Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw] Verkeerde prijzen bij ACES Direct

Pagina: 1
Acties:

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Ik zat even te bladeren door de pricewatch, en er viel me ineens iets op. ACES Direct is wel heeeel erg goedkoop in de pricewatch, terwijl de producten met de lage prijzen niet terug te vinden zijn op de site :? Kennelijk heeft iemand dus niet doorgehad hoe de pricewatch werkt, of er is een wel heel verkapte vorm van valse advertering aan de gang.

Even wat voorbeelden van wat ik bedoel:

NEC MultiSync FE770 17" (Zwart)

Philips 170B2T (17", 40ms, D-sub/DVI-I)

Hmm... zonet zag ik er nog meer, maar kan ze nu even niet weervinden...

Als ik deze twee pagina's dan ook bekijk, zie ik bijvoorbeeld bij de NEC MultiSync FE770 17" (Zwart) staan dat de een-na-laagste prijs E 141,43 is. Dan is een prijs van E 4,82 wel erg onrealistisch...

Zie ik iets over het hoofd of is er iets heel vreemds aan de hand? :?

@Steve: danku!

[ Voor 11% gewijzigd door Martin op 21-07-2005 16:10 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Foutive koppelingen en prijzen verwijderd. :)

Zou je dit soort fouten volgs via het meldpunt aan ons kunnen doorgeven dat maakt het voor ons een stuk makkelijker. :)

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Longbeard schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:15:
Foutive koppelingen en prijzen verwijderd. :)

Zou je dit soort fouten volgs via het meldpunt aan ons kunnen doorgeven dat maakt het voor ons een stuk makkelijker. :)
Sorry, kende die functie nog niet :o Maar volgens mij staan er meer fouten in de pricewatch van ACES Direct, die ik helaas niet zo snel weer kon vinden, vandaar dat ik dacht dat er misschien vuil spel werd gespeeld. Maar goed, als ik voortaan weer een fout tegenkom zal ik het melden middels het meldpunt. Excuus en dank!