Werkomging. Welke client? Heb al openoffice.

Pagina: 1
Acties:

• TheScorpio
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 13:00
We zijn op het werk al helemaal openoffice (1.1.4). 'k Heb een klein horeca bedrijf, met veel offertes e.d.. Nu werken we op openoffice... perfect! geen vage foutmeldingen als met Excel enzo, en vreemd opmaak problemen als in Word... maar...

Mail client blijft oulook gewoon super werken... alleen daar moeten we voor betalen... en dat willen we niet. :)
Super aan outlook vind ik de calander, contacts, en dat je één file hebt (b.v. backup), met alles erin.

Nu zoek ik eigenlijk dè ideale client voor een kantoor omgeving die al met openoffice werkt. Straks gaan we over op openoffice met 'access' applicatie... 2.0..

thunderbird werkt goed, redelijk mee gewerkt, maar die calender is weer een plugin geloof ik (oude versies wel), ook weer allemaal losse files. En het moet ook met een mailbox van 500 mb werken.

Iemand ervaring? welke raad je me aan, en wie werkt er met een workgroup calender/mail/task app? En wederom allemaal open source... lekker goedkooop en betrouwbaar. We werken met 5 gebruikers.

'k droom nog ooit over te gaan op linux....

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
TheScorpio schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:46:
'k droom nog ooit over te gaan op linux....
Als je dat dan doet, kan je gebruikmaken van Evolution. Dat is een vergelijkbaar programma als Outlook qua mogelijkheden voor zover ik het heb kunnen zien en gebruiken tijdens wat testen in Linux. Helaas is er nog geen Windows-versie van Evolution, hoewel die wel in de maak is.