Stemmen vervormen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
Ik heb een dell inspiron 6000 laptop en wil daar stemmen op vervormen en het liefst zo dat ik ze vervolgens kan opslaan en op m´n minidisc kan zetten.
Ik wil dus heel simpel stemmen ombuigen zodat niet meer te horen is wie het gezegd heeft verder niet zoveel speciaals. Ik kreeg van iemand de tip om vokator maar dat is echt veel te ingewikkelt, snap geen reet van dat programma.
Ik heb al in de search gekeken maar daar kon ik niks nuttigs vinden.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-02 13:55
Windows geluidsrecorder?

'K heb voor vervormen ook eens een relaxed programma gebruikt, ben alleen de naam kwijt.... iets met 2000 erin ofzo.

[ Voor 72% gewijzigd door PhoenixT op 22-07-2005 14:02 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Verwijderd

vocoder 3

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:39
Cooledit misschien?

Verwijderd

offtopic:
what's your favorite scary movie :+

zoek eens op "voice mask"!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 13:26

samo

yo/wassup

Cold_Phoenix schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:01:
'K heb voor vervormen ook eens een relaxed programma gebruikt, ben alleen de naam kwijt.... iets met 2000 erin ofzo.
Windows 2000?
Maar onherkenbaar vervormen? Een gemiddeld geluidsbewerkingprogramma moet dat kunnen. Hetgeen wat jij hebt zal het best kunnen, en om er achter te komen hoe het werkt, moet je het gewoon even proberen!
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij zelf ook je best doet en niet alleen maar zoekt naar kant en klare oplossingen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je laptop-geluidskaart het ondersteunt: met EAX.

En als dat programma met 2000 erin cool edit 2000 is, dat heet tegenwoordig Adobe Auditon. Daar zitten idd aardig wat effecten in.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
Het is gelukt met adobe audition. helemaal top.
Bedankt

• PhoenixT
Windows 2000?
Nee, het was Cooledit pro 2000!
Fijn programma, ik gebruikte het om Nick Carter een hoog stemmetje te geven in 1 van z'n irritante liedjes, echt lachen.

Met dank aan:
Cooledit misschien?
Wacht, ik zie net dat adobe audition = Cool edit pro 2000.
Het bedrijf achter cool edit pro (Syntrillium) is overgekocht door Adobe, en die hebben de naam veranderd in Audition. Super programma _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door PhoenixT op 23-07-2005 13:40 ]

Verwijderd

@ TS: Je wil toch niemand bedreigen he :+

Maar om nog maar een mogelijkheid te melden, bij het Nero packet komt ook Nero Wave Editor (niet bij alle Nero versies denk ik) en daarmee kan je ook de pitch etc instellen en stemmen vervormen.

• PhoenixT
@ TS: Je wil toch niemand bedreigen he
:? Heb ik iets gemist in dit topic?

edit:
Dankjewel Secretus, nu snap ik het :P

[ Voor 21% gewijzigd door PhoenixT op 30-07-2005 15:57 ]

Verwijderd

Nee, ik kreeg dat ideetje door de zin van "vervormen zodat niet meer te horen is wie het echt heeft gezegd", je ziet namelijk mensen die iemand bedreigen soms ook zoiets doen.
Natuurlijk heeft de TS hier niet mee te maken maar ik zei het maar voor de grap :p
Pagina: 1