Creative HQ2300D 5.1 headset is dit wat

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• boss1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2023
hoi ik zag deze headset bij creative zou dit wat zijn of is dit zo'n dubbele stereo headset
heeft iemand deze mischien?
Home > Producten > Hoofdtelefoons en headsets > Hoofdtelefoons > HQ-2300D Headphones

Inleiding Specificaties Inhoud van de verpakking Pagina afdrukken

Productfoto's

Inleiding

De ultieme surroundervaring - de ultieme privacy!

De Creative HQ2300D Headphones met hardwaredecoder produceert een verbluffend 5.1-surroundgeluid bij multimediasystemen en gameconsoles. De perfecte oplossing voor tal van home-entertainmentsystemen zoals dvd-spelers, MP3-producten en consoles. Het spectaculaire en hyperrealistische 5.1-surroundgeluid maakt films, games en muziek onvergetelijk - zonder dat uw buren hoeven mee te genieten! De hardwaredecodermodule ondersteunt populaire standaarden zoals Dolby Digital, DTS en Pro Logic II en meerkanaals virtualisering met Dolby Headphone. Gamers zullen ook in de wolken zijn over de dubbele hoofdtelefoonuitgangen. Voor een echte totaalervaring én maximale privacy is de HQ2300 Headphones de perfecte keuze.

Hardwaredecodering voor de huidige standaarden zoals Dolby Digital, DTS Pro Logic II, en Dolby Headphone voor meerkanaals visualisering.
Stereo-upmix voor muziek en films.
Hoogwaardige ingebouwde hoofdtelefoonversterker.
Dubbele hoofdtelefoonuitgangen - ideaal voor gamers.
Decodermodule vereist slechts twee AA-batterijen.
Hoogwaardige 5.1-prestaties via superieure hoofdtelefoon.

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 10:49
Deze headset schijnt érg goed te zijn ja, heb enkele reviews gelezen en het is een echte Dolby Headphone. Van alle surround headsets voor een PC lijkt me deze zeker de beste aanschaf.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:39
vind em nog wel redelijk duur, kun je meschien beter een zalman 5.1 headphone kopen. Die was volgens de reviews ook zeer goed.

• boss1
weet iemand of deze al in nederland te krijgen is in belgie wel namelijk

Verwijderd

Ik heb m en bevalt me zeer goed, ik heb die andere headphones dan nog nooit getest heb m aangesloten aan mijn xbox maar wil eigenlijk via een optische kabel het geluid laten lopen

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:42:
Ik heb m en bevalt me zeer goed, ik heb die andere headphones dan nog nooit getest heb m aangesloten aan mijn xbox maar wil eigenlijk via een optische kabel het geluid laten lopen
Zou je er iets meer over willen vertellen? Is het aan de zware kant, of valt het mee? Lijkt het echt 5.1? Hoe snel gaan de batterijen leeg?

• boss1
en hoe is het 5.1 geluid in games is het echt goed of valt hij tegen
:9

• boss1
mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:44
Tsja...Het zijn toch 6 drivers in een behuizing. Mijn advies is eens op www.head-fi.org te kijken, en dan se Sennheiser HD515, 555 of 595 te kopen. Deze staan bekend als beste keus als je wilt gamen én toch nog wat muziek wilt kunnen luisteren. Steroe, maar zeer, zeer goede soundstage, meeste 5.1 kopteleofons kunnen er niet tegen op. Zelf heb ik de 555 gehoord, maar ik haat open koptelefoons.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• boss1
ik speel zelf veel cod en heb nu een audegy 2 zs met zo'n 7.1 setje en in dit spel kun je alles horen in de surround mode wat je dus met stereo moet missen dus daarom heb ik er in mijn geval niks aan om een stereo koptelefoon aan te schaffen omdat je dan zoveel details moet missen en vandaar dit topic over deze koptelefoon :*)

Verwijderd

Hij is echt helemaal niet zwaar zit echt comfortabel, en het geluid bevalt me zeer goed, maar het 5.1 geluid hoor ik nog niet echt, maar dat kan ook aan mijn dvd's liggen spellen heb ik nog niet geprobeert, en ik wil dan nog een een optische kabel voor gebruiken misschien dat het geluid dan wat beter word.

batterijduur kan ik eigenlijk nog niets over zeggen want de batterijen die erbij kwamen heb ik vervangen door gp 2100mah batterijen maar die waren niet volledig opgeladen en na 3 uur ofzo leeg.

Ik heb hem gekocht bij actiecom, moest wel bijna een maand wachten want ze hadden hem niet meer op voorraad

Verwijderd

Ik heb een speedlink surround koptelefoon. Best een leuk ding. Aangezien ik bij BF2 geluid problemen had (surround is nogal zwaar voor de cpu) heb ik er een X-fi fatal1ty gekocht.

Nu heb ik helemaal te gek geluid en op zeer hoge kwaliteit en geen gehakkel meer.

Wat wel jammer is is dat je via boxen heel goed het surround hoort en via de headset niet zo goed.

De speedlink krijg je ook een versterker bij waar je je boxen en je headset allebij op aan kan sluiten deze gaat brommen als je hem te dicht bij je pc of monitor zet. Min puntje dus.

Maar nu even ON topic... Zou ik deze HQ-2300D op de voor kant van mijn pc op het bij de xfatal1ty geleverde aansluit paneeltje kunnen aansluiten? Dit zou ik een groot voordeel vinden.

Voor de rest ben ik best te vreden met deze surroundset die ik heb maar als deze creative veel beter is dan koop ik hem.

Verwijderd

Vraagje:

Heeft deze HQ-2300D een 3,5mm jack aansluiting die op mijn paneel van de soundvlaster xfatal1ty kan?

Maakt deze headset van buiten af een hoop herrie? Bij die speedlink die ik heb kan heel de woonkamer meegenieten.

Ik hoor het graag nog :*)

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
Heeft deze koptelefoon ook een optische aansluiting.
Ik zie op de site wel staan optische ingang met ministekker.
Maar wat is dit voor een kabel en zit die erbij.
Ik wil hem aansluiten op mijn 360 maar dan moet ik echt een optische aansluitng hebben.
Dus een kabel met aan twee kanten een soort vierkantje met daaruit een klein pinnetje

Verwijderd

Dan zou je een verloop stekkertje er tussen kunnen plaatsen.

Ik heb nu ook mijn speedlink medusa 5.1 van mijn versterkerbox gehaald daar tussen een verloop gezet naar 3,5mm jack en daar weer een verloop tussen naar een grote jack stekker. Nu heb ik hem op mijn nieuwe x-fi kaart en dat scheel een hoop ruis.

(8>

Zou deze Creative HQ2300D 5.1 headset nog beter zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 09:36 ]

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
Oke hij gaat dan van optic naar mini jack.
Kan je zo'n kabel over kopen

Verwijderd

tasso schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:47:
Ze zijn laatste vertrokken naar mars en maken weer wat nieuwe satalieten voor de nieuwe nauwkeurige navigatie systemen. Zouden ze zo'n verkoop stekkertje hebben??

Verwijderd

tasso schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:47:
Hier ik heb het even opgezocht voor je. http://elektronica-online.nl/ voor optisch
Pagina: 1