[Access] Sammenvoegen van word brief en access rapportage

Pagina: 1
Acties:

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:52
Ik zou graag willen weten of het mogenlijk is om een Word brief Sammen te voegen met een Access Rapportage op Dealer nr.

De rapportage heeft per pagina een dealer nr.
en het word document haalt de NAW gegevens uit dit zelfde DB.

nu wil ik dit automatisch nieten op de printer die we hier hebben. dus zou dit sammen gevoegd moeten worden.

Kan iemand mij vertelen hoe ik dit zou moeten aanpakken.
Aangezien ik het nu wel redelijk zat ben om iedere keer weer deze briefen en rapportage's te nieten.

de Brief en Rapportage zijn Dealer Specifiek.

Het liefst zou het ook op 2 soorten papier afgedrukt moeten worden de Brief op Pon papier en de Rapportage op blanco.

[ Voor 11% gewijzigd door jordan2k op 22-07-2005 10:32 ]

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:52
Subtiel kickje...

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het is mogelijk... het rapport kan je laten exporteren naar een rtf bestand. Dat kan je daarna openen in Word en op de gewenste printer afdrukken. Het word document openen en de gegevens invoeren en afdrukken kan ook.

Alleen... het zal allemaal via VBA moeten. Een kant-en-klare oplossing is er niet binnen Access.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

je zou ook een query kunnen aanmaken die het briefnr en het naw gegevens koppeld met elkaar en deze in een word merge laten uitvoeren.

heb je beiden in word. moet je alleen daar nog pagina instellingen doen