Beste Tweakers,
het volgende probleem is aan de orde. Mijn LG DVD brander heeft een sterk varierend bufferlevel tijdens het branden. Hij schiet van 10 naar 90% (o.i.d) en weer terug, het lijkt net een knipperlicht. Ik merk ook dat Nero 6 tijdens het branden bijna 100% CPU load gebruikt. Lijkt me wel een beetje veel voor het fikken van een dvdtje
De brander zit aangesloten op een Promise IDE controller kaart. Ik heb geupgrade naar een nieuwere versie van Nero maar dat gaf geen resultaat. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?
Even wat zaken op een rijtje:
- Nero 6.6.0.15 gebruik ik
- LG GSA 4160B aangesloten op een Promise Ultra 133 TX2 (DMA 4 geeft het kaartje aan)
GOT en google hebben mij niet verder kunnen helpen.
het volgende probleem is aan de orde. Mijn LG DVD brander heeft een sterk varierend bufferlevel tijdens het branden. Hij schiet van 10 naar 90% (o.i.d) en weer terug, het lijkt net een knipperlicht. Ik merk ook dat Nero 6 tijdens het branden bijna 100% CPU load gebruikt. Lijkt me wel een beetje veel voor het fikken van een dvdtje
Even wat zaken op een rijtje:
- Nero 6.6.0.15 gebruik ik
- LG GSA 4160B aangesloten op een Promise Ultra 133 TX2 (DMA 4 geeft het kaartje aan)
GOT en google hebben mij niet verder kunnen helpen.