Toon posts:

Drivers hard nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik ben al 2 weken aan het zoeken naar de juiste drivers voor mijn videokaart en mijn geluids kaart maar steeds zonder goede resultaten

misschien dat een van jullie een link kan geven naar de driver om die vervolgens te downloaden

het gaat om een

-Nvidia Geforce FX 5200 256 mb graphics card
-Nvidia WMD Capture card (Universele)
-C-Media AC97 Audio Device

Alvast bedankt!

Verwijderd

misschien moet je dan even met google zoeken ofzo in plaats van met je ogen dicht?

als je voor elk topic wat je tot nu toe hebt geopend weken hebt gezocht, ben je nu zeker al de oudste mens op aarde :+

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 19:58 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 18:55

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:57:
Hallo

ik ben al 2 weken aan het zoeken naar de juiste drivers voor mijn videokaart en mijn geluids kaart maar steeds zonder goede resultaten

misschien dat een van jullie een link kan geven naar de driver om die vervolgens te downloaden

het gaat om een

-Nvidia Geforce FX 5200 256 mb graphics card
-Nvidia WMD Capture card (Universele)
-C-Media AC97 Audio Device

Alvast bedankt!
nvidia.com ?
en voor je audio device :) de moederbord drivers :) staan dus op de website van je moederbord fabrikant :9

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Dat men beste vriend heb ik al tig keer gedaan!
daar kom ik dus niet echt verder mee want steeds geeft hij geen goede resultaten, anders zou ik hier toch niet aankomen?

Dus de sites nvidia.com en cmedia.com en google.nl geven voor mij geen resultaten.... ik wilde liever links naar de juiste drivers

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 20:00 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

ARME AOW’er

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

[google=nvidia driver]
en dan bovenaan?

[ Voor 14% gewijzigd door ThunderNet op 21-07-2005 20:01 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28

..::System Specs::..

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg , het werk voor mij enkel averechts als hier allemaal reacties komen met : zoeken op google.....

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
:? :?

8)7
:X

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Nividia Geforce FX5200
Nvidia WMD Capture Card
en die C-media AC97 Audio device drivers kan je vinden op je Windows XP cd :)

Wauw, een sig!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:01:
ik zeg , het werk voor mij enkel averechts als hier allemaal reacties komen met : zoeken op google.....
mmmz, weet je dat je op zo'n linkje kunt klikken?

Verwijderd

offtopic:
ik snap echt niet dat sommige users hier de moeite nemen om dit voor hem op te zoeken.. ik weet dat ik het niet hoor te zeggen, maar kijk eens naar z'n posthistory :X

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:59:
Dat men beste vriend heb ik al tig keer gedaan!
daar kom ik dus niet echt verder mee want steeds geeft hij geen goede resultaten, anders zou ik hier toch niet aankomen?

Dus de sites nvidia.com en cmedia.com en google.nl geven voor mij geen resultaten.... ik wilde liever links naar de juiste drivers
Je kunt me veel, heel veel, bijna alles zelfs wijsmaken, maar als de producent géén drivers op zijn website aanbiedt, is er iets vreselijks mis.....

ARME AOW’er

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 11:32
Voor Nvidia is er echt maar één driver. En Nvidia maakt het je ook nog eens makkelijk op hun site. Dit alles in de veronderstelling dat je Windows of Linux gebruikt natuurlijk.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

al 2 weken lang? Dan zou ik mijn Google skills maar eens gaan oefenen. Zoals je hierboven al kan zien zijn de drivers erg eenvoudig te vinden; en we waarderen het dan ook als je dergelijk simpele vragen in het vervolg zelf op weet te lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.