Ik ben van plan om mijn writer 2dehands te verkopen en een nieuwe rewriter te kopen.
Nou zat ik te twijfelen tussen een scsi- of een ide(atapi) uitvoering
volgens mij is het voordeel van de scsi uitvoering dat hij zorgt voor minder processorbelasting maar het nadeel is dan weer dat er een controller bij moet en een scsi cd-romspeler (duurder)
Voordeel van de ide-uitvoering is makkelijk aan te sluiten en geen extra onderdelen bij tekopen
nadeel-meer proccesorbelasting
wel ga ik er dan een nieuwe ide cd-romspeler bij kopen (afreey 50x)
omdat die ik nu heb niet echt geschikt is om 8x on the fly te kopieren
Ik ga dit alles in mijn 2e systeem stoppen
Dit is een p166
Graag een koopadvies omtrent scsi of ide
en laten we het netjes houden door niet weer de discussie te beginnen omtrent wat de beste rewriter is
Want die beslissing maak ik zelf wel
Het gaat mij er alleen maar om of ik scsi moet nemen of het toch maar bij ide houden
Nou zat ik te twijfelen tussen een scsi- of een ide(atapi) uitvoering
volgens mij is het voordeel van de scsi uitvoering dat hij zorgt voor minder processorbelasting maar het nadeel is dan weer dat er een controller bij moet en een scsi cd-romspeler (duurder)
Voordeel van de ide-uitvoering is makkelijk aan te sluiten en geen extra onderdelen bij tekopen
nadeel-meer proccesorbelasting
wel ga ik er dan een nieuwe ide cd-romspeler bij kopen (afreey 50x)
omdat die ik nu heb niet echt geschikt is om 8x on the fly te kopieren
Ik ga dit alles in mijn 2e systeem stoppen
Dit is een p166
Graag een koopadvies omtrent scsi of ide
en laten we het netjes houden door niet weer de discussie te beginnen omtrent wat de beste rewriter is
Want die beslissing maak ik zelf wel
Het gaat mij er alleen maar om of ik scsi moet nemen of het toch maar bij ide houden
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.