Toon posts:

Voeding dilemma

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een jaar ben ik in het bezit van een dell dimension 8300 p 4,3 ghz 1024 mb werkgeheugen.
Nu wil ik een andere video kaart nl: nvidea 6800 gt ipv de radeon 9800 pro die er nu inzit.
maar nu blijkt dat de voeding die er nu inzit maar 250 watt is dus ben ik ook aan een andere voeding toe maar volgens dell is dat niet mogelijk omdat de voeding geen atx standaard is, het moederbord daarintegen heeft wel de atx standaard volgens dell.
Wordt de upgrade die ik wil uitvoeren nu onmogelijk of weet er iemand nog een oplossing?
Sorrie voor de dubbele post !

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 07:01
Weet je ook in welk opzicht de voeding niet aan de atx standaard voldoet? Als je moederbord het wel is en je kast heeft wel ruimte om een atx voeding in te plaatsen zou je geen probleem mogen tegenkomen.

desnoods (als je daar zin in hebt) kun je je kast een klein beetje aanpassen zodat er wel een atx voeding in past.

Verwijderd

MM ken deze topic ergens van Voeding dilemma

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Gewoon een nieuwe voeding in je kast proppen, desnoods op een rare plek, of minder goed bevestigd. Of zelfs met behulp van de dremel passend maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorrie foutje!
Ik wilde hem eigelijk bij het topic welke voeding heb ik nodig plaatsen maar dat lukte niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje overbodig, niet

Voeding dilemma
Ja sorrie foutje!
Ik wilde hem eigelijk bij het topic welke voeding heb ik nodig plaatsen maar dat lukte niet.
Lukte niet :? Probeer voortaan op het gele knopje 'post reply' te drukken ipv het rode 'new topic' :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.