Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Maarre, als je W2K / WXP draait kun je je pc ook gewoon locken natuurlijk
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Verwijderd
want dan doen ze rd disk in en dan kunnen ze het pasword resetten enzo dus daarom hardware matigNeok_ schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:53:
Waarom mag het niet gewoon softwarematisch? Zo kan je met een klein linkje in je quickstartbalk gelijk je pc locken mbv een screenlock programma..
daar hebben ze een cdtje voor pswd resetreal(B)art schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:52:
Vroeger had je op je pc vaak een keyboard lock schakelaar met sleutel zitten... sommige moederborden hebben nog steeds een aansluiting daarvoor (kwestie van 2 pennetjes doorverbinden), als je daar een op afstand bediende schakeling op aansluit ben je klaar
Maarre, als je W2K / WXP draait kun je je pc ook gewoon locken natuurlijk
Bootvolgorde zo instellen dat je pc niet van cd kan booten en een password op je bios zetten/laten zetten door je sysadmin.enriqueeeee schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:59:
[...]
want dan doen ze rd disk in en dan kunnen ze het pasword resetten enzo dus daarom hardware matig
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
mja als ut allemaal gasten zijn met it achtergrond....m33p schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:01:
Als z'n collega's windows passwords gaan resetten kunnen ze het bios password ook wel resetten
maar niemand weet iets voor remote gebeuren ?
klopt een usb gevalletje, ik heb dat ding bij een aantal filialen gezien van dixonsVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:59:
Er was vroeger altijd zo'n sitecom ding bij de Dynabyte dat als je wegliep je PC automatisch lockte. Weet niet of ze die nog hebben.
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Of denk ik nou te makkelijk..
edit:
* Gnuitenjong moet minder posten en meer lezen
[ Voor 24% gewijzigd door Gnuitenjong op 22-07-2005 16:25 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Ik zou een logitech diNovo pakken... die kopen ze niet zo snel 1'tje om jou te kloten
Met alles bedoel ik ALLES, monitor, tobo/muis ontvanger, etc, dan kan je wel gewoon veilig een bios pass gebruiken
Niet een UPS vergeten voor als de stekker eruit getrokken word
tijd zat iigJER00N schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:12:
Kan je niet gewoon ff met je baas gaan praten, want als je collega's al aan de gang gaan met reset-cdroms enzo om je pc te 'fucken' zit er toch iets niet goed bij dat bedrijf waar je werkt
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Ja ik vind naar de usa gaan ook altijd een heel gedoe om iets te solderenenriqueeeee schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:51:
[...]
Solderen of kopen het mag beide liefst niet in usa maar in europa
Wat doen ze dan? gewoon grappen uithalen (scherm onderste boven of dergelijke) of gaat het verder?
Als je ze gewoon negeert en mee lacht/doet houden ze dan niet op? Anders toch eens even tot bij je baas gaan. (Tja klikspanen heeft natuurlijk ook niemand graag)
Weet je ook niks dat je hun kan lappen of zo?
waar ik aan zat te denken is een kast om een kast
Dan word je baas ook niet kwaad dat je zijn spullen vernielt
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
En btw: het is natuurlijk logisch dat ze nog harder doorgaan op het moment dat jij met zo'n ding binnenkomt! Ze weten dan helemaal dat je er gevoelig voor bent!
Als die collega's het onmogelijk maken om op je eigen pc te werken, ja dan is dat het probleem van de baas die moet zorgen dat er gewoon kan worden gewerkt.
trouwens de mensen die zeggen dat jij het uitlokt kan ook andersom zijn.
het is kinderachtig, maar je kan beter eens (af)vragen waarom het gebeurt .... dan je pc beschermen.
Tja vanalles