Gainward 6800GT GS.

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 22:35

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een shop. Ik wil graag de Gainward PowerPack! Ultra/2400 TV-DVI Golden Sample kopen.

ik heb 2 shops gevonden en ik kom er nu echt niet uit.
In de pricewatch staan een aantal bedrijven (maar dan ook echt een aantal / kan je op 2 handen tellen) die deze videokaart verkopen.

bij SallandAutomatisering.nl kan ik 'm kopen maar daar kost ie 395 euro!
op een andere site, welliswaar duits staat hij niet onder de pricewatch,(ik vond die site toevallig) en daar staat hij te koop voor 289 euro! : namelijk bij : http://www.to-buy-it.de

Nu ben ik nog steeds naar een shop die die kaart verkoopt, en ik heb die gasten bij salland gesproken en ze weten niks van pc's af.Die prijs van ze ligt op dit moment ook veels te hoog aangezien de ultra versie maar 50 euro hoger licht en dat de 7800 momenteel ook al uit is

Ik ben al 2 dagen lang wezen browsen op internet opzoek naar een bedrijf die deze kaart voor een leuk bedrag verkoopt, maar ik zoek een bedrijf in NEDERLAND... ook vanwege garantie afhandelingen wil ik die kaart in Nederland kopen...

AUB help me hieruit!

Verwijderd

waarom wil je deze kaart in de eerst plaats? neem gewoon een XFX 6800GT en overklok em naar ultra speeds.

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-08 19:01
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:32:
waarom wil je deze kaart in de eerst plaats? neem gewoon een XFX 6800GT en overklok em naar ultra speeds.
Ik heb ook een GT GS (niet de GLH), en ben er fan van. De kwaliteit van de kaart en alle zooi die je er bij krijgt is echt goed. Ik heb me kaart toen uit de actie bij Alternate gekocht (Twijfel bij Alternate aanbieding: de 6800GT of ultra nemen? ). Maar die zouden ze volgens mij niet meer binnen krijgen. (je kan ze mailen) Anders in DU kopen en hopen dat je geen problemen krijgt.

Waarom de TS deze kaart zou kunnen willen

Garantie op ultra speeds (400core 1100mem)
1.6 ns geheugen, in iedergeval de kaart die ik heb (site van Gainward zegt 2.0ns)
Dual DVI (ondanks dat de site van Gainward anders zegt)
Een goed koelende maar lawaaige cooler die met expert tool overigens wel redelijk stil te krijgen is en dan nog steeds goed koelt.

Zonder mods en met het originele bios haal ik 440core 1200mem. Doe dat maar eens met een XFX.

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1019105

[ Voor 5% gewijzigd door martijn_tje op 22-07-2005 23:19 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 22:35

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
ik wil echt die gainward gs hebben!!

wie o wie weet waar je 'm voor een redelijke prijs kan kopen?