AOpen cd-rom

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik moet een nieuwe cd-rom speler kopen (geen dvd) zou een AOpen 52x (125 gulden) goed zijn (Ook voor audio extracten op hoge snelheid)??

Of weet iemand nog een ander leuke cd-rom speler?? (niet al te duur, +-150 piek)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Misschien kun je een iets lagere snelheid nemen, de prestaties schelen niet zoveel, maar het geld en vooral de herrie wel.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:42
Ik heb zelf een 40x Asus waar ik errug blij mee ben (te koop bij Comptechworld en Mycom, voor zover ik weet). Doet perfecte DAE op 11x max. Ik zou hem alleen maar kwijt willen voor een Plextor 40x :) Asus kost ook maar rond de 100 piek.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Philips is ook prima, prijs weet ik zo niet.

Ik heb zelf trouwens een Aopen 40 speed.. prima ding! Mijn buurman heeft dezelfde, maar dan in 50 speed, die maakt echt VEEL meer herrie.

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Aopen is idd goed maar ik zou een 48X nemen in verband met herrie en opspin-tijd
maar als geld geen optie is :
een plextor 40X

• brilsmurf
  • Laatst online: 16:06
Ik heb hier plextor 32x scsi en aopen 36x ide
en ik gebruik toch meer de aopen omdat die net wat sneller reageert en wat beter 'moeilijke' cd's leest

Verwijderd

Ik zou hem NIET nemen. Ik heb ff er ingehad en een rot ding. Herrie en hij las niet eens alles wat er op mijn cdz(multises.) stond. Neem gewoon een ander.

Verwijderd

Ja ik heb er nog een en een Aopen DVD. Erg stabiel, maar qua snelheid ZUIGEN ZE.

Was laatst bij iemand en die had een ASUS en die kon wel 6x on the fly branden en dat kan ik niet met mijn Aopen DVD.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:42
Was laatst bij iemand en die had een ASUS en die kon wel 6x on the fly branden en dat kan ik niet met mijn Aopen DVD.
Sterker nog, de Asus kan het ook op 8x (ik heb een Plextor 8220).

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zou de voor een Affreey gaan bij alternate.
Das de snelste DAO cdr in IDE formaat.
heb zelf de asus 40x en die werkt prima, DAE van 16x in nero 4.91 getest

kiek hier ff: http://user.glo.be/~erikd/cdspeed2.htm
Pagina: 1