Blue screens en FPS drops

Pagina: 1
Acties:

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-07 22:35
Ik heb een nieuw systeem aangeschaft,

AMD64 x2 4200+
ABIT AN8 SLI
2x 512DDDR PC3200
250GB Maxtor Diamond 10
ASUS EAX800XL
480Watt Tagan

Deze draait, na eerst een bios update om de dual core processor te kunnen gebruiken :). Ik heb windows xp geinstalleerd, en daar begonnen de problemen. Iedere (goeie) videokaart driver die ik probeerde te installeren daar kreeg ik een error "cannot find ini nog wat". Nja ik denk ik zet windows eropnieuw op en we gaan het opnieuw proberen :). Dus windows erop en ja hij pakte de driver (catalyst 5.7).

Ik wilde counter-strike 1.6 gaan spelen, maar hier heb ik constant fps drops. Ik sta dan gewoon ff stil en dan schokt ie weer ff vooruit. Hierna heb ik half-life 2 getest en die draait gewoon perfect 140+ fps.

Ik wilde dus de fouten van cs1.6 oplossen, en ik wou andere drivers proberen. De cd van asus erin en drivers geinstalleerd daar kwam mijn blauw scherm > UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME. Deze fout krijg ik iedere keer nadat ik iets "fouts" heb geinstalleerd".

Ik heb dit forum doorzocht maar er is niet veel nuttigs te vinden.

Verwijderd

Die BSOD krijg je neem ik aan bij het booten? Daar is namelijk wel het een en ander op Google over te vinden. De eerste hit is de support pagina van Microsoft over dit probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 23:21 ]

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07 07:47

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

tjek:

http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

moet inderdaad wel het een en ander over te vinden zijn volgens mij ....... :)

succes !