Ik heb het een paar keer gevraagt in de topic, maar niemand reageerd helaas dus maak ik een aparte topic. Is er iemand die de video-in van de 7800 heb werken ? Ik krijg de mijne niet aan de gang.. Mischien een driver issue ? Draai zelf met de 77.72 drivers..
Anoniem: 27535
Wat zijn je systeemspecs?
Welke kaart precies?
Wat probeer je aan te sluiten?
Wat gebeurt er als je het aangesloten hebt?
Wat heb je al geprobeerd en wat was daarvan de uitkomst?
Heb je de uitkomsten van wat je geprobeerd hebt al door GoT-search en Google gehaald?
Sorry voor de vele vragen, maar m'n glazen bol is vandaag een beetje wazig.
Welke kaart precies?
Heb je de uitkomsten van wat je geprobeerd hebt al door GoT-search en Google gehaald?
snugger : installeer es de 4.13 WDM drivers.
Anders stuur je Video-In helemaal niet aan.
Daar heb je dus die WDM drivers voor nodig. En alleen de 4.13 drivers werken met de GF7800GTX.
Anders stuur je Video-In helemaal niet aan.
Daar heb je dus die WDM drivers voor nodig. En alleen de 4.13 drivers werken met de GF7800GTX.
[ Voor 37% gewijzigd door Talon op 21-07-2005 22:54 . Reden: 1 zinnetje meer dan ]
Vragen zijn niet teveel natuurlijk, maar gezien ik denk dat het een driver issue was wilde ik vragen of uberhaupt iemand al de video-in had geprobeerd op een 7800.. Hier wat antwoordenAnoniem: 27535 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:49:
Wat zijn je systeemspecs?
Welke kaart precies?
1 ) AMD 3800+ Venice
Asus 7800GTX in SLi
2GB XMS Corsair 2.2.2.5
Asus A8N Premium
2 ) Asus 7800GTX
3 ) Ps2 / XBOX / Cube
4 ) Geen Input
5 ) Detenator Drivers, Single Card, nForce Drivers, Andere Tools, Andere Kabel...
6 ) Uiteraad, trouwens weinig info over video-in. Alleen Out...
Heeft iemand dit ondertussen al aan het werk gekregen?
Ik ben er nu ook mee bezig en kom er niet echt uit....
Er is ook erg weinig over te vinden op het net. Hoe? Wat? Welke software?
Ik heb de WDM drivers geinstalleerd, inclusief het bijgeleverde powerdirector, maar de capturemogelijkheden van de kaart worden niet gedetecteerd door powerdirector.
Ik wil alleen maar beeld van mijn Xbox via de 7800GTX weergeven...
Met ATi multimediacenter icm een X850XT had ik het aan het werk. Heeft nVidia ook dergelijke software?
Ik ben er nu ook mee bezig en kom er niet echt uit....

Er is ook erg weinig over te vinden op het net. Hoe? Wat? Welke software?
Ik heb de WDM drivers geinstalleerd, inclusief het bijgeleverde powerdirector, maar de capturemogelijkheden van de kaart worden niet gedetecteerd door powerdirector.
Ik wil alleen maar beeld van mijn Xbox via de 7800GTX weergeven...
Met ATi multimediacenter icm een X850XT had ik het aan het werk. Heeft nVidia ook dergelijke software?
[ Voor 12% gewijzigd door Cheetah op 09-09-2005 16:39 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz