Verwijderd
Ongebruikt. 
In geval van Idle processor time. Ongebruikte processor tijd... bij jouw waarschijnlijk 99% als je zulke vragen stlt
(pak je woordenboek)
In geval van Idle processor time. Ongebruikte processor tijd... bij jouw waarschijnlijk 99% als je zulke vragen stlt
Verwijderd
Als iets "niets" doet . Als je bv gewoon je desktop op laat staan zonder iets te bewegen of te draaien dan staat je CPU in idle .
ik dank u zeer!!!!! ik heb namelijk een proggie waar staat 40 % IDLE, maar ik weet nu wat dat betekent, sorry voor de achterlijke vraag.
Vragen zijn niet dom.
Alleen domme mensen die moeilijk doen omdat ze het al weten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Of je stelt hem hier want in principe is het natuurlijk wel zo dat alle vragen al beantwoord zijn en wel ergens staan, in een boek of ergens op het net, ik heb meer moeite met mensen die vinden dat andere mensen domme vragen stellen, ik denk dat dit forum voor dit soort vragen is voor de één makkelijk en voor de ander moeilijk.Op zaterdag 13 januari 2001 20:29 schreef marble het volgende:
je kan ook bijv. als je zo'n vraag hebt een engels woordenboek open slaan.....
Maar bedenk dit ook al weet je ontzettend veel (of denk je dat....) er is altijd iemand die nog meer weet.:Z
dat zeg ik.....Op zaterdag 13 januari 2001 20:24 schreef FrankGuthrie het volgende:
Vragen zijn niet dom.
Zoals ze ook wel zeggen:
Domme vragen bestaan niet... alleen domme mensen.
Domme vragen bestaan niet... alleen domme mensen.
By each crime and every kindness, we birth our future
Rara hoe heb jezelf alles geleerd?
Hopelijk niet door eerst zelf alles in de soep te laten lopen.
Vragen is zo slecht nog niet.
Hopelijk niet door eerst zelf alles in de soep te laten lopen.
Vragen is zo slecht nog niet.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Welk progje heb je dan die de IDLe van een procje meet?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Dat zal wel CPU-idle zijn of zoietsOp zaterdag 13 januari 2001 22:50 schreef Erw het volgende:
Welk progje heb je dan die de IDLe van een procje meet?
Pagina: 1