Toon posts:

usb drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een dell gx 110 en ik zoek de drivers voor mijn usb apparaten ( keyboard + memory stick )

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor Linux, Windows 95, of Windows XP? En aangenomen dat XP: waarom zou je drivers nodig hebben voor een memory stick?

Hoe dan ook: http://support.dell.com staat vol met drivers. Onder andere zie ik daar OptiPlex GX110 / Microsoft Windows XP. Voor iets als een toetsenbord heb je vaak generieke drivers maar aangezien je niets zegt over welk OS en welke hardware precies valt er verder niets te zeggen behalve dat er een hele sectie over drivers gaat in de Software Algemeen - FAQ :o

Daarom sluit ik dit topic. Open gerust een nieuw topic maar gooi dan niet een vraag over de muur zonder te letten op de (n)ettiquette of de GoT policies: toon wat meer eigen initiatief, geef wat meer informatie (ook in de topictitel), etc. Omdat je dit al vaker is gevraagd: lees daarom ook eerst je mail even.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.