ik heb een DVD rewriter in mijn pc gezet, maar hij geeft de cd's niet weer. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
geef eens wat meer info: merk, mss screenshot, wat heb je al gedaan, ben je al in aparaatbeheer enzo bezig geweest, mss drivers?...
(PS: in je onderschrift staat een eeeenorme dt fout)
(PS: in je onderschrift staat een eeeenorme dt fout)
[ Voor 3% gewijzigd door webinn op 22-07-2005 19:07 ]
het is een Nec 3540 DVD Dual Layer 16x Zwart
ik ben best wel een pcnewbie, dus ik gebruik de account van mijn broer, die net 2 videokaarten in zijn pc heeft gezet... ik zou dus egt niet weten of het wel of niet klopt
Ik heb volgens mij nog geen drivers ervoor geinstalleerd, maar misschien in mijn onnozelheid wel....
ik ben best wel een pcnewbie, dus ik gebruik de account van mijn broer, die net 2 videokaarten in zijn pc heeft gezet... ik zou dus egt niet weten of het wel of niet klopt
Ik heb volgens mij nog geen drivers ervoor geinstalleerd, maar misschien in mijn onnozelheid wel....
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 19:17 ]
Zie je het apparaat tijdens booten in de lijst? Bij Apparaatbeheer?
Wat hij bedoelde met master/slave instellingen is of je de jumpersettings goed hebt gezet. Verder heb je zowat nooit drivers nodig voor een DVD-brander.
Wat hij bedoelde met master/slave instellingen is of je de jumpersettings goed hebt gezet. Verder heb je zowat nooit drivers nodig voor een DVD-brander.
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
^^^fish schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:07:
geeft hij dvd's dan wel weer ?
het apparaat staat gewoon weergegeven....
heb em net ffies gereboot en toen vond ie opeens wel de cd....
daarna weer gereboot en toen kon ie em weer niet vinden... zeer irritant!!
hij geeft ok geen dvd's weer... (maar ja, wie wil er nou HarryPotter afspelen op zijn pc?
)
heb em net ffies gereboot en toen vond ie opeens wel de cd....
daarna weer gereboot en toen kon ie em weer niet vinden... zeer irritant!!
hij geeft ok geen dvd's weer... (maar ja, wie wil er nou HarryPotter afspelen op zijn pc?
ik heb net de tweede aansluiting van de brede dunne platte zwarte kabel aan de dvd lezer verbonden ipv de eerste, maar nog steeds geen resultaat.
wanneer ik een cd in de dvd lezer doe, verschijnt er een cd'tje bij mijn muis dat ie em aan ut lezen is, maar dan begint het cd'tje te knipperen en wordt de cd in de dvd lezer niet gevonden
de kabel komt vers uit de doos van het moederbord, dus daar kan de fout lijkt me niet zitten
wanneer ik een cd in de dvd lezer doe, verschijnt er een cd'tje bij mijn muis dat ie em aan ut lezen is, maar dan begint het cd'tje te knipperen en wordt de cd in de dvd lezer niet gevonden
de kabel komt vers uit de doos van het moederbord, dus daar kan de fout lijkt me niet zitten
Pagina: 1