Toon posts:

6800le , welk merk beste? agp of pci-e..enz.

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb momenteel een amd 2 Ghz en een Ti4200 video

ik wil upgraden naar een betere video.

nu heb ik veel gelezen over de 6800 le, deze schijnt makkelijk te tweaken zijn , dus voor weinig geld een leuke kaart lijkt me...

nu twijfel ik over het merk:

asus bij mycom voor 129 euries: http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=78369&productType=1

leadtek bij paradigit voor 149 euries : Leadtek GF 6800LE TDH 128MB AGP RETAIL

gainward bij maxpert voor 139 euries : http://www.maxpert.nl/product_info.php?products_id=4615

voor mij is het allemaal een pot nat, welke is het beste ivm open gooien van de pipelines en de vertexen?????

tevens zijn dit dus allemaal AGP versies

als ik een nieuwe PCI-e aanschaf, ben ik dus ook toe aan een nieuwe plank, geheugen etc...
dit kost me ff te veel,
maar zal de 6800 le wel presteren op mijn huidige plank,( epox 8k5a2+)

gr. marcel

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 17:01

Sjod

Ik ben goed luisterend

Dit is een perfecte upgrade voor jou systeem. Merk maakt niet veel uit, ik zou de keuze laten baseren op wat voor een koeler er op zit.

Verwijderd

Topicstarter
VIND DIE LEADTEK WEL MOOI, MAAR JA, KWALITEIT GAAT T OM..

QUA SNELHEID LIJKEN ZE MIJ HET ZELFDE, MAAR BIJ DE LE GAAT HET NATUURLIJK OM DE PIPELINES OPEN ZETTEN, WELKE IS DAARVOOR HET BESTE?

HAD AL WEL ERGENS GEZIEN DAT DE LEADTEK VRIJ STIL EN KOEL WAS, MAAR VAN DIE ANDERE WEET IK HET NIET..................:)

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09-2025

Ikke!

aka Netfinity

offtopic:
Psst, volgens mij staat je capslock aan

Ik dacht dat er ergens een topic was over het openzetten van pipelines. Daar kun je genoeg ervaringen vinden.

Klik mee voor GoT!........

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ALS JE ZO GAAT SCHREEUWEN KUN JE WEL ZEKER WETEN DAT EEN TOPIC OP SLOT GAAT :X :X :X

GoT Huisregels

Behave...

Verder zijn reviews er niet voor niets, lees die ipv hier een overbodige topic te openen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.