ik heb een DFI lanparty sli d aangeschaft, en na het installeren en het waarschijnlijk foutieve aansluitblokje van de aerogate 6 op men mobo te hebben aangesloten moest ik dit trug naar fabriek sturen...heb me dan maar in afwachting een 2de gekocht. maar hier had ik hetzelfde probleem.
nu dit achter de rug is( mijn aerogate 6 is gewoon niet aangesloten
)
heb ik nog een probleem, bijhet installeren van win2K, de installatie loopt heel vlotjes en lekker maar als ik de eerste keer in windows wil geraken doet ie het niet, hij herstart altijd ook al laat ik hem 50 kee booten hij herstart bij het 2de vensterke die opent...ik kan hiervoorbij geraken door razendsnel op spacebar te drukken en tab...(maw altijd op volgende klikken, ook al weet ik niet wat er in de vensterkes staat het gaat te snel)
dan heb ik hetzelfde probleem bij gamen...soms reboot hij, no reason..;ik draai standaard
jammer genoeg, en het draait zo vierkant als dat maar kan 
((heb reeds ervaring met oc, ik heb met men vorige abit bordje 3jaar overclocked gedraait van 133 >> 186fsb heel stabiel, cpu was een amd 2000 die op 1945 draaide...heel lekkere overclock...))
nu zit ik hier met een systeem van om en bij de 3,5K en moet ik standaard onstabiel draaien, eerlijk gezegd fret ik mijn kas op
heb wel een zalman op cpu staan waardoor ik mijn mem niet in dual slot kan steken...ram zit dus in eerste 2 poorten idpv 2 en 4???
geeft wel een warning bij startup waardoor ik op F1 moet duwen...
heb settings van ram op 400 gezet. (1/1)
maar ik denk niet dat dit de oorzaak kan zijn...
miss ligt het aan mijn hardware
ik hoop allesinds van niet...
system specs.
dfi lanparty sli d
AMD 3500+ 64bit
1024 corsair ledddr 400Mhz
X850 XT msi
2*WD 200 gig sata
1*WD raptor 74gig (system/game disk) sata
tagan 480Watt
logitech Z5500
logitech dinovo
plextor dvd PX 130a
plextor dvd PX 716a
plextor premium
ook bij installatie van toetsenbord software kreeg ik een reboot
ten einde raad dus
mijn "reserve" mobo stuur ik dus trug naar dfi
kan er mij iemand helpen
hoe kan ik de compatibiliteit van mijn hardware testen?
hoewel dit totaal geen problemen zou mogen geven
greetings
eraserke
nu dit achter de rug is( mijn aerogate 6 is gewoon niet aangesloten
heb ik nog een probleem, bijhet installeren van win2K, de installatie loopt heel vlotjes en lekker maar als ik de eerste keer in windows wil geraken doet ie het niet, hij herstart altijd ook al laat ik hem 50 kee booten hij herstart bij het 2de vensterke die opent...ik kan hiervoorbij geraken door razendsnel op spacebar te drukken en tab...(maw altijd op volgende klikken, ook al weet ik niet wat er in de vensterkes staat het gaat te snel)
dan heb ik hetzelfde probleem bij gamen...soms reboot hij, no reason..;ik draai standaard
((heb reeds ervaring met oc, ik heb met men vorige abit bordje 3jaar overclocked gedraait van 133 >> 186fsb heel stabiel, cpu was een amd 2000 die op 1945 draaide...heel lekkere overclock...))
nu zit ik hier met een systeem van om en bij de 3,5K en moet ik standaard onstabiel draaien, eerlijk gezegd fret ik mijn kas op
heb wel een zalman op cpu staan waardoor ik mijn mem niet in dual slot kan steken...ram zit dus in eerste 2 poorten idpv 2 en 4???
geeft wel een warning bij startup waardoor ik op F1 moet duwen...
heb settings van ram op 400 gezet. (1/1)
maar ik denk niet dat dit de oorzaak kan zijn...
miss ligt het aan mijn hardware
system specs.
dfi lanparty sli d
AMD 3500+ 64bit
1024 corsair ledddr 400Mhz
X850 XT msi
2*WD 200 gig sata
1*WD raptor 74gig (system/game disk) sata
tagan 480Watt
logitech Z5500
logitech dinovo
plextor dvd PX 130a
plextor dvd PX 716a
plextor premium
ook bij installatie van toetsenbord software kreeg ik een reboot
ten einde raad dus
mijn "reserve" mobo stuur ik dus trug naar dfi
kan er mij iemand helpen
hoe kan ik de compatibiliteit van mijn hardware testen?
hoewel dit totaal geen problemen zou mogen geven
greetings
eraserke