Ik heb sinds een paar dagen een ASUS A7V8X-X mobo (met sempron 2200+ & Leadtek GF4 4400).
Ik had nogal wat problemen met die combinatie (games freezes, corrupte zipfiles etc) en ben toen gaan kijken hoe dit kon.
Nu blijkt mijn 3.3v rail in te storten na het plaatsen van de GF4 4400 van 3.31v naar 3.0v
(Ver onder het minimum), ik kan dit enigzins tegengaan door de Sempron terug te zetten op 100mhz.
Een oude pci videokaart en de sempron op 400mhz doet het prima.
Het hele zaakje werkte prima op een Aopen AK77 600GN mobo.
Voor de rest zijn de voltages goed en er zit alleen 80 GB schijf in samen met een dvd-rom & dvd brander.
Als ik ook kijk naar mijn voeding kan deze 26A leveren op de 3.3v rail, wat mij meer dan voldoende lijkt.
Iemand een suggestie ? (Heb helaas geen sterkere voeding liggen)
Ik had nogal wat problemen met die combinatie (games freezes, corrupte zipfiles etc) en ben toen gaan kijken hoe dit kon.
Nu blijkt mijn 3.3v rail in te storten na het plaatsen van de GF4 4400 van 3.31v naar 3.0v
(Ver onder het minimum), ik kan dit enigzins tegengaan door de Sempron terug te zetten op 100mhz.
Een oude pci videokaart en de sempron op 400mhz doet het prima.
Het hele zaakje werkte prima op een Aopen AK77 600GN mobo.
Voor de rest zijn de voltages goed en er zit alleen 80 GB schijf in samen met een dvd-rom & dvd brander.
Als ik ook kijk naar mijn voeding kan deze 26A leveren op de 3.3v rail, wat mij meer dan voldoende lijkt.
Iemand een suggestie ? (Heb helaas geen sterkere voeding liggen)
"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."