Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Auto adpater/lader/charger - sigaretten aansteker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier een goede auto adapter/lader/charger zodat ik mijn speler via de sigaretten aansteker in de auto kan opladen?

Ik zoek me een ongeluk maar kan niets vinden dat compatible zou moeten zijn met de Iaudio X5.

De netadapter is een 5.0 V 2A gelijkstroom.

Martin

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Het is een vrij zware adapter die je hebt (100Watt). Koop dus niet zomaar blind een autoadapter die zou passen, want veel van die adapters kunnen maar iets van 70 Watt leveren. Informeer eens bij een electronicaspeciaalzaak bij je in de buurt, die kunnen vaak wel aan universele adapters komen.

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 11:04

PQR

BredeP schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:40:
Het is een vrij zware adapter die je hebt (100Watt). Koop dus niet zomaar blind een autoadapter die zou passen, want veel van die adapters kunnen maar iets van 70 Watt leveren. Informeer eens bij een electronicaspeciaalzaak bij je in de buurt, die kunnen vaak wel aan universele adapters komen.
:X
10 Watt

Resistance is futile (if <1 ohm)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
De X5 ondersteunt zover ik weet opladen over de USB verbinding.
En er zijn genoeg 'auto-12v-aansluiting' naar USB adapters te krijgen, zo kan je makkelijk het ding opladen.