Geluidsproblemen

Pagina: 1
Acties:

• M2H
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb net een nieuwe pc gekocht en in elkaar gezet, maar ik heb problemen met het geluid.

Systeem:
AMD Athlon 1900+ (1.19Ghz)
512 MB geheugen
asus a7v8x-x/lan/ata133 moederbord

Bij hardwareprofielen gaf het systeem aan dat er nog geen geluidsdriver was geinstalleerd. Hiervoor heb ik een driver gepakt van de cd va het moederbord.
Dit is de AD1980 Soundmax audio driver.

Na installeeren leek alles goed te zijn.maar als ik bij alles het volume op voluit zet krijg ik maar een heel zacht geluid, de boxen en windows staan voluit.

Ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen..
alvast bedankt

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
zit je plugje niet in de verkeerde aansluiting? Vaak is namelijk het geludi ook te horen op een andere aansluiting maar dan heel zacht

Verwijderd

misschien moet je even kijken bij de instellingen want, misschien is je kaart wel gemaakt voor een 5,1 setje en ja ik weet niet wat voor boxen je hebt aangesloten maar daar kan je even kijken.. je moet namelijk altijd ff instellen wat voor boxen je hebt enzo.. en staat er bij geavanceerde geluids instellingen nix op dempen? als dat niet werkt dan zou je in princiepe terug moeten gaan naar de winkel want aangezien hij nieuw is en je de drivers erbij krijgt, hoor jij de garantie te hebben op een werkende, in jou geval 'onboard' geluidskaart (neem ik aan)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 15:31 ]