Toon posts:

Voeding dilemma

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds een jaar in het bezit van een dell dimension 8300 pentium 4,3 ghz 1025 mb werkgeheugen.
Nu wilde ik een andere video kaart erin nl: nvidea 6800gt ipv de radeon 9800 pro die er nu in zit.
maar nu blijkt dat de voeding die er in zit maar 250 watt is en zelfs geen atx (volgens dell) maar het moederbord wel atx (volgens dell).
Dus heb ik de conclusie getrokken dat upgraden wel een moeilijk verhaal wordt.
Of weet er iemand nog een oplossing?
Behalve dit systeem nog een jaartje en dan een nieuwe (weet ik zelf ook wel).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:57:
Ben sinds een jaar in het bezit van een dell dimension 8300 pentium 4,3 ghz 1025 mb werkgeheugen.
Nu wilde ik een andere video kaart erin nl: nvidea 6800gt ipv de radeon 9800 pro die er nu in zit.
maar nu blijkt dat de voeding die er in zit maar 250 watt is en zelfs geen atx (volgens dell) maar het moederbord wel atx (volgens dell).
Dus heb ik de conclusie getrokken dat upgraden wel een moeilijk verhaal wordt.
Of weet er iemand nog een oplossing?
Behalve dit systeem nog een jaartje en dan een nieuwe (weet ik zelf ook wel).
Ik bedoel dat het moeilijk word om er een andere voeding in te zetten die mijn upgrade nodig zal hebben.
Sorrie voor de evt onduidelijkheid!

Verwijderd

ik denk dat elke voeding hetzelfde is BEHALVE dan de moederbord connectors, maak een foto van je connector en vergelijk die met een atx voeding......klaar :)

Verwijderd

Zo'n Pc en dan geen ATX vouding ???

Welke standaard zou je dan moeten hebben :/ .

Lijkt me toch echt gewoon dat we hier te maken hebben met een ATX bord waar dus ook een zwaardere voeding in past.

En het idee van een foto maken lijkt me wel oke :-P wil eigenlijk wel eens zien wat het dan zou moeten zijn

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 15:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:03:
Zo'n Pc en dan geen ATX vouding ???

Welke standaard zou je dan moeten hebben :/ .

Lijkt me toch echt gewoon dat we hier te maken hebben met een ATX bord waar dus ook een zwaardere voeding in past.

En het idee van een foto maken lijkt me wel oke :-P wil eigenlijk wel eens zien wat het dan zou moeten zijn
Vanavond zal ik die foto posten oke?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.