weet iemand hoe ik newsleecher aan de gang kan krijgen?! heb het net gedownload en zoek een server address waar ik de nodige spullen kan downloaden! hoe krijg ik dit allemaal snel geinstalleerd?!!
okey, moet dus de newsserver address van mijn provider hebben?! hoe kom ik daarachter?!
zit bij fasthost, in engeland, staat niet in de lijst op die site die je me zojuist gaf.kan die info ook niet van mijn providers site halen!
zit bij fasthost, in engeland, staat niet in de lijst op die site die je me zojuist gaf.kan die info ook niet van mijn providers site halen!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 08:42 ]
Helpdesk bellen? Boekjes lezen die je hebt gekregen bij je aanvraag? Op de website van je provider kijken?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:38:
okey, moet dus de newsserver address van mijn provider hebben?! hoe kom ik daarachter?!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Dit is iets wat je natuurlijk absoluut goed zelf uit kunt zoeken. Er is hier op GoT zelfs een apart Newsleecher topic, een apart topic over payservers, topics over usenet in het algemeen. Daarnaast geeft elke provider hier wel informatie over.
Ik krijg niet het idee dat je zelf ook maar iets hebt ondernomen om tot een goed resultaat te komen. Ik zie ook dat je nieuw bent. Hier op GoT verwachten we wat meer van een startpost. Het is niet de bedoeling hier zomaar een vraag neer te smijten zodat iemand anders jouw probleem voor jou gaat oplossen. Lees ook de FAQs en de policy eens over het maken van een goede startpost.
Een goed topic wat je wellicht verder zal helpen is dit: Policy: Alle regels die op het forum gelden
Ik krijg niet het idee dat je zelf ook maar iets hebt ondernomen om tot een goed resultaat te komen. Ik zie ook dat je nieuw bent. Hier op GoT verwachten we wat meer van een startpost. Het is niet de bedoeling hier zomaar een vraag neer te smijten zodat iemand anders jouw probleem voor jou gaat oplossen. Lees ook de FAQs en de policy eens over het maken van een goede startpost.
Een goed topic wat je wellicht verder zal helpen is dit: Policy: Alle regels die op het forum gelden
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 22-07-2005 09:15 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit is dan mijn 3e startpost! En Ik heb inderdaad weinig tijd om 100 internet pagina's door te spitten over een onderwerp waar ik amper de naam van weet !Bovendien ben ikzelf nooit te beroerd om mijn kennis te delen met anderen , Je doet net of ik iemand vraag om bij thuis vrijwillig het plafond te komen schilderen.
Je kan ook een payserver nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:37:
mijn ineternet provider heeft trouwens geen newserver, dus dan houd het verhaal al op ben ik bang!
En zo moeilijk is het allemaal niet. Gewoon even wat info lezen en je komt vanzelf wel verder.
1 pagina dan? Dit is wel erg kort door de bocht.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:35:
Dit is dan mijn 3e startpost! En Ik heb inderdaad weinig tijd om 100 internet pagina's door te spitten
Daar gaat het niet om. Het is hier gewoon geen helpdesk. Een beetje meer inzet mogen we wel verwachten denk ik. De linkjes naar meer info staan al in dit topic. Met "ik heb geen tijd / zin om het zelf uit te zoeken" zullen je posts snel op slot gaan ben ik bang. Een ieder die hier op GoT post dient gewoon aan de policy (zie mijn eerdere link) te voldoen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:35:
Dit is dan mijn 3e startpost! En Ik heb inderdaad weinig tijd om 100 internet pagina's door te spitten over een onderwerp waar ik amper de naam van weet !Bovendien ben ikzelf nooit te beroerd om mijn kennis te delen met anderen , Je doet net of ik iemand vraag om bij thuis vrijwillig het plafond te komen schilderen.
Inmiddels heb ik het programma al aangeschaft. Hopelijk komen ze wel heel snel met het multithreaded updated van headers. Ik verbaasde mij erover dat newsleecher dat nu nog niet doet namelijk.
Ik denk met respect naar de newsserver boeren, aangezien headers downloaden een NNTP server het zwaarst belast.Bor de Wollef schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:18:
Inmiddels heb ik het programma al aangeschaft. Hopelijk komen ze wel heel snel met het multithreaded updated van headers. Ik verbaasde mij erover dat newsleecher dat nu nog niet doet namelijk.
Headers downloaden is niets anders dan gewoon downloaden. Alleen via xpath zoeken is echt zwaar voor de servers.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Waarom zou je headers ophalen als je Supersearch of XPAT hebt?Bor de Wollef schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:18:
* Gunner heeft nog nooit headers opgehaald
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens mij is headers downloaden inderdaad niet anders dan normaal downloaden. Ik vind het jammer dat newsleecher het multithreaded updaten niet kan, de concurrentie doet het namelijk welPunica- schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:26:
[...]
Ik denk met respect naar de newsserver boeren, aangezien headers downloaden een NNTP server het zwaarst belast.
Ik ben overgestapt van grabit naar newsleecher en stond er echt (in negatieve zin) van te kijken als enduser.
Omdat ik soms download wat ik tegen kom (en leuk vind) en de websites met releases die ik ken allemaal dagen achter lopen.Waarom zou je headers ophalen als je Supersearch of XPAT hebt?
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 28-07-2005 11:31 ]
Maarja dat laaste boeit toch niet?Nakebod schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:29:
Headers downloaden is niets anders dan gewoon downloaden. Alleen via xpath zoeken is echt zwaar voor de servers.
Jawel. want dat kan veel storingen aan servers geven. De reden dat veel providers al dan niet betaald (payservers) dat uit zetten.jaaoie17 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:30:
Maarja dat laaste boeit toch niet?
Een paar daagjes wachten maakt niet uit toch?Bor de Wollef schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:30:
Omdat ik soms download wat ik tegen kom (en leuk vind) en de websites met releases die ik ken allemaal dagen achter lopen.
[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 28-07-2005 11:32 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het is heel simpel toe te lichten waarom het zwaarder is, articles worden gedownload vanaf de backend van een NNTP provider, zonder schijfactiviteit te genereren op de reader, waar de client op connect, bij headers downloaden word alles direct van de reader afgetrokken, als 1000'n mensen dit tegelijk doen kan je zelf wel begrijpen dat dat enorm zwaar is, omdat in tegenstelling tot bij de backend, maar 1 machine word aangesproken en bij articles dus veel meer, en de reader het alleen maar hoeft door te voeren.Bor de Wollef schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:30:
[...]
Volgens mij is headers downloaden inderdaad niet anders dan normaal downloaden. Ik vind het jammer dat newsleecher het multithreaded updaten niet kan, de concurrentie doet het namelijk wel![]()
[...]
Pagina: 1