Toon posts:

[XP] DVD en CD-writer lezen niks*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dvd-rom en cd-writer lezen allebei niks. Ik heb laatst mijn computer even verplaatst tussen 2 kamers maar volgens mij is daardoor niks losgeschoten ik heb nog gekeken of het draadje van de dvd of cd-writer los zat maar dat was niet zo die zat gewoon vast. dus ik denk dat het aan iets softwarematig ligt maar dat weet ik ook nieit cker omdat het voordat ik hem verplaatste gewoon geod deeed en als het hardware matig is dan zou het wel heeel toevallig zijn dat ze allebei in 1 ker stuk zijn. :|

Ik hoop dat jullie hierbij kunnen helpen,

alvast bedankt. :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En wat bedoel je met het leest niks? Wordt het label niet geupdate bv. als je een CD erin doet? Kan je nog ewl booten met je Windows CD ? :) Worden je CD devices nog wel herkend in je bios? Heb je dit probleem ook in safemodus? :)

Welke Windows gaat het hier verder om? Ik zou dat graag nog even in je topic titel zetten cfr. de Windows Operating Systems Policy :)

Verwijderd

Topicstarter
Uhm nou met niet lezen bedoel ik de cd erin doen en dan doet ie niks en hij leest ook niet de windows boot cd heb ik ook geprobeerd. Ik heb even in de bios gekeken en die herkent de dvd en cd-writer niet en mijn windows is Xp home edition :)

Verwijderd

Topicstarter
enne.. ik heb dit probleem dus ook in safemodus was ik ff vergeten te zgeggen :)

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:25:
Uhm nou met niet lezen bedoel ik de cd erin doen en dan doet ie niks en hij leest ook niet de windows boot cd heb ik ook geprobeerd. Ik heb even in de bios gekeken en die herkent de dvd en cd-writer niet en mijn windows is Xp home edition :)
Zeker dat niet je IDE-kabel is losgeraakt? (Mits beide drives op dezelfde kabel zitten dan...).

public void ik()