del *.chk én dan op enter duwen
JE zit in DOS neem ik aan?
JE zit in DOS neem ik aan?
[ Voor 75% gewijzigd door ToFast op 21-07-2005 23:10 ]
Een format geven denk ik. Als je zoveel errors in je os schijf ziet staan is je windows echt brak.
Dan zou ik eens gaan zoeken waar die errors vandaan komen, of gewoon voor een verse install gaan, als ie al wat langer loopt. Waarschijnlijk Win 95/98 ?
Dan zou ik eens gaan zoeken waar die errors vandaan komen, of gewoon voor een verse install gaan, als ie al wat langer loopt. Waarschijnlijk Win 95/98 ?
Het is inderdaad windows 98.
Deze is vast gelopen en nu heeft hij alles door elkaar gegooit.
via scandisk heeft hij al deze file's aangemaakt
Deze is vast gelopen en nu heeft hij alles door elkaar gegooit.
via scandisk heeft hij al deze file's aangemaakt
Moet dit niet in Non-Windows Operating Systems of in Software Algemeen 
Mocht het allemaal wat lang duren dan kun je eens proberen om 'smartdrive' te laden. (Tenzij 'ie al geladen is of de HIMEM driver niet gebruikt is)
Mocht het allemaal wat lang duren dan kun je eens proberen om 'smartdrive' te laden. (Tenzij 'ie al geladen is of de HIMEM driver niet gebruikt is)
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Welkom op GoT 
Toen je je aanmeldde heb je een scherm te lezen gekregen met registratievoorwaarden. Blijkbaar ben je daar veel te snel doorheengeklikt, want je post deze topic op de verkeerde plek, zonder FAQ gelezen te hebben en zonder fatsoenlijke zelfwerkzaamheid op een onbegrijpelijke manier.
Lees die voorwaarden, je hebt je er tenslotte accoord EN bekend mee verklaard
Toen je je aanmeldde heb je een scherm te lezen gekregen met registratievoorwaarden. Blijkbaar ben je daar veel te snel doorheengeklikt, want je post deze topic op de verkeerde plek, zonder FAQ gelezen te hebben en zonder fatsoenlijke zelfwerkzaamheid op een onbegrijpelijke manier.
Lees die voorwaarden, je hebt je er tenslotte accoord EN bekend mee verklaard
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()