[6800LE]Alles laat een staart achter...

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een raar probleem: het lijkt of al m'n letters (maar ook plaatjes en dergelijke) op het beeldscherm een staart achter laten als ze van rechts naar links bewegen. Sorry ik kan geen betere beschrijving geven daarom zie screenshot.
Dit probleem trad op toen mijn broertje BF2 gespeeld had. In het spel was niets te merken maar toen het afgesloten werd zag ik het probleem.

Wat ik heb gedaan:
- Gechecked of alle pipelines/vertexshaders op standaard stonden. Dat bleek het geval.
- Nieuwste drivers van de nvidia site gehaald en geinstaleerd, mocht niet baten.
- Alle instelllingen nagelopen, bleken (voor zover ik kon nagaan) goed.
- Op internet gezocht maar kon er ook niets over vinden.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/646/naamloos1az.png

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zie niets bijzonders op je screenshot? Bedoel je ghosting?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• KappuhH
  • Niet online
Je hebt gelijk, ik kijk nu op een laptop en bekijk de screenshot en er is niet aan de hand. Het zal dan dus aan de monitor liggen? Ik heb een Phillips Brilliance 109P4.
Ik ga direct even een andere andere monitor proberen te vinden.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

KappuhH schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:20:
Je hebt gelijk, ik kijk nu op een laptop en bekijk de screenshot en er is niet aan de hand. Het zal dan dus aan de monitor liggen? Ik heb een Phillips Brilliance 109P4.
Ik ga direct even een andere andere monitor proberen te vinden.
Controleer eens je aansluitingen? En verder wisselen van uitgang, ev. met adaptertje, resetten van beeldbuis, degauss, beeldbuis een tijdje uitlaten staan en laten afkoelen.

Zeker ook omdat je aangeeft dat je drivers geupdate hebt, moet je het haast wel hardwarematig zoeken.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• KappuhH
  • Niet online
Met een andere monitor werkt alles perfect dus zal het aan de monitor liggen. Ik laat die nu afkoelen en zal straks posten oftie het wel of niet goed doet.

Edit:Alles werkt weer naar behoren, de monitor zal waarschijnlijk wel te warm geweest zijn. Moderators gooi dit topic maar dicht!

[ Voor 32% gewijzigd door KappuhH op 21-07-2005 22:02 ]