ik heb sinds een tijdje een Sapphire X850XT ik wil deze kaart gaan flashen naar een XT PE omdat ik harder wil gaan, maar ik heb wel gelezen dat het soms niet kan met de sapphire omdat er een soort van "lock" op de bios zit ofzo
heeft iemand voor mij een oplossing of zijn er mensen waarbij het wel gelukt is?
Wat heb je zelf al uitgezocht.. waar heb je de methode gevonden om dat te kunnen..
Heb je al uitgezocht of jouw bios wel echt gelokt is ? Zou je dit wel doen ivm garantie ?
Heb je al uitgezocht of jouw bios wel echt gelokt is ? Zou je dit wel doen ivm garantie ?
[LTS][MTS][HTS]
Waarom bios flashen?
Download rivatuner en schroef den clocksnelheden op naar PE snelheden (of hoger).. en behou je garantie daarmee. Een PE bios heeft totaal geen nut verder..
Download rivatuner en schroef den clocksnelheden op naar PE snelheden (of hoger).. en behou je garantie daarmee. Een PE bios heeft totaal geen nut verder..
ik heb heb de kaart al overgeclockt naar XT PE speeds maar kan er niet veel harder mee gaan,is het niet zo dat de XT PE bios meer stroom levert aan de kaart? zodat je eventueel hoger kunt komen?Race Eend schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:25:
Waarom bios flashen?
voltage wordt bij ati kaarten niet door de bios geregeld.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:41:
[...]
ik heb heb de kaart al overgeclockt naar XT PE speeds maar kan er niet veel harder mee gaan,is het niet zo dat de XT PE bios meer stroom levert aan de kaart? zodat je eventueel hoger kunt komen?
hmmz ik ging er altijd vanuit dat dat wel gebeurde dus het gebeurd alleen bij de Nvidia kaarten?Bever! schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:28:
[...]
voltage wordt bij ati kaarten niet door de bios geregeld.
wat kan ik eraan doen om een betere oc te krijgen? ik heb de kaart nu @ XT PE speeds maar het kan harder is betere ramsinks aan te raden ( die zalman dingen die bij de v700 cu zaten worden echt te warm)
Pagina: 1