iPod mini: batterij stuk, geen bon!

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Ola heren,

Ik heb hier een iPod mini waar de batterij van stuk is.

Het apparaat is aangeschaft op 21 augustus 2004 en valt dus nog binnen de garantie.

Echter één probleem: ik heb mijn aankoopsbon niet meer. Als ik garantie aanvraag via de Apple website wordt mij vriendelijk verteld dat de garantie van het apparaat verlopen is wat dus betekend dat volgens de Apple gegevens het apparaat eerder dan 21 juli 2004 (meer dan een jaar, kans zit er dik in) geproduceerd en uitgeleverd is.

Mij wordt dan verteld dat ik mijn bon moet toesturen om alsnog garantie te kunnen claimen. Kan ik hier niet Apple heel lief voor bellen, en het verhaal uitleggen? Bon is helaas echt foetsie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 21:40
heb je nog een PIN afschrift, zo ja dan kan je redelijkerwijs aantonen bij de winkel waar je hem gekocht hebt dat je hem daar gekocht hebt op die datum. Zij zijn ook verantwoordelijk voor je garantie ( JE hebt trouwens 2 jaar garantie van de winkel waar je hem gekocht hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Death schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:35:
heb je nog een PIN afschrift, zo ja dan kan je redelijkerwijs aantonen bij de winkel waar je hem gekocht hebt dat je hem daar gekocht hebt op die datum. Zij zijn ook verantwoordelijk voor je garantie ( JE hebt trouwens 2 jaar garantie van de winkel waar je hem gekocht hebt)
hebben en krijgen is een ander verhaal.. voor het 2e jaar zul je ten alle tijde toch voor de onderzoekskostenn moeten opdraaien aangezien de fabriekant enkel de onderdelen vergoedt....

@TS: Noem eens de naam van de winkel waar je het gekocht hebt? Misschien kan ik je verder helpen ( mag ook via mail, mensen hoeven niet te weten om welk winkel het gaat )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 24-09 22:12
Bijenkorf..

anyway heb vandaag Apple gebeld, en kreeg nadat ik eerst een engelsman kreeg die zich uiteindelijk doorverbond naar zichzelf het verhaal aan hem uitgelegd, waarna ik alsnog een nederlander kreeg :)

Deze nederlander heeft uiteindelijk de reparatie aangenomen en zei dat het serie nummer van de iPod een productiedatum van oktober 2004 had (onmogelijk, maargoed ik hield mijn mond maar)..

Ik krijg netjes deze week een doosje waarin ik de iPod kan opsturen via UPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk dat je zonder bon garantie krijgt op een iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:36

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:08:
Hoe is het mogelijk dat je zonder bon garantie krijgt op een iPod?
Direct via apple aan de hand van je serienummer.

Maar je trapt wel een behoorlijk oud topic omhoog met deze vraag :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thooijs wat begrijp je niet uit het verhaal? (nofi)

TS heeft het verhaal aan een Apple medewerker uitgelegd zoals vermeld staat in de post boven jou post, zodoende is het balletje gaan rollen

..maaruh topic is al bijna 2 maanden oud.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:14:
tel daar nog maar een jaar bij op :)

If I can't fix it, it ain't broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:14:
@Thooijs wat begrijp je niet uit het verhaal? (nofi)

TS heeft het verhaal aan een Apple medewerker uitgelegd zoals vermeld staat in de post boven jou post, zodoende is het balletje gaan rollen

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat je bij een bedrijf als Apple garantie krijgt als je geen aankoopsbewijs hebt. Maar dat komt mij wel goed uit want die heb ik ook niet aangezien ik een Nano heb waarvan het scherm stuk is.
Vandaar mijn vraag, sorry dat ik het in een oud topic stel maar wou er ook geen nieuw topic voor openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:51:
[...]
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat je bij een bedrijf als Apple garantie krijgt als je geen aankoopsbewijs hebt.
Toch wel tof van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kapot scherm valt waarschijnlijk onder fysieke schade dus dat is een anders verhaal

en verder is het erg simpel je belt apple op je geeft het serienummer door en zei zien he hij is gefabriceert in oktober 2005 dan heb je minimaal garantie tot oktober 2006

enigste nadeel met dit soort controle is als ergens een oude voorraad al een jaar ligt te rotten is kwa fabricage datum je garantie al over DAAROM is je bon ook altijd zo belangrijk als garanatiebewijs

en ik denk dat je voortaan toch beter een nieuw topic kan starten dan een dik een jaar oude weer uit het stof te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Laatst online: 10-10 11:36
Kleine troost: batterijen hebben een beperkte garantie. Ik meen zo'n 3 maanden of zo (misschien een half jaar) Dus garantie had je toch niet meer kunnen claimen...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:25
Oud hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.