgen.

edit:
nu ik er aan denk, probleem is al sinds 3-4 dagen, & vriendin kan ook op msn, net als jij

[ Voor 14% gewijzigd door ripperke op 23-07-2005 01:28 ]

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik kan ook niet inloggen op andere pc's, en ik heb ook geen virussen/malware/spyware etc. op mijn computer staan. Hier is alles wat in de 404 stond:

* standaard, dus overbodig :) *

hoop snel van jullie te horen,
Joost

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 01:36 ]

• ripperke

ripperke

w00t!

offtopic:
die 404 komt van jou pc en is maar standaard error pagina :) heeft dus niets met je probleem te maken & kan je even goed even weg editten, verziekt het topic een beetje

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:32

r0b

ripperke schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:34:
offtopic:
die 404 komt van jou pc en is maar standaard error pagina :) heeft dus niets met je probleem te maken & kan je even goed even weg editten, verziekt het topic een beetje
Ik bedoelde dus inderdaad de text, of dat een Apache 404 of 'IE 404' was. :+

Heb je C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts al eens bekeken?
Verder, wat krijg je als resultaat als je het volgende uitvoerd:
Start -> Run -> cmd -> 'Ok' -> nslookup hotmail.com ? :)

edit:
Ik lees nu dat jouw account op andere pc's ook niet werkt, het lijkt me dat er gespeeld is met je account.
Neem nogmaals contact op met Hotmail support.

[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 23-07-2005 01:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:37:
[...]

edit:
Ik lees nu dat jouw account op andere pc's ook niet werkt, het lijkt me dat er gespeeld is met je account.
Ik heb die hosts file bekeken, maar hotmail oid, staat er niet tussen. Bij nslookup hotmail.com krijg ik het volgende:
------
c:\documents and settings\dabamrak>nslookup hotmail.com
*** Can't find server name for address 192.168.1.254 (dit is mijn router): Non-existent domain
*** Default servers are not available
Server: unKnown
Adress: 192.168.1.254
Non-authoritative answer:
Name: Hotmail.com
Adresses: 64.4.32.7, 64.4.33.7
---------

En ik ga nu even zoeken naar een tel. nr. van hotmail, dan ga ik ze morgen(vandaag ;)) bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 01:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
ripperke schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:27:
_/-\o_ toch niet alleen! :)

Heb ondertussen ookal eens naar microsoft gemaild, zal het hier posten moest ik antwoord krijgen.

edit:
nu ik er aan denk, probleem is al sinds 3-4 dagen, & vriendin kan ook op msn, net als jij
Oke, graag. Ik zal het ook laten weten zodra ik een oplossing heb

hmz, ziet eruit dat ik maar moet mailen, tot nu toe niks van een tel. nr. kunnen vinden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 02:25 ]

• ripperke

ripperke

w00t!

ben ik nu blind, of ben jij nu blind? >:)

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: 020-5001500
Fax: 020-5001999

microsoft.nl > contact > rechtsvanboven

Verwijderd

Topicstarter
hmz, zit wel wat in, hotmail is wel van ms, maar wel een los onderdeel, ik ga het iig wel proberen.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
* Trasos meldt zich

[ Voor 4% gewijzigd door Trasos op 23-07-2005 20:03 ]

Verwijderd

Mijn vriendin en ik hebben hetzelfde probleem. Ik gebruik ook een extra hotmail account (voor spam) en met die kom ik er wel in... Vreemd toch :/

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
bepaalde server van hotmail ligt er gewoon in. Kon je zelf toch ook wel opkomen of niet?

zusje kan inloggen, ik niet.. oh oh wat is er... het is niet lokaal, dus ergens op Internet :7

even geduld hebben of de MSérs een mailtje sturen

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

meelmark schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:28:
bepaalde server van hotmail ligt er gewoon in. Kon je zelf toch ook wel opkomen of niet?

zusje kan inloggen, ik niet.. oh oh wat is er... het is niet lokaal, dus ergens op Internet :7

even geduld hebben of de MSérs een mailtje sturen
"Ligt er gewoon uit", bedoel je zeker. Maar nee kon ik niet zelf opkomen, dus bedankt ervoor.

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12 12:33
Hier ook problemen! Kan er sinds vrijdag avond niet meer in, opverschillende pc's, terwijl mijn vriendin op die pc's wel ik kan loggen.
Vreemde is nog dat je wel naar hotmail.com kan gaan, maar op het moment dat je je ww invult en op enter drukt, je die 404 error krijgt.

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:04
Same problem here. 1 account gaat wel goed en het andere niet. Ook ongeveer sinds vrijdagavond

Verwijderd

r0b schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:37:
[...]

edit:
microsoft zal wel geen apache gebruiken he :+

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:50
Een voorlopige oplossing zou zijn: je adres toevoegen aan Outlook Express dan kan je wel mail ontvangen.
Ik heb ook is een loginprobleem had en dan had ik mijn adres toegevoegt aan Outlook (en totnu werk ik er nog mee :P ), het loginprobleem was na een week verdwenen, mss een fout in het systeem (weeral :r )

• wmeester
Ik ben trouwens al een poosje aan het zoeken naar een formulier op de MSN site om dit probleem te melden, ik kan alleen niets vinden.
Het enige wat ze zeggen is dat als je aanmeld op hotmail, dan je daar ergens een formulie rhebt om problemen aan te melden, echter dan moet je wel eerst zelf aan kunnen melden!

Edit: Ik heb het probleem maar gemeld bij de .Net beheerders

[ Voor 10% gewijzigd door wmeester op 24-07-2005 13:22 ]

Verwijderd

Dag mesnen hier ook al dagen hetzelfde probleem, heb al uren lopen zoeken op het net, en mails naar MSN hotmail gestuurd, en naar microsoft. Echter geen reply. Als ik iets hoor zal ik het hier posten. het lijkt toch echt wel een probleem van daarginds. Bij mij werken alle andere hotmailadressen goed. Alleen degene die gaat naar by110fd.bay110.hotmail.msn.com loopt vast (ook op andere computer). Ik kan wel inloggen bij msn messenger. via outlook binnenhalen werkt ook niet. dan krijg je ook een fout!

hoop dat er snel een oplossing is. Overigens op site van msn/hotmail staan geen netwerkproblemen vermeld, niet met hotmail, niet met msn, en niet met passport.ne

Verwijderd

zoals ik zie ben ik niet de enige met dit probleem, ook since paar dagen zelfde probleem hier.
denk datk toch strax ook maar ff via outlook ga proberen dan :|

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:04
Heb je al eens al je cookies weggeflikkerd, ie cach leeg gemaakt dat soort acties?

Verwijderd

Ik heb alles gedaan wat er maar te doen valt en alle trucs en tips die ik heb kunnen vinden gedaan... allemaal zonder resultaat... helaas

Het werkt niet bij IE en ook niet bij firefox. Ik heb echt geen idee meer wat er nog meer aan de hand kan zijn dan iets op een server bij hotmail

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 13:39 ]

• wmeester
Wortelsoft schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:30:
Heb je al eens al je cookies weggeflikkerd, ie cach leeg gemaakt dat soort acties?
Heb het probleem ook op een andere computer, dus dat mag niets uitmaken.

• Rendier2710
Voor mensen die toch in hun mailbox willen komen:

Kopieer de volgende link:

http://login.passport.com...%26mheader%3Dto%26address%

Plak deze in de IE address balk

Voor je user-id en wachtwoord in. Nu blijf je hangen bij het inloggen.

Kopieer nogmaals bovenstaande link in je adresbalk en ram op enter(in hetzelfde scherm als waar je in blijft hangen). Voila je komt in een compose mail scherm en kunt naar je postvak in. Mails versturen werkt nog niet altijd even goed, maar mail lezen wel.

Als het niet in 1 keer lukt moet je het nog een keer proberen. Bij mij werkt het meestal wel.

• wmeester
Bovenstaande werkt gedeeltelijk. Hij blijft toch regelmatig nog even hangen...

Toch bedankt!

Verwijderd

er is volgens mij ook egt iets mis met hotmail..

Verwijderd

Rendier2710 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:19:
Voor mensen die toch in hun mailbox willen komen:

Kopieer de volgende link:

http://login.passport.com...%26mheader%3Dto%26address%

Plak deze in de IE address balk

Voor je user-id en wachtwoord in. Nu blijf je hangen bij het inloggen.

Kopieer nogmaals bovenstaande link in je adresbalk en ram op enter(in hetzelfde scherm als waar je in blijft hangen). Voila je komt in een compose mail scherm en kunt naar je postvak in. Mails versturen werkt nog niet altijd even goed, maar mail lezen wel.

Als het niet in 1 keer lukt moet je het nog een keer proberen. Bij mij werkt het meestal wel.
Thx a lot rendier, heb je toevallig ook enig idee wat het probleem is?

Verwijderd

Als ie af en toe nog even blijft hangen met bovenstaande methode van Rendier moet je zorgen dat op de achtergrond MSN messenger is ingeladen! Goede kans dat dat het probleem fixt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 15:06 ]

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12 19:34

b3ta

Hallo

Aaah wat ben ik blij dat ik niet de enige ben zeg :D

Ik heb ook last van bay110. In outlook lukt het me ook niet om de mails binnen te halen even proberen op de manier die hierboven word gegeven... die manier van hierboven werkt! gelukkig! thnx

[ Voor 11% gewijzigd door b3ta op 24-07-2005 17:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Danks! echt blij!!! heel erg bedankt. en ik hoop dat hotmail het snel fixt.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 01:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aldus Hotmail: :)

Beste Joost,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Hotmail.
Het spijt ons dat je problemen ondervindt met MSN Hotmail.
Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Er is een uitgebreide on line Help voor MSN Hotmail beschikbaar.
Je vindt meer informatie over voorzieningen, functies en problemen door op de knop Help te klikken die je boven aan elke pagina van MSN Hotmail vindt.
We danken je voor je geduld en je begrip.
Onze excuses voor enige ongemakken.
Met vriendelijke groeten,

Eric
MSN Hotmail Support Team

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-12 13:47
ok, geduldig afwachten dus. Mn zusje belde gisteren al in paniek met hetzelfde probleem. Oplossing van rendier werkt prima tot het probleem is gefixt. Dank daarvoor!!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Mijn zusje heeft er ook last van, erg irritant vooral als er ERG belangrijke mailtjes op verwacht worden / op staan! :(

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ja en ik heb het zelfde probleem, Rendier zijn oplossing helpt idd, alleen attachements downloaden gaat niet :(

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Rendier2710
Ach, kijk nou, volgens mij zijn ze een servertje aan het booten.....

Account tijdelijk niet beschikbaar

Onze excuses, maar je account is tijdelijk niet beschikbaar. Deze vertraging is niet op de volledige site van invloed en is ook niet veroorzaakt door problemen met jouw account van betrekking, maar de server waarop je accountinformatie staat, is tijdelijk niet beschikbaar. Wij verwachten niet dat deze vertraging veel langer zal duren, dus blijf je accountstatus controleren.
Wij doen ons uiterste best om je account weer zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Wij stellen je steun zeer op prijs en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

© 2005 Microsoft Gebruiksrechtovereenkomst TRUSTe Goedgekeurde privacyverklaring

Verwijderd

holadiejeee bij mij doet ie het weer!! na bijna 7 dagen.... de honden....

• wmeester
hiep hoi, bij mij doet ie het ook weer

Verwijderd

Ben ik nou gek?

Ik heb ditzelfde probleem NOG STEEDS :(

Dit is echt balen, nog meer mensen last van. Eerst deed ie het op 1 van de 2 pc's nu op geen één meer.
Pagina: 1