[TV] Philips, geen beeld, voortdurend hoge biepjes

Pagina: 1
Acties:

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-02 02:24
Ik heb hier even iets raar aan de hand :/

We hebben hier thuis een Philips televisie staan, 72 cm, ongeveer 5 à 7 jaar oud, werkt(e ? :'() nog perfect tot daarnet...
De tv stond aan, ineens 'collapste' het beeld (van de buitenkanten in een horizontale beweging naar binnen toe). Ik: :? 8)7.
Tv dan maar uit eventjes... Terug opstarten en:
  • géén beeld
  • hoge pieptonen uit de binnenkant van de tv, dus niet uit de luidsprekers
  • het aan/uit LEDje blijft uit
Istie nu kapot of...? Iemand enig idee? Google (Nederlands/Engels) gaf niets bruikbaar, en GoT' search al evenmin....

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

voeding of hoogspanningsunit overleden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-02 02:24
Microkid schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:19:
voeding of hoogspanningsunit overleden.
Enig idee hoeveel het kost zoiets te fixen? Het zou immers ideaal zijn als ik m'n ouders zou kunnen overtuigen om een Dell 2005FPW te kopen en een mini-ATX systeempje met Media Portal :D

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:02
Hoogspanning.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:30
Reken op 100€ als ze je TV vastnemen, en elke 10 minuten 20€ bij...laten doen is dus duurder dan een nieuwe TV kopen.
En als je zelf niet weet dat dat op een fout met de hoogspanning wijst, ken je niet genoeg om het zelf te repareren ( je weet er genoeg van als je beseft dat je eigenlijk eraf moet blijven :+ ), das nogal gevaarlijk.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.