Outlook Web Access authenticatie niet wisselbaar met IE

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Als ik met Internet Explorer naar onze OWA server ga ben ik meteen binnen omdat je account herkend wordt.

Nu heb ik echter een gebruiker die werkt onder de naam van een collega die ze even overneemt. Ze wil dan wel graag bij haar mail kunnen op een ander account, maar als je via IE naar OWA gaat kom je meteen in de postbus terecht en kan ze niet op haar EIGEN account aanloggen.

Als ik firefox gebruik moet ik wel aanloggen maar dat is nu even geen oplossing.

Hoe krijg ik dit in IE werkende ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http(s)://<servername>/exchange/<username>
(als exchange je owa dir is)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
blackd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:20:
http(s)://<servername>/exchange/<username>
(als exchange je owa dir is)
Dan krijg ik een Error 404 - File or directory not found.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Fairy schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Dan krijg ik een Error 404 - File or directory not found.
ik twijfel ten zeerste of dit de juist naam is, als je er geen rechten op hebt krijg je een "access denied"

controleer de ECHTE mailbox naam eens in de system manager en gebruik deze als pad http://servert/exchange/%mailboxnaam%

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Tja tis toch zo, de volgende URL: http://svr-mail/exchange/mijnaccount

Dan krijg ik:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.
Mochten jullie ideeën hebben hoor ik het graag. Jullie hebben het hele weekend de tijd ;) moet nu mijn carpooler oppikken *D

[ Voor 7% gewijzigd door Fairy op 22-07-2005 16:28 ]

Verwijderd

Heeft diegene een popupblocker aanstaan. Was bij ons wel eens een probleem. Deze zorgde ervoor dat je niet kon inloggen. Popups voor de OWA site toestaan en het werkte hier weer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook, Exchange en IE mogen in Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:30:
Heeft diegene een popupblocker aanstaan. Was bij ons wel eens een probleem. Deze zorgde ervoor dat je niet kon inloggen. Popups voor de OWA site toestaan en het werkte hier weer
Nope geen popup killers.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
schopje *D

Verwijderd

Wat zie je in je IIS logs staan? Heb je al op technet en de MS KB gekeken want er zijn vast een hoop mooie kb artikelen over de 404 fout :)
Pagina: 1