reality is for people with no imagination
IDE kabel zit goed?
Heb je hem als "auto" ingesteld in de BIOS? Spinnt de disk wel op?
In principe moet je pc wel een disk herkennen, ookal kan ie de maximale capaciteit van de harde schijf niet aan.
In principe moet je pc wel een disk herkennen, ookal kan ie de maximale capaciteit van de harde schijf niet aan.
Misschie is ie in Fdisk ingesteld als Extended Partition. In dat geval kan je er niet van booten. Wat je dan zult moeten doen is in Fdisk de Extended Partition deleten en een nieuwe Primary Partition aanmaken. Aleen dan zal ie ooit kunnen booten...
Suc6!
Suc6!
En natuurlijk de partitie active maken...dat vergeet ik altijd...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Okay
-IDE Kabel zit goed (kep ook ff oude hd geprob. en dat gaat goed)
-Bios staat op auto
-HD spint op
-HD wordt wel gewoon herkend
-Als ik in A: een bootdisk stop dan boot ie er niet eens vanaf .... wel als ik de harddisk er vanaf haal. Duz fdisk kan ik niet eens inkomen
-BIOS = AMIBIOS 1992 v:1.00.01.BS0H en volgens Wim's Bios Site kan ie nie geupdate worden. Maar volgens mij ligt het daar ook nie aan omdat ie em gewoon herkend
-IDE Kabel zit goed (kep ook ff oude hd geprob. en dat gaat goed)
-Bios staat op auto
-HD spint op
-HD wordt wel gewoon herkend
-Als ik in A: een bootdisk stop dan boot ie er niet eens vanaf .... wel als ik de harddisk er vanaf haal. Duz fdisk kan ik niet eens inkomen
-BIOS = AMIBIOS 1992 v:1.00.01.BS0H en volgens Wim's Bios Site kan ie nie geupdate worden. Maar volgens mij ligt het daar ook nie aan omdat ie em gewoon herkend
HD dus in andere machine hangen en daar formatteren en fdisken?
Staat in je BIOS wel boot sequence op A,C ??
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
chemist> Ja ... dat staat ie... maar zelf booten vanaf A: doetie dan nie
Pagina: 1