Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[el] Blokkeren ps2 en usb poorten met remote

Pagina: 1
Acties:

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
omdat ik een paar collega's heb die het heel lleuk vinden om mijn pc te fucken.
Wil ik mijn keyboard en muis blokeren met een remote, als ik dan de knop in druk blokeren deze, en als ik hem dan weer indruk staan ze weer open.

Heeft iemand zo iets al eerder gezien ik kan er niks over vinden :(

Solderen of kopen het mag beide liefst niet in usa maar in europa

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Vroeger had je op je pc vaak een keyboard lock schakelaar met sleutel zitten... sommige moederborden hebben nog steeds een aansluiting daarvoor (kwestie van 2 pennetjes doorverbinden), als je daar een op afstand bediende schakeling op aansluit ben je klaar :Y)

Maarre, als je W2K / WXP draait kun je je pc ook gewoon locken natuurlijk :)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waarom mag het niet gewoon softwarematisch? Zo kan je met een klein linkje in je quickstartbalk gelijk je pc locken mbv een screenlock programma..

Verwijderd

Er was vroeger altijd zo'n sitecom ding bij de Dynabyte dat als je wegliep je PC automatisch lockte. Weet niet of ze die nog hebben.

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
Neok_ schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:53:
Waarom mag het niet gewoon softwarematisch? Zo kan je met een klein linkje in je quickstartbalk gelijk je pc locken mbv een screenlock programma..
want dan doen ze rd disk in en dan kunnen ze het pasword resetten enzo dus daarom hardware matig

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
real(B)art schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:52:
Vroeger had je op je pc vaak een keyboard lock schakelaar met sleutel zitten... sommige moederborden hebben nog steeds een aansluiting daarvoor (kwestie van 2 pennetjes doorverbinden), als je daar een op afstand bediende schakeling op aansluit ben je klaar :Y)

Maarre, als je W2K / WXP draait kun je je pc ook gewoon locken natuurlijk :)
daar hebben ze een cdtje voor pswd reset

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
enriqueeeee schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:59:
[...]

want dan doen ze rd disk in en dan kunnen ze het pasword resetten enzo dus daarom hardware matig
Bootvolgorde zo instellen dat je pc niet van cd kan booten en een password op je bios zetten/laten zetten door je sysadmin.

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 23:58
Als z'n collega's windows passwords gaan resetten kunnen ze het bios password ook wel resetten :)

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
m33p schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:01:
Als z'n collega's windows passwords gaan resetten kunnen ze het bios password ook wel resetten :)
mja als ut allemaal gasten zijn met it achtergrond....

maar niemand weet iets voor remote gebeuren ?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:59:
Er was vroeger altijd zo'n sitecom ding bij de Dynabyte dat als je wegliep je PC automatisch lockte. Weet niet of ze die nog hebben.
klopt een usb gevalletje, ik heb dat ding bij een aantal filialen gezien van dixons

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Wat dacht je van random screensaver en dan met password protecten...
Of denk ik nou te makkelijk.. :?

edit:
* Gnuitenjong moet minder posten en meer lezen

[ Voor 24% gewijzigd door Gnuitenjong op 22-07-2005 16:25 ]

[CM] Flightcase Mod

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Als je het al gaat hebben over collega's die je biospassword resetten kan je een beveiliging al wel helemaal vergeten: dan kunnen ze namelijk ook je kastje wat je ps/2 en usb-lockout doet ertussenuithalen of booten vanaf een Linux-schijf en alles via het netwerk benaderen, of in het ergste geval gewoon je HD eruitslopen en zo bij je data komen. Fysieke databeveiliging is nou eenmaal iets wat als iemand toegang heeft tot de hardware gewoon niet te doen is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
Remote-tobo en muisje kopen en er op vast solderen...

Ik zou een logitech diNovo pakken... die kopen ze niet zo snel 1'tje om jou te kloten :z

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Gewoon een kast lassen van 5mm dik staal, daar alles inbouwen, zijklep met een cylinderslot (wel klopvrije nemen :))

Met alles bedoel ik ALLES, monitor, tobo/muis ontvanger, etc, dan kan je wel gewoon veilig een bios pass gebruiken :)

Niet een UPS vergeten voor als de stekker eruit getrokken word :P

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kan je niet gewoon ff met je baas gaan praten, want als je collega's al aan de gang gaan met reset-cdroms enzo om je pc te 'fucken' zit er toch iets niet goed bij dat bedrijf waar je werkt :X

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

JER00N schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:12:
Kan je niet gewoon ff met je baas gaan praten, want als je collega's al aan de gang gaan met reset-cdroms enzo om je pc te 'fucken' zit er toch iets niet goed bij dat bedrijf waar je werkt :X
tijd zat iig :D

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-10 19:31
Of gewoon je collega's duidelijk maken dat ze met hun fikken van die bak af moeten blijven....

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
enriqueeeee schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:51:
[...]

Solderen of kopen het mag beide liefst niet in usa maar in europa
Ja ik vind naar de usa gaan ook altijd een heel gedoe om iets te solderen :Y)

Wat doen ze dan? gewoon grappen uithalen (scherm onderste boven of dergelijke) of gaat het verder?
Als je ze gewoon negeert en mee lacht/doet houden ze dan niet op? Anders toch eens even tot bij je baas gaan. (Tja klikspanen heeft natuurlijk ook niemand graag)

Weet je ook niks dat je hun kan lappen of zo?

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-11 21:01

chaser

maak je eigen kast
waar ik aan zat te denken is een kast om een kast
Dan word je baas ook niet kwaad dat je zijn spullen vernielt

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• tie-rep
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

Je kan beter investeren in een assertiviteitscursus dan in een schakeling om je spullen te kunnen locken.

En btw: het is natuurlijk logisch dat ze nog harder doorgaan op het moment dat jij met zo'n ding binnenkomt! Ze weten dan helemaal dat je er gevoelig voor bent!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 14:31
ja en het is toch niet helemaal jou probleem dat zij met jouw computer lopen te klooien, nu wil je dus zelf een oplossing gaan maken (die jou dus geld kost) zodat jij verder kan werken in de tijd van de baas.

Als die collega's het onmogelijk maken om op je eigen pc te werken, ja dan is dat het probleem van de baas die moet zorgen dat er gewoon kan worden gewerkt.

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

je kan ook een usb biometrische beveiliging aanschaffen, dan halen ze weinig meer uit zonder jou duim

trouwens de mensen die zeggen dat jij het uitlokt kan ook andersom zijn.
het is kinderachtig, maar je kan beter eens (af)vragen waarom het gebeurt .... dan je pc beschermen.

Tja vanalles

Pagina: 1