In GT loopt er een draadje genaamd [rml][ MP3] Olympus m:robe 100 en 500[/rml] over o.a. de Olympus m:robe 100 mp3-speler. Zelf ben ik in het bezit van deze mp3-speler, maar hij heeft een klein nadeel wat betreft de oplaadmogelijkheden
Hij kan namelijk op 2 manieren opgeladen worden:
• Via de dockingstation die is aangesloten op het lichtnet (duur: 3 uur).
• Via een USB-poort (duur: 8 uur).
Nu zag ik laatst voor de iPod Shuffle een koppelstukje te koop, waardoor je deze kan opladen via het lichtnet, maar door gebruik te maken van de USB-aansluiting van de Shuffle zelf. Dus (misschien kan je het al raden
) nu vroeg ik mij af op welke manier de mp3-speler nu wordt opgeladen via de USB-poort? Is de daarvoor benodigde elektronica al aanwezig in de mp3-speler zelf? Wie heeft hier een idee over? 
Vergeten erbij te vermelden: de m:robe 100 beschikt over een Lithium-Ion batterij (700 mAh)
• Via de dockingstation die is aangesloten op het lichtnet (duur: 3 uur).
• Via een USB-poort (duur: 8 uur).
Nu zag ik laatst voor de iPod Shuffle een koppelstukje te koop, waardoor je deze kan opladen via het lichtnet, maar door gebruik te maken van de USB-aansluiting van de Shuffle zelf. Dus (misschien kan je het al raden
Vergeten erbij te vermelden: de m:robe 100 beschikt over een Lithium-Ion batterij (700 mAh)
[ Voor 6% gewijzigd door Robino op 21-07-2005 14:01 ]