Torrents automatisch uit directory lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022
Ik heb dus een Server die netjes draait met Gentoo..
alleen, ik wil dat hij torrents upload/download (als client) en die automatisch uit een mapje haalt

dus:
Als ik een smb share heb, pleur ik wat torrent in, dat hij die dan automatisch meeneemt en download.

Is dit mogelijk? kheb de parameters enz van verschillende progjes bekeken.. maar niks

edwindijkstra.nl

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De "officiele" python client doet dit default.

• SLipEdd
en van welke map dan?

edwindijkstra.nl

• blaataaps
  • Niet online
Welke je directory je maar wil, zolang je hem maar opgeeft, het kan trouwens geen kwaad er gewoon zelf even naar te kijken. In de tijd dat je deze post maakte had je de nogal voor zichzelf sprekende syntax 3x uit kunnen zoeken zo ongeveer :)

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 15:47

woutur

Klauwtjes uit!

Hmm voor zoiets dergelijks gebruik ik http://www.torrentflux.org. Dat is niet helemaal wat jij wilt maar een php gebaseerde webpagina waarbij je torrents kan uploaden en starten.... Wat blaataaps met de default werking bedoelt is mij niet helemaal duidelijk..

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• blaataaps
  • Niet online
woutur schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:25:
Wat blaataaps met de default werking bedoelt is mij niet helemaal duidelijk..
De client die te downloaden valt op http://www.bittorrent.com/, heeft downloadmany programmas (downloadmanyheadless.py en downloadmanycurses.py als ik me niet vergis) die exact en alleen de functionaliteit bieden waar de topicstarter om vraagt.

• SLipEdd
Ik zal het straks even proberen (zit nu op werk)
@blaataaps: ff opgezocht, het is btdownloadheadless.py , btdownloadcurses.py :)

@woutur: Dit is een erg leuk progje, miss datk die ook nog eens een keer in gebruik neem :) erg handig voor een (download)server.

Ik meld later of het gelukt is :9

edwindijkstra.nl

• blaataaps
  • Niet online
SLipEdd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:07:
@blaataaps: ff opgezocht, het is btdownloadheadless.py , btdownloadcurses.py :)
Volgens mij downloaden die maar 1 per keer, en letten die niet op of je nieuwe .torrents toevoegt aan de directory, en de 2 die ik noemde wel, maar ze worden allemaal samen gedistribueerd dus dat maakt niet zo veel uit.

• SLipEdd
En nu de grote vraag: Hoe moet het nou wel?
want ik kom er gewoon echt niet uit :( Kun je niet kort uitleggen hoe het moet lukken?

edwindijkstra.nl

Verwijderd

Mensen maken manuals niet voor niets. Lees ze. Als je geen Engels begrijpt, volg dan eerst een cursus.

• blaataaps
  • Niet online
Dit spreekt zo ontzettend voor zichzelf, zelfs als je gewoon het programma opstart vertelt ie precies hoe het werkt, dit lijkt me wel een mooi moment om het topic dicht te doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.