[K700i] Aantal fps bij filmpje

Pagina: 1
Acties:

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:27
He gasten!

ff vraagje over de k700i. Ik heb hierover rondgezocht maar heb niets kunnen vinden. Als ik de frames per seconde op 15 zet dan hapert het filmpje echt zwaar. Dus ik vraag me af kan deze telefoon wel een framerate van 15 fps aan of moet ik em gewoon lager zetten. Ik zet de filmpjes om naar 3gpp (H.263) en doe dat via het progje Xenon 2 standard. Ik gebruik dit progje alleen omdat ik mooi geluid wil en dat kan bij die nokia multimedia converter niet.
Welk progje raden jullie aan en met welke codec (3gp of mp4) en op welke fps moet ik em zetten voor de k700i. Ik weet alleen dat je bij de k750 wel op 15 fps kunt zetten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Master_A

• Amiet01
Niemand?

Master_A

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58
Ik neem aan dat je weet dan een filmpje 23.97(oid) fps nodig heeft om schokkeloos te kunnen lopen. Of je telefoon dit aankan weet ik niet ,maar dit staat vast in de handleiding.

Zet je deze fps als je het filmpje op je foon kijkt? En als je dit nu niet veranderd?

Twitch: Phyloni1

• Amiet01
Nou volgens mij kan geen enkele telefoon een framerate van 24 fps aan. Ze zijn bijna allemaal 15 (of lager). En op een mobieltje zie je 15 fps niet echt als schokkerig. Maar ik weet dus niet of de telefoon dit aankan en aangezien dit ook niet in de handleiding staat kan ik het daar ook niet in opzoeken. Ik had ook gelezen dat hoe hoger je de framerate zet dan dat je telefoon aankan des te meer gaat ie schokken dus wil ik weten wat de optimale framerate nou is. Heb al een paar geprobeerd maar 7,5 was gewoon te erg.

Master_A

Verwijderd

Als je nog naar een progje aan het zoeken bent kan ik je het volgende aanraden wat voor mijn K750I werkt.

3gp_converter 031. Ik had het gisteren gedownload."zag de link in een of andere blad"

De link is www.nurs.or.jp/~calcium/3gpp

Je moet iets naar beneden scrollen en dan zie je een link om 3GP_Converter031.zip te downloaden.

Dit installeren "Er is een keuze voor de engelse taal" als dat gedaan is moet je eerst het setup progje starten.

Daar heb je een aantal opties "3gpp+AAC general settings" werkt voor mijn k750I. Die kies je dan en dan druk je apply in.

Dan moet je 3gp_Converter starten. Je ziet dan boven aan drag and drop here"daar moet je je media bestand in droppen" daaronder heb je een aantal opties die je kan gebruiken ik heb QCIF normal quality 15fps mono en QCIF high quality 15fps stereo geprobeerd. Je output directory kan je aangeven waar het geconverteerde bestand gezet wordt.

Ik heb een WMV van 156 mb geconverteerd in QCIF high quality 15fps stereo en die komt er als 55 mb geconverteerd eruit met 3gp extentie.Die heb ik gecopieerd op mijn memory stick en die speelt op mijn K750I af het is klein maar het werkt.

Mvg, Oostkade